Maajussille morsian 2018 Antti-jussi
Antti Jussi on oikea naisten mies, tuskin tulee kukaan nainen kestämään sitä narsistia. Ohjelman aikana tiputtamis hetkillä nyt on tapaillut ohjelman ulkopuolella naisia ja yksi vakavampi juttu myös, ei tunnu tälle Herralle kukaan kelpaavan, oli todennut ystävälleni että odottaa että ohjelma ohi ja saa syksyllä lisää kirjeitä naisilta.. Kun mikään ei riitä.. Kaverini kautta kuulin että on ollut yhteydessä siihen kati l. mikä ajaa maitoautoa, kuulemma vannonut syviä tunteita hänelle ohjelman aikana, ilmeisesti tämä katikin on hakenut siis ohjelmaan mukaan mutta perunut tulonsa jostain kumman syystä, ken tietää, Mihkä tämä maajussi päätyy sitten, tuleeko yllätyskäänteitä vielä.
Kommentit (80)
On se vaan ihmeellistä. En saa tinderissä juurikaan macheja ja suomi24 treffeilläkään en onnistu.
Olen näöltäni kuin ilmetty Antti Jussi. Asun syrjäisessä Itä- Suomen kunnassa, mulla on maatila ja muutama sata hehtaaria metsää.
Ilmeisesti asun vaan niin huonolla seudulla.
Aikuinen kirjoitti:
Juulia taitaa haluta "julkkikseksi" tavalla tai toisella... En usko että lähti ohjelmaan tosissaan. Mun mielestä jos itsellä on pieni lapsi laittaisi sen lapsen etusijalle, noista tyrkkyohjelmista jää ikuinen leima ja harvoin positiivinen.
Tulevan jakson (5.jakso) nähneenä aika vaikea uskoa tuota. Pakko tarttua tähän, vaikken ihmistä edes tunne. Kovin aidon kuvan antoi itsestään. Ilmeisesti hänet tunnet, onkohan jotain jäänyt hampaankoloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä K nätti, hoikka ja mustat hiukset?
Nätistä ja hoikasta en nyt niin tiedä, mut mustat hiukset on.
Ymmärrykseni mukaan Aj oli Katille kertonut ettei enempää aio ennen ohjelmaa säätää hänen kanssaan. Kati taas ei ohjelmaan halunnut. Halusi tytöillä olevan yhtäläiset mahdollisuudet. Ei päästä siis haukkumaan tästäkään enempää Aj:ta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu Antti- Jussista oikein on?
Joku keksitty juoru vai onkohan tässä mahdollisesti jotain totuusperääkin?
Olisko niin, ettei savua ilman tulta? Pari viikkoa sitten, kun ohjelma alkoi ja täällä käytiin vilkasta keskustelua ohjelmasta, niin tuli vastaan muutamakin kommentti, jossa A-J:a sanottiin pelimieheksi. Ja kieltämättä olemuksessa ja tyylissä (jenkkiauto,stetson-hattu :D ) on jotain machoa ja hivenen itserakasta.
Kylältäkuuluu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrykseni mukaan Aj oli Katille kertonut ettei enempää aio ennen ohjelmaa säätää hänen kanssaan. Kati taas ei ohjelmaan halunnut. Halusi tytöillä olevan yhtäläiset mahdollisuudet. Ei päästä siis haukkumaan tästäkään enempää Aj:ta.
"Ei enempää"? Mitähän kaikkee ne on sit ehtiny touhuta? :D
Vierailija kirjoitti:
On se vaan ihmeellistä. En saa tinderissä juurikaan macheja ja suomi24 treffeilläkään en onnistu.
Olen näöltäni kuin ilmetty Antti Jussi. Asun syrjäisessä Itä- Suomen kunnassa, mulla on maatila ja muutama sata hehtaaria metsää.
no mikset menny tuohon ohjelmaan? Olisit saanut muijia oikealta ja vasemmalta. (Vai eikö vaimo olis tykännyt hyvää?)
Vierailija kirjoitti:
Kylältäkuuluu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei enempää"? Mitähän kaikkee ne on sit ehtiny touhuta? :D
Tätä ei tarina kerro 😂
Siis onko tää joku sahkun oma aihe vapaa nyt :D Vähän nolottaa ja suututtaa kyllä kun en ikäni kylällä asuneena kuitenkaan tunne maitokuski Katia enkä edes koko Antti-Jussia oo ikinä nähnykään :o Onko toi AJ käyny koulunsa täällä ja asunu jo lapsena.. Olen jonkun verran sitä vanhempi kyllä että ehkä siksi ei oo tuttu mutta ihmetytti kyllä että kuka tuommonen tyyppi edes on.
Paikkakunnan edellinen oma maajussi sen sijaan oli vähän turhankin tuttu :D
Sen verran tuota naista Tiedän että saliurheilun ja painon nosto piireistä on tuttu, kohden rämäpäinen ja kovaluontoinen muija kyseessä, jos se tuo on, kenestä puhumme, sinkkuna menee ilmeisesti naamakirjan mukaan.
Uskon että Antti Jussi hakee itselleen peruskilttiä naista petra olisi oikein hyvä, eikös noissa rekkakuski naisissa jokaisessa ole aika tulista luonnetta.
Miksi Suomalaiset miehet on niin muumeja. Mä muutan venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että Antti Jussi hakee itselleen peruskilttiä naista petra olisi oikein hyvä, eikös noissa rekkakuski naisissa jokaisessa ole aika tulista luonnetta.
Ei minkään tietyn ammatin edustaja ole tietynlainen.
Vierailija kirjoitti:
Jörgentsa kirjoitti:
Sen verran tuota naista Tiedän että saliurheilun ja painon nosto piireistä on tuttu, kohden rämäpäinen ja kovaluontoinen muija kyseessä, jos se tuo on, kenestä puhumme, sinkkuna menee ilmeisesti naamakirjan mukaan.
Joo ja mustasukkainen. Suuttui eksälleen kun se jutteli naiskassan kanssa :D ja semmonen kiertopalkinto, joka kolkassa ollu aina joku pano
Kiertopalkinto? Surkeaa kun vieläkin on ihmisiä, joille seksiä harrastava nainen on kiertopalkinto. Mitä ne miehet sitten ovat joiden kanssa seksiä harrasti?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää joku sahkun oma aihe vapaa nyt :D Vähän nolottaa ja suututtaa kyllä kun en ikäni kylällä asuneena kuitenkaan tunne maitokuski Katia enkä edes koko Antti-Jussia oo ikinä nähnykään :o Onko toi AJ käyny koulunsa täällä ja asunu jo lapsena.. Olen jonkun verran sitä vanhempi kyllä että ehkä siksi ei oo tuttu mutta ihmetytti kyllä että kuka tuommonen tyyppi edes on.
Paikkakunnan edellinen oma maajussi sen sijaan oli vähän turhankin tuttu :D
No et sä tota naista varmaan tunnekkaan kun se on Lahesta/Hollolasta vai mistä lie. Vai Riksussako se nykyään asustelee
Vierailija kirjoitti:
Teidän ero on tv. Siinä saa jo jonkunlaisen kuvan ihmisestä; näkee eleet ja ilmeet, kuulee miten hän puhuu ja miten suhtautuu juontajaan (osaako keskustella yhtään).
AJ vetää roolia ja hyvin vetääkin. Oikeesti on ihan kakara edelleen. mamma pesee pyykit ja tekee ruuat, oi voi... tyyppi onnistunu esittelyvideossa vedättään ihan kympillä koko suomen kansaa. 🤣 Kuten jo palstalla todettu - pelimies.
Jep, täällä taas oman elämän ullat olevinaan tietää jotain ja vihjailee siitä, mutta todellista informaatiota ei kellään ole tarjota.
Itsekään en AJ:sta peluria ole saanu tekemälläkään, harvemmin tuommoset ujot tyypit niitä naisia kaataa kun heinää,vaikka vientiä olisikin.