Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko FARMASEUTTI saa palkkaa kuussa?

Vierailija
21.06.2018 |

Paljonko?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 eur/kk

Vierailija
2/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no apteekkari tiena tommoset 20 donaa kuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan noin 3700 euroa kuussa. Meidän apteekki on auki joka päivä klo 8-21 eli ihan yövuoroja ei tule. Olen ollut farmaseuttina 14 vuotta.

Vierailija
4/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon työstä....onko töissä pienen maalaiskylän vai suurkaupungin apteekissa, tutkimustyössä vai lääketeollisuudessa jne.

Farmaseutit tienaavat hyvin...JOS (!!!) löytävät koulutustaan vastaavan työpaikan.

Vierailija
5/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no apteekkari tiena tommoset 20 donaa kuussa

Farmaseutti ja apteekkari ei ole sama asia.

Vierailija
6/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siinä käsityksessä että farmaseutti tienaisi 2500e/kk? Tienaa siis sittenkin enemmän? Opiskelen tällä hetkellä hoitoalaa jossa viihdyn kyllä,mutta palkan takia harkitsen vaihtoa.

Vierailija
7/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan noin 3700 euroa kuussa. Meidän apteekki on auki joka päivä klo 8-21 eli ihan yövuoroja ei tule. Olen ollut farmaseuttina 14 vuotta.

Brutto vai netto?

Vierailija
8/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy, niin ei tarvitse näiden nettiveikkailijoiden "tietoihin" luottaa.

https://www.farmasialiitto.fi/mita-saat/palvelut-jasenelle/tyosuhdeneuv…

Toki työtehtävästä, työpaikasta ja omasta osaamisesta riippuen palkka voi olla selvästikin taulukkopalkkaa korkeampi, mutta valtaosalla noudattelee hyvinkin tarkasti noita taulukoita.

Vierailija
9/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siinä käsityksessä että farmaseutti tienaisi 2500e/kk? Tienaa siis sittenkin enemmän? Opiskelen tällä hetkellä hoitoalaa jossa viihdyn kyllä,mutta palkan takia harkitsen vaihtoa.

Palkka siis tällä hetkellä 3200e/kk. Onko farmaseutilla parempi?

Vierailija
10/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mitä farmaseutti työkseen tekee.

Vierailija
11/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka siis tällä hetkellä 3200e/kk. Onko farmaseutilla parempi?

Onhan toi ihan hyvä liksa!

Vierailija
12/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto?

No jos toi olis netto niin pitäis tienata yli 6000. Olen toimialajohtaja ja mun netto on tuo 3700 yli kuuden tonnin palkalla. Sanoisin että farmaseutti ei kuutta tonnia tienaa.

Vierailija
13/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto?

Yleensä aina puhutaan bruttopalkasta, ainoastaan jos kyse on hoitajien palkasta puhutaan netosta jotta annetaan mahdollisimman pieni arvo.

Vierailija
14/14 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto?

Ainoastaan sairaanhoitajan tarvitsee edes kysyä. Kaikki muut tietävät, että palkoista kun puhutaan, niin puhutaan aina brutosta. Sairaanhoitajat puhuvat nettopalkastaan ja valittavat sitä pieneksi, kun vertaavat toisten bruttopalkkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän