Joko junteilla kaljat ja viinat hankittu??
Kommentit (26)
Toki on. Samoin ruuat.
Tänään, kun vielä kakku leivotaan niin saa alkaa juhannuksen viettoon rauhassa.
En aio juoda edes juhannuksena, en näe syytä juomiselle. Turhia kaloreita ilman ravintoarvoja ja minkä takia?
Onhan ne. Juntit kun eivät saa juhlatunnelmaa muiden ihmisten halveksimisesta, kuten jotkut.
Vierailija kirjoitti:
En aio juoda edes juhannuksena, en näe syytä juomiselle. Turhia kaloreita ilman ravintoarvoja ja minkä takia?
Olen palstan mukaan wt mutta en juurikaan käytä alkoholia enkä todellakaan osta sitä juhannukseksi. Käytän alkoholia lähinnä sosiaalisissa tilanteissa joissa sitä ei voi välttää, esim. kun nautitaan alkumalja. Näitä tilanteita ei kovin usein satu kohdalle.
On mulla yks pullo roseviiniä jääkaapissa, joten lisää pitää ostaa. Ainakin valkkaria ja olutta.
Ei vielä, eilen harjoittelin juhannusta varten juomalla 15 olutta ja yhden viskin, varmaan tänään tai huomenna viimeistään ostettava nautintoaineet.
tv. juntti
Varmaan palstan kriteereillä olen juntti/wt, mutta eipä ole hankittuna. Toki saatan joku päivä tässä ottaa pari olutta. Terveisiä Vantaalta.
Viskiä, rommia, Jallua on jo omasta takaa. Kokkokaljoja jos kävis ruokaostoksien yhteydessä. Jokos snobilla on Chardonnayt ostettu?
Toki. Kävin jo tiistaina. Viina olikin jo ihan lopussa, ostin sen verran että pärjätään jouluun ja glögikauteen asti.
Täälllä kyllä on niion ratkiriemukass meininki että oikein stana stereot vaihtuivstt pirtulla tetästettyyn omenamehuun ja pääässä soi nostalgiset 90 luvun lama ajan hitit.
En kehtaisi kutsua ketään juntiksi jos en kykenisi järkevämpään kirjoitteluun kuin: "BUAAHAHAHA!"
M35 kirjoitti:
2 olutta ostin. Eli on.
Minkä merkkistä olutta ostit?
Jokunen kuohuviini, punaviini ja valkkari. Puolentusinaa erilaisia oluita. Pari mallasviskipulloa.
Kelpaa syödä uusia perunoita, erilaisia sillejä, kylmäsavulohta, loimulohta, entrecote-ja sisäfilepihviä.
Ensi viikolla palataan taas arkeen ja makaronilaatikkoon.
Viinat on valmiina, polvisuojukset paikoilla ja pelastusliivit päällä.
1 Tunti 30 minuuttia Juhannusaaton alkuun.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
2 olutta ostin. Eli on.
Minkä merkkistä olutta ostit?
Sebaldus weizen helles hefe ja fat lizard bikini top
up