Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kentälle makaamaan jäävät pallonpotkijat ja niiden ihmeparantumiset

Vierailija
20.06.2018 |

Omituinen tapahtuma. Pelaaja loukkaaantuu niin pahasti, että jää makaamaan kentälle. Peli vihelletään poikki ja lääkintämiehet antavat hoitoa. Hetken päästä pelaaja nousee ylös, hieman liikuttelee jotain raajaa ja kohta jatkaa peliä kuin ei mitään.
.
Mitä jeesuksia ne lääkintämiehet oikein ovat? Niillä olisi kysyntää paljon muuallakin, kun suorittavat tuollaisia ihmeparannuksia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on Ronaldon ilme kun onnistuu ❤️

Ai että. Tietää jo siinä että kohta verkko heiluu.

Vierailija
22/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä ei palloilun seuraajana juurikaan häiritse. Ymmärrän, että kyse on jonkinlaisen tasapainon hakemisesta. Ja hyvin vaikuttaa toimivan. Hyvin, hyvin harvoin tapahtuu vääriä tuomioita ja vielä vähemmän naurettavia kostotoimenpiteitä tai suuttumisia kuten neitilätkässä ihan koko ajan. Tuo tönäisi meijän joukkueen petteriä nyt kyllä...

Harvemmin siellä lätkässä kuitenkaan noin vajakkeja tapauksia on kuin nämä jalkapalloveijarit, jotka pitelevät naamastaan itkien kiinni vaikka oikeasti pipi tulikin polveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuten nähdä av-mammojen ilmeen, kun iso mies astuu täysillä nappulakengillä jalan päälle. Pystyisiköhän mammat koko viikkona nousemaan siitä? Kauanko kuuluisi ulinaa?

Täysin totta ja lisään vielä tähän että ammattilaisten nappulakengissä on metalliruuvit pohjassa. Todellakin tekee hirmuisen kipeää kun jalan päälle astuu. Kipu lamauttaa hetkeksi, eikä silloin pysty edes kävelemään.

No miten nuo ruuvipohjatappajanapparit liittyvät siihen kun jalkapalloprinsessa saa hipaisun kylkeen ja itkee kentän pinnassa koska naamaan sattuu niin vietävästi ja sekös tietenkin vähän itkettääkin pikku lälläriä...

Olisiko noissa "hipaisuissa" vähän enemmän voimaa ja vauhtia kuin av-mamman kauppajonossa tapahtuneessa hipaisussa? 

En tiedä noista kauppajonohipaisuista, mutta olen pelannut paljon pallopelejä elämäni aikana ja olen sellainen rymistelijämäinen pelaaja, enkä kaihda kontakteja. Nyt oli puhe oikeista filmaustapauksista, eikä mistään oikeista kovista kontakteista. Itse en sietäisi joukkuekaverilta tuollaista neitimäistä esittämistä kentällä.

Miksi sotket neidit eli naiset tähän asiaan? Mitä tekemistä naisilla on siinä, että joku mies filmaa kipua? Onko ajatuksena se, että naiset filmaa kipua? Naiset kestävät vähemmän kipua kuin miehet ja ovat jotenkin siten huonompia ja heikompia? Vaikka luonto on juurikin naiset pistänyt jokakuukautiseen menkkarumbaan kipuineen ja vaivoineen sekä synnyttämään, joka sekin harvoin menee ilman kipuja?

Kun te edes haukkuisitte toisianne ihan miehisille termeillä, mutta ei - naiset siihenkin on vedettävä, naisia alennettava. Niin syvällä on naisviha.

Vierailija
24/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo on viihdettä! Siksi sitä seurataan, eikä mitään moukarinheittoa.

Vierailija
25/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin muuten nähdä av-mammojen ilmeen, kun iso mies astuu täysillä nappulakengillä jalan päälle. Pystyisiköhän mammat koko viikkona nousemaan siitä? Kauanko kuuluisi ulinaa?

Täysin totta ja lisään vielä tähän että ammattilaisten nappulakengissä on metalliruuvit pohjassa. Todellakin tekee hirmuisen kipeää kun jalan päälle astuu. Kipu lamauttaa hetkeksi, eikä silloin pysty edes kävelemään.

No miten nuo ruuvipohjatappajanapparit liittyvät siihen kun jalkapalloprinsessa saa hipaisun kylkeen ja itkee kentän pinnassa koska naamaan sattuu niin vietävästi ja sekös tietenkin vähän itkettääkin pikku lälläriä...

Olisiko noissa "hipaisuissa" vähän enemmän voimaa ja vauhtia kuin av-mamman kauppajonossa tapahtuneessa hipaisussa? 

En tiedä noista kauppajonohipaisuista, mutta olen pelannut paljon pallopelejä elämäni aikana ja olen sellainen rymistelijämäinen pelaaja, enkä kaihda kontakteja. Nyt oli puhe oikeista filmaustapauksista, eikä mistään oikeista kovista kontakteista. Itse en sietäisi joukkuekaverilta tuollaista neitimäistä esittämistä kentällä.

Miksi sotket neidit eli naiset tähän asiaan? Mitä tekemistä naisilla on siinä, että joku mies filmaa kipua? Onko ajatuksena se, että naiset filmaa kipua? Naiset kestävät vähemmän kipua kuin miehet ja ovat jotenkin siten huonompia ja heikompia? Vaikka luonto on juurikin naiset pistänyt jokakuukautiseen menkkarumbaan kipuineen ja vaivoineen sekä synnyttämään, joka sekin harvoin menee ilman kipuja?

Kun te edes haukkuisitte toisianne ihan miehisille termeillä, mutta ei - naiset siihenkin on vedettävä, naisia alennettava. Niin syvällä on naisviha.

No niin. Nyt on joku sivukalju-lesbotukkafeministi kyllä eksynyt väärään keskusteluun.

Vierailija
26/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tämä ei palloilun seuraajana juurikaan häiritse. Ymmärrän, että kyse on jonkinlaisen tasapainon hakemisesta. Ja hyvin vaikuttaa toimivan. Hyvin, hyvin harvoin tapahtuu vääriä tuomioita ja vielä vähemmän naurettavia kostotoimenpiteitä tai suuttumisia kuten neitilätkässä ihan koko ajan. Tuo tönäisi meijän joukkueen petteriä nyt kyllä...

Harvemmin siellä lätkässä kuitenkaan noin vajakkeja tapauksia on kuin nämä jalkapalloveijarit, jotka pitelevät naamastaan itkien kiinni vaikka oikeasti pipi tulikin polveen.

Eli jos polveen tuli kipeää, sinä et saa pitää kiinni kasvoistasi? Etkö ole huomannut, että aika monet pitävät kiinni kasvoistaan, kun itkettää? 

Vierailija
27/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos polveen tuli kipeää, sinä et saa pitää kiinni kasvoistasi? Etkö ole huomannut, että aika monet pitävät kiinni kasvoistaan, kun itkettää? 

Niin se jalkapalloneitien itkukin on tekoitkua. "Yäääääääää! Toi otti pallon minulta pois ja samalla hipaisi minua sormeen! Yäääääääää".

Vierailija
28/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo on suosittua eteläeuroopan maissa ja latinalaisessa amerikassa, missä jatkuva tasapainoilu machokukkoilun ja pikkutyttömäisen herkkyyden välillä kuuluu olennaisena osana mieheyteen.

Vierailija
29/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on VAR, toivottavasti noista sukeltamisista alkaa kortit viuhua.

Vierailija
30/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei jää vaikeroimaan, vaan nousevat reippaasti ylös ja peli jatkuu.

Vierailija
31/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sketsissä oli kerran italialaista jalkapalloilua. Aina kun joku hipaisi pallistin tukkaa hän kieri ja huusi nurmella ja paikalle juoksi partureita 😂😂

Vierailija
32/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot ikinä itse saanut iskun vaikkapa sääriluuhun tiedät miten kova kipu se on. Mutta menee myös nopeasti ohi. Vaan tätäpä mammat ei tajua kun ei mitään urheilua harrasta.

Vierailija
33/33 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronaldo on yksi pahimmista feikkaajista. Iniesta on toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme