Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti lähteä mokille juhannukseksi pienellä porukalla ja nyt saan kuulla että tulossa onkin paljon enemmän...

Vierailija
20.06.2018 |

Asun kaupungissa enkä ole mökkeillyt vuosiin. Tänä vuonna jään kuitenkin ihan yksin ja tätini pyysi minua seuraksi mökilleen. Sanoi, että olemme mökillä kolmestaan, minä, hän ja hänen tyttärensä. En nauti isosta porukasta, hänkin tietää sen. Mutta kolmistaan mökkeily kuulosti ihan hyvältä. No eilen illalla sain kuulla, että mökille onkin tulossa 7 ihmistä lisää... Ei siinä mitään, hänen mökkinsä, mutta nyt multa meni fiilikset ja rauha. Onko törkeää ilmoittaa näin viime tingassa, ettei tulekaan? Huomenna ois lähtö.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkeetä. Onhan siellä tädillä paljon seuraa.

Vierailija
2/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelin. En vaan mielläni ikinä tee viime hetken ohareita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit ilmoittaa. Tosin voit päätyä aihe vapaalla, jos sinua varten on tehty erikoisjärjestelyjä :D

Vierailija
4/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti varmasti ymmärtää. Vietä mukava juhannus.

Vierailija
5/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten voitkin koko juhannuksen surra ohareitasi...

Vierailija
6/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apllä on taatusti mukavampi juhannus yksin kotonaan kuin randomien vieraiden ihmisten kanssa sulloutuneena johonkin mökkiin.

Vierailija
7/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voit ilmoittaa. Tosin voit päätyä aihe vapaalla, jos sinua varten on tehty erikoisjärjestelyjä :D

Ei pitäisi olla erikoisjärjestelyjä mua varten :) En ainakaan oo pyytänyt mitään. Ap

Vierailija
8/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sure ohareita. Mökillä ois varmaan ollut ihan kivaa, mutta varmaan sitä yksinkin jotain keksii, vaikka sää on mitä on. Ap

Vierailija
9/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feidauksesi on oikeutettua, koska tätisi itse alkoi säätämään vieraiden kanssa ja petti lupauksensa.

Vierailija
10/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä jos ihan rennosti antaisit elämälle ja uusille ihmisille mahdollisuuden? Lähde rohkeasti mökille, tästä voi tulla elämäsi juhannus. Kysymyshän on vain parista päivästä niin ettei siinä korkealta putoa.

Vierailija
11/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi sinua lapsi kulta, ajattelet ensin muita

kohteliasta tosiaan ilmoittaa

Vierailija
12/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä jos ihan rennosti antaisit elämälle ja uusille ihmisille mahdollisuuden? Lähde rohkeasti mökille, tästä voi tulla elämäsi juhannus. Kysymyshän on vain parista päivästä niin ettei siinä korkealta putoa.

Sitä just mietin, että nautinko sitten mökkeilystä mulle suurimmaksi osaksi tuntemattomien ihmisten kanssa. Rauhaa ei varmaan tuollaisessa porukassa paljon ole. Ap

Vierailija
13/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi vedota oksutautiin.

Vierailija
14/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä just mietin, että nautinko sitten mökkeilystä mulle suurimmaksi osaksi tuntemattomien ihmisten kanssa. Rauhaa ei varmaan tuollaisessa porukassa paljon ole. Ap

Pääseehän sieltä pois, jos et viihdy.

Vierailija
15/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt niin vaikea ymmärtää, ettei kaikki nauti pakotetusta vieraiden ihmisten seurasta? Eikä se tunnu mukavalta? Parempi relata omassa rauhassaan. -eri

Vierailija
16/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan lähtisin, mutta pitäisin huolta siitä että mulla on omaakin aikaa. Ei niitten vieraitten kanssa tarvitse koko ajan touhuta, voit vaikka vetäytyä jonnekin lukemaan kirjaa tai vielä parempi - kuuntelemaan äänikirjaa. 

Olen itse introvertti ja tommoisissa kaveriporukoissa mökkeily on mulle sen verran kuluttavaa, että olen ihan suoraan infonnut niitä, jotka minua vielä eivät kovin hyvin tunne, että älkää ihmetelkö ellen ole koko ajan 100% mukana, tarvitsen omaa aikaa akkujen lataamiseen. 

Kuulostaa ehkä oudolta, mutta toimii. Introverttiyttä ei välttämättä näe ulospäin (olen itsekin tosi sosiaalinen ja suulas porukassa, se on vaan mulle tosi kuluttavaa), mutta kaikki ymmärtää kun sen erikseen kertoo. :) 

Toisaalta taas kyllä sä voit peruakin. Muistuta ettet pidä isoista porukoista, kyllä täti ymmärtää. <3 

Vierailija
17/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa niin, että menet mökille. Jos se on ihan kamalaa, niin tiedät, ettei toiste kannata mennä. Jos se taas onkin ihan ok tai peräti mukavaa, niin sehän on hyvä juttu. Pahimmillaan menetät tuossa vain muutaman päivän. Eikä kai siellä mökilläkään ole pakko koko aikaa muiden kanssa olla.

Vierailija
18/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinut kutsuttiinkin, kun kuultin sinun viettävän juhannuksen yksin. Voit aivan hyvin olla menemättä.

Vierailija
19/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi vedota oksutautiin.

Miksi pitäisi valehdella?

Vierailija
20/20 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myy itseäsi muiden miellyttämiselle. Ole mikä olet, pysyt terveenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi