Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi pyydettiin kaverin mökille 2-3 yöksi (kaverin vanhemmat pyysivät). Mitä annan mukaan?

Vierailija
20.06.2018 |

15-vuotiaani kaverin vanhemmat pyysivät meidän teiniä mökilleen juhannukseksi, koska muuten heidän lapsi ei olisi halunnut lähteä juhannuksena mökille ollenkaan. Meille tämä sopi, mutta mitä laittaisit lapselle mukaan? Ei alkoholia (tiedän, etteivät juo). Ihan varmasti heillä on jo ruoat hankittuna, enkä nyt ihan pelkkää rahaa viitsi laittaa mukaan. Mitä siis antaisitte, ettei ihan tyhjin käsin mene toisten nurkkiin - vaikkakin pyydettynä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten hoksannut kysyä kun pyysivät. Soita ja kysy tai lähetä tekstari.

No tottakai kysyin ja tietenkin vastaus oli "Ei tarvitse yhtään tuoda mitään. Meistä on ilo saada teidän "Mirja" tänne, niin voidaan viettää ehkä viimeistä juhannusta vielä yhdessä".

ap

Itse en kyllä antaisi lapselleni muutettua nimeä "Mirja". 

Vierailija
22/25 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku itseleivottu piirakka ja esim.kahvipaketti olisivat hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkukori, kaunista wc- ja talouspaperia, Hamam-pyyhkeet, jos ei ole juoksevaa vettä kertakäyttöastipita, kynttilöitä, lautaliinoja.

Herkkukori tai hamampyyhkeet viemisiksi, tämä oli niin kultainen ajatus!

Yleensä vaan lapset tyrkätään oman laukkunsa kanssa reissuun, isännät/emännät saa ostaa ruoat, kokata, siivota ja pestä lakanat/pyyhkeet jälkikäteen. Ihan kivahan se on kun lapsilla on kavereita, mutta mutta... en itse kovin usein ota enää täysihoitolaisia... en jaksa.

Vierailija
24/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondoomeja..

Vierailija
25/25 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondoomeja..

Neuvosi on vähän myöhässä.