Nyt on aika panna Suomen syntyvyysluvut nousuun!
Juhannus on taikaa, siitä se alkaa. Ensi vuonna taas 60 000 lasta!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kellä on varaa tehdä lapsia Suomessa? Valtio leikkaa tukia lapsiperheiltä ja sitten vikisee miksi kukaan ei lisäänny. Kiva.
Ilman tukia syntyi lapsia 50-luvulla kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään syytä miksi Suomeen kannattaisi yhtään lasta synnyttää.
Olisko vaikka se että Suomi pysyisi pystyssä? Talouden kaatuminen on aika epämukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Tulevaisuudessa menestyvät ne yhteiskunnat, joilla on vähemmän elätettäviä ja huollettavia. Ja kyllä maailma tulee tuhoutumaan juuri ylikansoitukseen, eikä tämä suomalainen laji niin ylivoimainen ole, että juuri sen pitäisi jatkaa sukuaan erityisen innokkaasti. Varsinkin, kun kommenteistakin jo näkee, että lapsia tehtäisiin vain rahalla, eikä rakkaudesta lapsiin, niin kuin jotkut ennen tekivät. Ajat muuttuvat tosi nopeasti, eikä kukaan voi taata mitään tukia edes ensi vuodeksi saati lapsen loppuiäksi.
Kummalla on suuremmar mahdollisuudet keksiä fuusio reaktori:suomalainen vai kehitysmaalainen? Kehitysmaalaiset tuhoavat kaiken mihin koskevat, joten ruoka-avun lopettaminen on ensimmäinen askel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen oma asia. Mitään velvollisuutta ei ole. Yhteiskunta tulkoon vastaan, jos haluaa lisää lapsia.
Velvollisuus siitä tehdään jos ei hyvällä mene.
Onneksi olen jo jonossa sterilisaatioon
Sen voi usein perua.
Kannattaa syntyvyyshullujen vaan nostaa kädet suosiolla pystyyn. Syntyvyys tulee vielä tästäkin romahtamaan ihan ennennäkemättömiin lukemiin, ettekä voi asialle yhtään mitään! :D
Njääh, uusin juuri kuparikierukan. Ja lapsia edes vahingossa saadakseen pitäisi varmaan kuitenkin seksiä harrastaa, sitä taisi olla viimeksi joskus elokuussa.
Olen osuuteni tehnyt näissä talkoissa, kolme aikuista lasta, joten heidän vuoro. Ja huom! Kolme lasta, niinhän se Vanhanen mietti joskus Rukan hangilla, että kolme olisi se ihannelapsiluku; itse sai aikaseksi vain kaksi!!
Moni nainen raskautuu yllättäen tänä juhannuksena kun ei viitsi vaatia mieheltä kuminkäyttöä vaan antavat ilman!
Mä oon tehny jo kuusi, eikä tarvinnu pakottaa yhtään. Oon mielestäni oman ja ehkä parin velankin korren jo syntyvyyskekoon kantanut. En ymmärrä vikinää siitä, ettei olis varaa lapseen. Ei oo totta. En ymmärrä, miten joku ura voi mennä lapsen edelle. Ja tuo ylikansoittumiskortti on niin... huoh, ikäänkuin te oikeasti välittäisitte muusta kuin itsestänne. Ja nyt sitä alapeukkua kiitos.
Niin. Se kun onkin niin, että sattumalta kaikilla lisääntymiskykyisillä naisilla on ovulaatio juuri juhannuksena :D
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo keino. Kielletään abortti ni heti nouseen syntyvyys 10 000 hepulla.
Vaikka lapsen tulevaisuudessa haluankin en yhtään sellaista synnyttäisi valtioon jossa kaikilla ei ole ihmisoikeuksia.
Jos haluat jo nyt kasvavat luokkaerot vielä suuremmaksi jolloin niitä veronmaksajia syntyy vähemmän ja enemmän niitä köyhiä jotka tarvitsevat tukea niin sitten suunnitelmasi toimii.
Tänne on turha enää synnyttää veronmaksajia. Vuonna 2018 syntyvät lapset eivät tule tekemään kirjaimellisesti päivääkään töitä elämässään; kaikki työ automatisoidaan pois. Mitäpä väliä sitten enää rahalla, etuisuuksilla, eläkkeillä jne?
Pannaan pannaan, montako laitetaan tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa syntyvyyshullujen vaan nostaa kädet suosiolla pystyyn. Syntyvyys tulee vielä tästäkin romahtamaan ihan ennennäkemättömiin lukemiin, ettekä voi asialle yhtään mitään! :D
Voit antaa osoitteesi jos haluat demostraation miten nainen pakotetaan synnyttämään.
Laita sitten se osoite minullekin. Haluan tulla katsomaan, miten nainen, joka ei ole raskaana, pakotetaan synnyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo keino. Kielletään abortti ni heti nouseen syntyvyys 10 000 hepulla.
Kuka ne lapset sitten hoitaa ja kasvattaa, sinäkö? Vai kaikkien näiden lasten isät? Siis ne, jotka tälläkin palstalla vaativat miehille oikeutta määrätä naisen abortista tai saada ainakin vapautus elatusvelvollisuudesta. Sepä olisikin hauska nähdä, miltä Palsta-Pera näyttää, kun joku kaunis päivä hänelle tuodaan ovelle vastasyntyneet kaksoset ja sanotaan, että tässä nämä nyt on.
En todellakaan osallistu, en ole mikään veronmaksaja-pentutehdas enkä pidä lapsista.
Ap voi synnyttää minunkin puolestani :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tässä vaiheessa jättäisin työt kesken tarkoittaa melkoista taantumista urallani. En minä niin rakastunut työhön ole etten yhtä lasta tekisi jos joku korvaisi ne menetykset mitä siitä tulee. Olisitko se sinä ap?
Korvaus tulee sillä tavoin, että yhteiskunta kaatuu jos lapsia ei ala syntymään enempää. Kai sitä voi sitten miettiä silloin oliko lapsien hankkimattomuus kannattavaa.
Kuinka monta lasta olet jo synnyttänyt? Kannattaisi mennä synnyttämään lisää.
Ap on tyypillinen lammas. Taitaa olla toosa aivojen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan osallistu, en ole mikään veronmaksaja-pentutehdas enkä pidä lapsista.
Ap voi synnyttää minunkin puolestani :)
Kannatan tätä että ne jotka ovat syntyvyydestä huolissaan korjaavat asian.
Korvaus tulee sillä tavoin, että yhteiskunta kaatuu jos lapsia ei ala syntymään enempää. Kai sitä voi sitten miettiä silloin oliko lapsien hankkimattomuus kannattavaa.