Festarikokemus pilalla sateen vuoksi
Käykö muille niin, jos sataa? Henkilökohtaisesti en halua näyttää uitetulta rotalta ihmisten ilmoilla ja niin minulle käy, kun hiukseni kastuvat. Jätin tänään Tammerfestin väliin.
Kommentit (20)
Sadevaatteet on keksitty. Takki, housut, kumpparit, sadehattu.
Aikoinaan, kun Provinssi oli vielä Rock, sade oli valitettava mutta olennainen osa tapahtumaa toisinaan. Kuului asiaan kahlata mutavellissä ympäri aluetta.
Sade ny pilaa ihan kaiken. Kotipäivänkin.
Näin se on aikuiselämä valintoja. Jos ei halua kastua tai suojautua kunnon sadevarustuksella niin pitää pysyä sateella sisällä. Katsoisin kuitenkin että festarikokenuksen pilaa ennemminkin oma joustamattomuus, asenne ja haluttomuus/kyvyttömyys varustautua, kuin itse sade. Eihän se mielipahaa vähennä, voi käydä päin vastoin kun vika löytyykin itsestä eikä sään jumalista.
Minusta ainakin on hauskaa olla kännissä sadetakissa ja kumppareissa😄
Kyllä. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin olla sadevaatteissa jossain tapahtumassa.
Oletkos sellainen sokerista tehty lumihiutalepoika?
Veikkaan, että koskaan ei ole satanut yhtä paljon yhden Tammerfest-päivän aikana kuin tänään.
Kello 15-24 välillä varmaan puoli tuntia ilman sadetta ja monta tuntia kaatosadetta.
Onneksi en ollut itse paikalla kuin omassa kodissa lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin olla sadevaatteissa jossain tapahtumassa.
En tajua näitä, joille on jäänyt joku lapsuustrauma kuriksista, eikä aikuisena voi sitten millään pukea sadevaatteita, vaikka tulisi mitä taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Oletkos sellainen sokerista tehty lumihiutalepoika?
Ei, vaan hän on sokerista tehty tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Sade ny pilaa ihan kaiken. Kotipäivänkin.
Arvostettu artisti hän silti oli 80-luvulla. en tiedä nykyisistä tekemisistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua näitä, joille on jäänyt joku lapsuustrauma kuriksista, eikä aikuisena voi sitten millään pukea sadevaatteita, vaikka tulisi mitä taivaalta.
Festareille pukeudutaan näyttävästi ja mennään juhlimaan, eikä kahlaamaan vesilätäköissä kurikset jalassa 🙄
Voi että, hiukset ei saa kastua. Olet tod näk yläasteikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Festareille pukeudutaan näyttävästi ja mennään juhlimaan, eikä kahlaamaan vesilätäköissä kurikset jalassa 🙄
Jaa, no pukihan kaikki keltaiset sadetakit Ultra Bran konserttiin, joten eiköhän ne kelpaa tuonnekin.
Käyn harvoin festareilla, mutta kyllä minulle kiva kesäilma on olennainen osa sitä. En lähtisi kaatosateeseen.
Olen varhaiskasvatuksessa töissä ja sateessa liikkuminen ja rotalta näyttäminen on arkipäivää. Vapaalta nyt vain toivon muunlaisia elämyksiä ja ihmiseltä muistuttamista 🤷🏼
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no pukihan kaikki keltaiset sadetakit Ultra Bran konserttiin, joten eiköhän ne kelpaa tuonnekin.
Keski-ikäisen vihervassarikommarit ehkä joo, johonkin Ultra Bran keikalle. Nyt puhutaan festareista, eikä hörhökonsertista.
Mä kävin eilen viettämässä Tammerfestejä. Oli hyvä sää istua nurtsilla Ratinan ulkopuolella ja kuunnella Kuumaa bändin keikkaa ja viettää vähän piknikkiä.
Tänään on satanut kaatamalla koko päivän, että ei muakaan olisi saanut ulos kämpästä. On ihan ok olla mukavuudenhaluinen. Osa festarinautintoa on hyvä sää ja mukava tyylikäs pukeutuminen. Ei innosta pomppia lätäköissä kaatosateessa joku kerttissadetakki päällä. Tai no Tampereella on satanut niin paljon, että ei voi enää puhua pelkistä lätäköistä. Täällä kadut lainehtii.
Jaxuja