Ei voi olla totta, taas jäin varasijalle.
En tule varmaan ikinä pääsemään sisälle. Kaikki ymmärrettävästi pitävät kiinni paikoistaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
No voihan hemmetti jos Hyo ilmottaa tuloksensa vasta viime tingassa, ja muut viikoa aiemmin.
Helsingin yliopistosta on jo osalle ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tsempeistä! Ehkä pysyn vielä toiveikkaana :) Ap
Joku peruuttaa paikkansa, niin pääset. Mahdollista vielä : )
En ymmärrä miten osalle voidaan ilmoittaa aiemmin kuin toisille, kun kuitenkin sama henkilö voi hakea moneen eri paikkaan. Se pääsekö Henkilö A paikkaan C voi riippua siitä pääseekö henkilö B paikkaan D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan hemmetti jos Hyo ilmottaa tuloksensa vasta viime tingassa, ja muut viikoa aiemmin.
Helsingin yliopistosta on jo osalle ilmoitettu.
Milloin ja mikä linja?
Ehkä te jotka olette jo saaneet tiedon haitte vain yhteen paikkaan? Tiedän että en päässyt ykköskohteeseeni, koska jouduin jättämään pääsykokeen väliin. Mutta hain yhteensä kuuteen eri kohteeseen.
Löysin tällaisen:
"Voit nähdä tiedon valinnasta Oma Opintopolku -palvelussa jo ennen kaikkien tulosten julkaisemista, jos
- sinut on valittu ylimpään hakutoiveeseen
- sinut on hyväksytty esimerkiksi 3. hakutoiveeseesi, mutta sinua ei valittu ylempiin hakutoiveisiin.
- sinut on hyväksytty alemmalle toiveelle, mutta ylemmät hakutoiveet ovat vielä kesken
- et saanut opiskelupaikkaa."
Tarkoittaako tämä että minä olen varasijalle jonnekin, kun minulla ei näy vielä mitään?
Onko Metropolian tuloksia tullut jo?
ite pääsin jatkuvan haun kautta amikseen opiskeleen uutta, alkaa syksyllä, ei voi enää yhteishaun kautta hakee jos on jo yksi vanhempi koulutus
Mä pääsin yläasteelle 2.:lta varasijalta.