Lue keskustelun säännöt.
Rv 10 eikä sydänääniä eikä oireita :(
27.04.2006 |
neuvolassa ei saatu sydänääniä kuulumaan, vaikka rv 10 + 3.
Aiemmissa raskauksissani tuolloin on jo kuulunut.
Pahoinvointi ja kakki oireetkin katosi jo pari viikkoa sitten :(. Onko vielä toivoa?
Kommentit (4)
sydänääniä ei kuultu kertaakaan, meni sitten ultraan rv 12+ ja eipä mitään elävää siellä ollut.. Voihan olla mahdollista että sulla oisi vähemmän viikkoja kasassa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä kävin aikoinaan yksityisellä äitiysneuvolassakin. Kiva kun sai niitä ultranäkymiä tarpeeksi usein ihmetellä : )
nyt lapsi terve 2v. Oli koko raskaus oireeton, kerran taisi alussa huimata.
vauva on niin pieni että pääsee helposti häpyluun alle piiloon. Myös toi pahoinvointi voi olla aina erilaista.