Nyt on aika panna Suomen syntyvyysluvut nousuun!
Juhannus on taikaa, siitä se alkaa. Ensi vuonna taas 60 000 lasta!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo keino. Kielletään abortti ni heti nouseen syntyvyys 10 000 hepulla.
Köyhiä, syrjäytyneitä ja kuolleita naisiako tänne tarvittiinkin eikä ihmisiä tienaamaan että maksaisivat veroja?
Mikä ihmeen robotti ja herrojen nuoleskelija olet ap?
Valtio sitä, yhteiskunta tätä.
Minä kannan korteni kekoon tekemällä työtä jota rakastan, lapset eivät kuulu siihen yhtälöön.
Ei kiinnosta vedä taloudellista itsemurhaa. Tulevaisuudessa on odotettavissa suur työttömyys ja trailer parkit myös täällä Suomessa.
Hyi helvetti mikä sana tuo synnytystalkoot.
Oksensin juuri hieman suuhuni.
Tällä positiivisella eikä lainkaan syyttelevällä ilmapiirillä varmaan saadaankin ihmiset tekemään lapsia :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen robotti ja herrojen nuoleskelija olet ap?
Valtio sitä, yhteiskunta tätä.
Minä kannan korteni kekoon tekemällä työtä jota rakastan, lapset eivät kuulu siihen yhtälöön.
Minulla on lapsi mutta hän ei ole olemassa yhteiskuntaa varten. Yhdenkään ihmisen ei kuulu syntyä siksi. Yhteiskunta on ihmisiä varten.
Minä panin jo viime juhannuksena :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän minä mielelläni tekisin lapsia mutta mitä voin tehdä jos naiset eivät viehäty minusta?
Naama ei ole tarpeeksi hyvännäköinen naisille joten en saa lapsia.
Silti tahdot antaa naamasi perintönä eteenpäin oman lapsesi riesaksi?
Suomalaisilla ei ole mitään muuta kuin velvollisuuksia ja hyvin vähän mitään oikeuksia.
Melkein olisin halunnut yhden lapsen, mutta kyllä jää sekin hankkimatta muun muassa tämän tympeän ja syyllistävän ilmapiirin takia. On mennyt niin sanotusti maku koko jutusta. Tulevaisuuskin on sen verran toivoton, että en halua olla vastuussa kenenkään olemisesta.
Nostakaa sitten tukia niin alan lisääntymään, PRKL!
Vierailija kirjoitti:
Tällä positiivisella eikä lainkaan syyttelevällä ilmapiirillä varmaan saadaankin ihmiset tekemään lapsia :)
No jos lasua pukkaa unohdetusta hammaslääkäri-tai neuvolakäynnistä niin ei huvita alkaa stressaamaan.
En tee lapsia ennen kuin lasu-käytäntö muutettu laissa.
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia ennen kuin lasu-käytäntö muutettu laissa.
Minä odotan että päivähoito ja esiopetus hoidetaan kuntoon.
Jos joku antaisi pi*lua, siementäisi vaikka ei olisi juhannuskaan.
Mutta ei mulle kukaan pil*ua anna.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku antaisi pi*lua, siementäisi vaikka ei olisi juhannuskaan.
Mutta ei mulle kukaan pil*ua anna.
Ei tässä ole pillusta kyse vaan lapsista. Aika paskan isän sinusta saisikin kun et tajua eroa.
Tarkoin harkitut kesälomalapset ja juhannus sovi kaavaan.
No anna palaa, synnytä vaikka kuinka monta mukulaa. Itse en tahdo, eikä onneksi ole pakko.