Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuudes Viikko

Outi
20.05.2009 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa lukea näitä kirjoituksia.. ! Lykkyä pyttyyn jatkossakin :)

Vierailija
2/4 |
24.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Suosittelen kyllä yksityisellä ultraa, mikäli siellä käyminen on edes käynyt mielessä. Minä sain alussa 2 keskenmenoa, joista molemmat varmistettiin yksityisesti. Kolmannessa raskaudessa kävin yksityisellä JOKA VIIKKO aina viikolle 9 asti, sen jälkeen oli kaupungin ultra rv 12, yksityisellä kävin rv 15 ja seuraava kaupungin rv 20 tuon jälkeen kävimme vielä 4D ultrassa.

Vaikkei kuukautisia ole tullut ja testi positiivinen, voi sikiö silti kuolla alussa ja se joudutaan kaapimalla ottamaan pois. Eli suosittelen todellakin varhaisultraa, niin ei tarvitse jännittää.

Todella usein(valitettavasti) käy niin, että odotellaan julkista ultraa rv 12, jossa todetaan sikiön menehtyneen esim. rv 7.

Tsemppiä raskauteen, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Mielestäni ei ole täysin asiallista kertoa tällaisia kauheimpia tarinoita herkässä tilassa olevalle henkilölle. Muistat varmasti Annika kuinka hirveää nämä kokemukset sinulle olivat ja muistat varmaan miten kauhealta tuntui kun ihmiset kertoivat huonoja kokemuksiaan kun odotit vauvaa?!? Kyllä kaikki ihmiset tietävät riskit ilman, että niistä muistutellaan jatkuvasti.

Raskaus ja kaikki siihen liittyvät mielen kuohut kyllä muistuttavat noista riskeistä ja saavat olon epävarmaksi ilman, että kanssa ihmiset niitä pukevat sanoiksi. Tässä kohtaa tärkeämpää on muistaa odottajaa kannustavin sanoin ja jättää omat ikävät kokemukset kertomatta.

Zemppiä ja VOIMIA odotukseen!! KAIKKEA HYVÄÄ!!

Vierailija
4/4 |
27.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin oli tärkeää tietää riskeistä ja keskenmenoista. Ensimmäinen keskenmeno oli järkytys, sillä en voinut kuvitellakaan, että sellainen osuisi kohdalle, en tiennyt, että on edes yleistä. Tuon jälkeen kyllä etsin tietoa ja seuraava keskenmeno olikin helpompi käsitellä, vaikka sattui paljon myöhempään kuin ensimmäinen.

Fakta kuitenkin on, että keskenmenot ovat todella yleisiä ja minusta niistä juuri pitää puhua ja kertoa kokemuksia, jotta toiset saavat näin tietoa ja tukea tarvittaessa.

Oikeasti olen tavannut valitettavan monta esikoista odottavaa, jotka(kuten minä) kuvittelevat heti alusta kaiken menevän ja olevan hyvin ja sitten ensimmäisessä ultrassa karu totuus paljastuu, kun sikiö onkin menehtynyt ihan alussa. Itselleni tuo olisi aivan kauhea paikka, siksi kävin ultrassa usein ja tulen käymään seuraavissakin raskauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan