Teini-ikä, Toinen Kierros
Kommentit (11)
Kiitos tästä blogista! Loistavaa saada lukea ironista ja huumorilla höystettyä tekstiä, en oikein jaksa sellaisia siirappijuttuja, mitä jotkut blogit suorastaan pursuavat. :)
Ehdin jo tulla riippuvaiseksi tästä blogista, kunnes viikonloppuna huomasin ihan yllättäen poksahtaneeni itsekin tiineeksi. Hups. (Ihan mukava hups siis.) Taidan viettää tästä lähtien entistä enemmän aikaa netin vertaistukimaailmassa. Ja lähdenkin tästä oksentamaan. Ihmeellinen tuo käsite AAMUpahoinvointi. Mulla pahoinvointi alkaa aamupalasta ja loppuu nukahtamiseen...
Leikitään hetki, että sä olet se mun teini-ikäinen tyttöni/poikani, niin pääsen sanomaan:"Odotahan vaan, kun maito nousee ja kun sä imetät". *huoh* Pirkan muovikassit ajaa paremmin rintsikoiden virkaa kuin minkään muun kaupan antimet, joskin mieli on piirun verran apea siinä vaiheessa, kun tarjotaa selaa läpi, päätyy kohtaan H80 ja toteaa senkin olevan liian pieni. Ja ihan tosi, mä en nyt liioittele. Noh, onneks S-kaupasta voi hakee vaihtureita, kun Pirkan värit alkaa kyllästyttää. Ja muuten, huvittavin osuus koko touhussa on se, että kun toi tissitakiainen on vetässyt tankit tyhjiksi, ne myös näyttää siltä: napaan asti ulottuvilta ajokoiran korvilta. Mul on tällä hetkellä 5cm navan yläpuolella punaiset, hyvin kosketusarat, kaarevat hiki-ihottumat. On niin hehkee olo.
Joo ja odotas vaan kun se ns. imetysdementia/vauvadementia iskee... mä oon tullu siihen tulokseen että 70 aivokapasiteetista on koko ajan aktivoituneena vauvaan, niin sitten jäljelle jäävä osa keskittyy muuhun. Jos oma lapsi itkee, mä en pysty keskittymään mihinkään muuhun. :D Ja sanat katoaa, tavarat katoaa, joku puhuu mutta sitä ei kuule...
Onnea loppuodotukseen!
Kuulemma joillain ihmisillä se raskaus menee ihan lupsakkasti, ja ne sopeutuvat hyvin kaikkiin muutoksiin, joten saattaa olla että sullakin menee helpommin kuin mulla :)
Onneksi olkoon! Ja kiitos vaan kaikille lukijoille (jos tässä olisi kumarrushymiö niin käyttäisin sitä), kaikille 14 :)
Se 24/7-pahoinvointi on kyllä viheliäistä. Ei edes se spuglaaminen, vaan se ettei se helpota. Mutta 2 päivää kun olet voinut hyvin niin dementia-kytkin iskee vaihteen silmään etkä enää edes muista voineesi joskus huonosti...
Odotan jo innolla sitä hetkeä jolloin saan yleisessä uimalassa heittää imetyksen jälkeiset patalaput olalleni jotta saan mahan pestyä :D
Keskustelut ovat jo nyt todella hankalia, joudun kokoajan keskittymään kuuntelemiseen hirvittävät intensiivisesti. Ja jos vahingossa keskityn haukottelun estoon siinä jossain kohtaa niin ei auta muu kuin pyytää kumppania toistamaan sanomansa. Neljättä kertaa.
Hmm... ihme rakenteella tää vastaus kommenttiin-toiminto toimii. Vastaukset menevät siis tyylillä ylin: Katrille, toiseksi ylin Elinalle, kolmas Elinainen ja neljäs Maiju. Täytyy näköjään alkaa merkkaamaan nuita. Sorry, my bad.
Kikatan kippurassa sun jutuilles. Ihan mahtavaa luke näin hauskaa blogia. Kiitos :)
Aivan huisi blogi sulla! Tuhlautui koko aamupäivä kun piti lukea kaikki alusta asti. Tätä jään kyllä seuraamaan. Muutenkin mukava seurata jonkun toisen raskautta, joka on hieman omaani edellä. Tsemppiä odotukseen ja hyviä vointeja!
Ihan ässää tekstiä jälleen, muahahahaa. Perässä tullaan (hyvä lukea etukäteen, mitä on luvassa). Kivaa myös kun tulin vauvakaapista töissä, niin ei tarvitse olla niin kauhean allerginen tuolle Vauva-logolle sun blogin ylälaidassa, jos joku vaikka näkee... ;)