Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenna näpäytti kiusaajia: ”He eivät uskoneet, että voisin napata tällaisen miehen” Ei kai tuossa anneta ymmärtää että olisi olemassa jotakin tasoja?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa oli ihan tavallista olla hyvin laiha ja kurviton. Se oli normaalia eikä kukaan tykännyt kyttyrää. Aina oli sitten se yksi pyöreämpi tapaus joukossa ja nykyään heitä kutsutaan kurvikkaiksi, silloin kutsuttiin lihavaksi. Ihan suoraan ja kursailematta.

Vierailija
22/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naisihanne on niin fucked up, että toi nainen nähdään lihavana. Normaalipainon kuuluis olla kauneusihanne, ei ääretön laihuus. Lihavuus nyt ei ole ikinä ollut mikään kauneusihanne, vaikka moni äärettömän hoikkuuden ihailija sitä mieltä onkin.

Toi nainen on kaunis ja täysin normaali/kurvikas.

Minusta on kyllä päinvastoin; että ennen normaalipainoiset ovat nykyään laihoja ja ennen vähän pyöreämmät/lievästi ylipainoiset ovat nykyään normaalipainoisia. Samoin ennen laihat/lievästi alipainoiset ovat nykyään automaattisesti jotain anorektikkoja. Huomaahan sen siitäkin, että suurimmassa osassa kauppoja entinen m-koko on nykyään s.

Sanoisin että entinen m-koko on jopa xs nykyään joissakin suosituimmissa halpamerkeissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus välittyy kuvista 😍

Vierailija
24/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla särähti eniten tässä korvaan se, että tuo nainen arvottaa itsensä miehen kautta ja ajattelee, että hänen suurin saavutuksensa ja "näpäytyksensä" on komea mies.

Vierailija
25/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuhti mut ihan namu.

Vierailija
26/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen nainen. Ei tollasiin tavismiehillä ole mitään saumoja.

Tuo on ihan tavisnainen - rumillakin miehillä näkee kauniimpia...

- tuolla miehelläkin on oikeastaan ihan tavisnaama, mutta erittäin komea kroppa...

Vierailija
27/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien läskeistä on alettu puhumaan "kurveina"?

Siitä lähtien kun ylipainosta tuli normaalia ja siitä piti alkaa keksiä positiivisia puolia.

No eihän tuo nainen ole edes pyöreä! Laiha se on!

Ei ole laiha - on ylipainoinen, mutta suht treenattu.   Eli lihavienkin kannattaa treenata, vaikka painonpudotus ei täysin onnistuisikaan, niin ulkonäkö kuitenkin paranee ja läskikin asettuu paremmin.

Vierailija
28/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kaunis nainen eikä miehenkään ulkonäössä ole mitään vikaa. Vaikuttaa siltä, että nainen näkee itsensä rumempana ja huonompana mitä oikeasti on. Huono itsetunto lienee kiusaamisen vika.

Vierailija
29/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha kiva teksti muute, mut mulla särähtää jotenki aina korvaan tuo lihavan sanonta "onpaha enempi mitä rakastaa"... ööö, se rasvako siinä nyt on niin rakastettavaa, sitähän sillä on enempi

Eihän tuo nainen noin sanonut. Hän sanoi että hänessä on enemmän rakastettavaa kuin mahamakkaransa, finninsä ja reisiläskinsä. Eikö se ole totta? Kai jokaisessa meissä on enemmän rakastettavaa kuin kropan ulkonäkö, oli se kroppa sitten laiha tai lihava?

Vierailija
30/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja katsoin myös sen naisen Instagramia ja en olis kyllä huomannut mitään erikoista ilman sitä "lisätiedoa" kurvikas nainen kenellä on 6 pack mies :D Olisin varmaan ohittanut sen tilin ilman suurempia fiiliksia. Mutta että siitä on tullut semmonen iso uutinen. En taju. Kaksi ihan tavallista ihmistä parisuhdeessa paitsi että miehellä on six-pack. En olis edes huomannut .

Vierailija
31/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen. Kunnon tissit ja perse.

Vierailija
32/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mörssäri pitää olla, Etta pitää tuota laihana? Rajansa Kaikella... Ihan kivannäköinen pyöreä nainen kyllä. Olen tosin eri mieltä hyvästä itsetunnosta, hyväkuntoisen ja hoikan kumppanin "nappaamisesta" julistaminen ei kyllä siitä kerro.

33/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä miksei kyseinen nainen olisi voinut tuota miestä saada. Kaunishan hän on kuin mikä.

Jos nyt puhutaan vain ulkonäöstä pelkästään.

Itsellä ei olisi mitään saumoja.

Vierailija
34/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tasoista mutta sairaan komea mies on! Ei tuollaisia Suomessa kävele vastaan. Nainen on kaunis toki myös. 

Vierailija
35/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Minä en kyllä ymmärrä miksei kyseinen nainen olisi voinut tuota miestä saada. Kaunishan hän on kuin mikä.

Jos nyt puhutaan vain ulkonäöstä pelkästään.

Itsellä ei olisi mitään saumoja.

Ni höpöjuttuhan tämä on - tietysti saisi miehen, upea nainen. Täällä jotkut luupilluiset osatolta kotiutuneet untuvapeitteet itkee läskiksi.

Vierailija
36/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks h**vetissä jaksat nostaa iänikuisii iltapäivälehtien ns. Uutisia?!

Vierailija
37/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tasoista halutaan puhua tässä yhteydessä, niin eikö tämä juttu pikemminkin puhuisi sen puolesta ettei niitä ole, kuin että olisi? Siis muut ihmisethän tuolle Jennalle olivat viestittäneet, että eivät voi ymmärtää miten hän on saanut tuon tasoisen miehen. Itse hän oli vaikuttanut tulleen siihen lopputulokseen, että viimekädessä kyse on rakkaudesta.

Sinänsä minua ei tosin kiinnosta juurikaan koko tasojuttu, mutta jos tällä artikkelilla jotenkin haluttiin osoittaa, että tasoteoria on totta, niin siinä kyllä mentiin metsään.

38/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskihän tuo on, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Tätä en just tajua. Tuo nainen on erittäin sopusuhtainen, mallia tiimalasi, hartioihin ja lantioon suhteutettuna kapea vyötärö, kauniit sääret, vatsa litteä, ei pahemmin selluliittia. Miksi pitää olla laiha? Laihalla saa olla  länkisääret, ei rintoja, silti miehistä parempi kuin "läski". Tai nää omaan silmään kaikista epähaluttavimmat fitnessnaiset, joilla miesmäiset, erottuvat lihakset, kaikki rasva sulateltu ja silikonirinnat. Päälle vielä epäluonnollinen tummanruskea rusketus. Puistattavaa.

Vierailija
39/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihan hoikka nainen, mutta panisin aivan varmasti ja kunnolla.

Mutta ei mulle kukaan anna pil*ua, tänä juhannuksena taas tyydyttävä nyrkkikyllikkiin.

Vierailija
40/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luupillut vinkuu. Untuvapeite kasvaa lörppönahassa. Ruokailut tarkkailussa osastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan