Kuka sekopää nostelee nyt koko ajan iku-vanhoja aloituksia?
Pikkuisenko typerää lukea jo kauan sitten maatuneita aloituksia uudelleen nyt.
Kommentit (19)
Mikä aihe voi olla niin kulunut, että se ei synnyttäisi keskustelua?! Ja eikö keskustelun tarkoitus ole tuoda uusia asioita keskusteluun ja vanhoihin aiheihin jos mihin tulee uusi näkemyksiä uusien keskustelijoiden myötä.
No siksi se on tympeää, että vastaat ja jäät odottamaan ap:n kommenttia ja sitten vasta huomaat, että pakana, se onkin kaksi vuotta vanha juttu - eikä mitään lisätietoa/ap:n vastausta ikuna tule.
Kun kyse ei edes ole mistään poikkeuksellisen hyvistä ketjuista tai harvinaisista aiheista, miksi niitä pitää nostella?
Vai onko joku niin prkleen laiska, ettei jaksa laatia uutta?
ap
Täällä on niin hiljaista, ettei uusissa riitä purtavaa.
En kyllä ymmärrä, mistä ne noita vanhoja kaivavat, kun ei tällä palstalla enää tule niitä "ehdotuksiakaan" ja haku toimii miten toimii...
Vanhoja ei enää viitsisi kaluta, olen ap:n kanssa samaa mieltä. Just toi on tylsää, että kysyt lisätietoja tai haluat ap:lta vastausta ehdotukseesi, ja sitten vasta hokaat, että se onkin joku vuoden vanha aloitus.
Siksi toisekseen täällä aina välillä kirotaan ne, jotka tekevät uusia aloituksia jo ennen käsitellyistä aiheista "ettekö te nyt s***ana osaa käyttää hakua"...
Aaveeta ei voi miellyttää.
7, ei voikaan, se on totta ;-).
Mutta tosiaan kun se on sitten kuin seinälle huutelisi, kun ko. aloitusten ap on haihtunut eetteeriin jo aikoja sitten.
ap
Minulle kelpaa kyllä muidenkin vastaukset ja mielipiteet, enkä kaipaa tai odota yksinäni ap vastausta tai kommenttia muidenkin kelpaa. Ap kommentit, kun on pääsäätöisesti juuri ovat tälläisiä kuten tämäkin täysin hedelmätöntä juupas eipäs tuuban länkyttämistä.
Eli nyt sinullekkaan ei kelvannut kommentti siitä, mitä haittaa tai että uudet keskustelijat tuovat jotakin uutta vanhaan.
9, -kaan -päätteen eteen ei laiteta tuplakonsonanttia. -kin, -kaan, -kään, -pa jne. ovat sellaisia päätteitä, että ne lisätään sanavartaloon sellaisenaan. Eli kunpa, ei kumpa. Sinullekaan, ei sinullekkaan.
Ei keskustelun edellytys ole, että toisen vastakommentin kanssa pitää olla samaa mieltä, tiedätkös. Voi olla eri mieltäkin.
Jos sinun logiikkasi pitäisi kutinsa, sinäkään et osaa "keskustella", koska olit eri mieltä minun kanssani. Ymmärtänet tästä, mitä tarkoitan.
Ei ap:n läsnäolo toki ole tarpeen, jos keskustellaan jostain, johon ei kaivata ap:n vastausta. Usein aloituksissa kuitenkin on kyse esim. ap:n kysymyksestä ja neuvojen antamisesta, jolloin pitäisi voida kysyä lisätietoja.
ap
Mitä sinä ap oikein selität. Meni vähän nyt kyllä yli!
Nyt kyllä pelottaa, mitä virheitä minun kirjoituksessa on, mutta ap. voisi kerrata pilkkusäännöt. Ja(laitan tähän nyt ja sanan vaikka se ei lausetta saisi aloittaa) mutta ajanvietteenä käydyissä keskusteluissa kirjoitusasu voi olla vähän rennompaa.
Kaikesta huolimatta oikein hyvää viikonloppua sinulle! Vietä se täyspäisten ihmisten kanssa!
Tännehän tulee kuitenkin koko ajan uusia lukijoita mm. minä, niin ei ne aiheet kaikille ole kuluneita ja tosissaan muidenkin mielipiteet kiinnostavat eikä vain aloittajan. Turha sitä on uutta keskustelua aloittaa jos on olemassa jo samasta aiheesta mistä itse haluaa kirjoittaa? Eikös tässä maailmassa ole muutakin vähän tärkeämpää valittamisen aihetta..
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 14:11"]
Täällä on niin hiljaista, ettei uusissa riitä purtavaa.
En kyllä ymmärrä, mistä ne noita vanhoja kaivavat, kun ei tällä palstalla enää tule niitä "ehdotuksiakaan" ja haku toimii miten toimii...
[/quote]
Tuota ihmettelen mäkin. Jonkun siis täytyy ihan tarkoituksella käydä nostelemassa noita vanhoja ketjuja. Mä en ole mitenkään allerginen vanhoille ketjuille, mutta kyllä tuo nostelu sitten ärsyttää kun sitä joku ihan työkseen tekee. Mielellään kuitenkin lukisi pääosin tuoreita aloituksia.
11, relaa. Kyllä minä kommenttisi ymmärsin ja vastasin asiasisältöönkin - kunhan vain oikaisin tekstissäsi vilahtanutta, sangen yleistä virhettä.
Minulla ei ollut pilkkuvirheitä. Sinulla sellainen tuossa oli, mutta en ala sellaisia virheitä teksteistä raakata. Hyvää viikonloppua sinullekin!
ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 14:40"]
Tännehän tulee kuitenkin koko ajan uusia lukijoita mm. minä, niin ei ne aiheet kaikille ole kuluneita ja tosissaan muidenkin mielipiteet kiinnostavat eikä vain aloittajan. Turha sitä on uutta keskustelua aloittaa jos on olemassa jo samasta aiheesta mistä itse haluaa kirjoittaa? Eikös tässä maailmassa ole muutakin vähän tärkeämpää valittamisen aihetta..
[/quote]
Totta kai on, mutta täällä on tapana jorista pikkuseikoistakin. Palstan aihe on vapaa! Näytti tämäkin aihe muuten ainakin sinua kiinnostavan, koska näit vastaamisen vaivan ;-)
ap
Ihanaa kun joku nostelee vanhoja! Tutut ja turvalliset klassikkoketjut <3
Ap. eiköhän hyväksytä puhekielisyys, kun keskustelupalstalla ollaan.
mikä muka on vanha ketju mitä täällä on? en minä näe.
kai täällä nyt saa jokainen nostella ihan mitä haluaa. Lukija voi sitten päättää mitä lukee ja mitä ei. Jos olet täällä niin paljon luuhannut että osaat ketjut ulkoa, voit olla avaamatta vanhoja ketjuja.
JOs tänne joku uusi eksyy, hänelle kaikki on aivan uutta. Hänen ja ap:n riemuksi, nostakaamme muutama hyvä vanha ketju!
Pikkusenko on tyhmää tehdä tälläinen aloitus. Annetaa kaikkien kukkien kukkia. Luetaan ja vastataan niihin viesteihin joihin meillä on jotakin annettavaakin ja jotka voivat antaa meillekkin jotakin.
no ei kai se mitään haittaa??? älä lue niitä????