Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenna näpäytti kiusaajia: ”He eivät uskoneet, että voisin napata tällaisen miehen” Ei kai tuossa anneta ymmärtää että olisi olemassa jotakin tasoja?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä13186 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskihän tuo on, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Tätä en just tajua. Tuo nainen on erittäin sopusuhtainen, mallia tiimalasi, hartioihin ja lantioon suhteutettuna kapea vyötärö, kauniit sääret, vatsa litteä, ei pahemmin selluliittia. Miksi pitää olla laiha? Laihalla saa olla  länkisääret, ei rintoja, silti miehistä parempi kuin "läski". Tai nää omaan silmään kaikista epähaluttavimmat fitnessnaiset, joilla miesmäiset, erottuvat lihakset, kaikki rasva sulateltu ja silikonirinnat. Päälle vielä epäluonnollinen tummanruskea rusketus. Puistattavaa.

Miten näet sen vatsat ym. Koko uimapuvussa?

Vierailija
42/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tasojen kannattamista tuo sisältö tuossa jutussa. Että normaalisti lihavalla ei olisi mahiksia tuonnäköiseen mieheen, joskin tasot ylettävät ulkonäön taa. Siksi se, mille he näyttävät ei vielä kerro tasoista koko totuutta tietenkään.

Miehessä on jotain henkistä tms. vikaa, tai naisessa henkistä vahvuutta, joka tasoittaa tasoeroa painoissa tai kehon kiinteydessä. Muutenhan kropat olivat ihan samaa tasoa. Jos olisin mies, en haluaisi sellaista proteeinipurkeilla viihtyvää naista. Naisen päässä pitää olla maalaisjärkeä, ei aikaa keskittyä siihen, miltä näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luupillut vinkuu. Untuvapeite kasvaa lörppönahassa. Ruokailut tarkkailussa osastolla.

Röh röh

Vierailija
44/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja terveen näköinen nainen. Muutama ylimääräinen kilo, tuskin vaikuttaa terveyteen juuri mitenkään. Kaunis vartalo. Mies on komea ja poikkeuksellisen treenattu timmi vartalo. Molemmat oikein iloisen ja kauniin näköisiä. Tärkeintä kai on olla onnellinen ja terve.

Vierailija
45/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kategoriassa menee sarjaan rantautuneet valaat, mutta mä pidänkin pienikokoisista, naisellisista ja kauniista naisista, en tuollaisista yhtä pitkistä kuin paksuista.

Vierailija
46/46 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kategoriassa menee sarjaan rantautuneet valaat, mutta mä pidänkin pienikokoisista, naisellisista ja kauniista naisista, en tuollaisista yhtä pitkistä kuin paksuista.

On rumasti sanottu tuo "rantautuneet valaat", ja antaa ymmärtää että hän ei ole kaunis tai naisellinen. Tai kauneus on toki makuasia, mutta en koe tarpeelliseksi noin voimakkaasti ilmaista että tuo nainen on "ruma ja lihava", ymmärrät varmasti mitä minä tarkoitan. Muuten tottakai saat pitää pienikokoisista tai laihoista naisista, ei siinä ole mitään väärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi