Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli Halla-aho söi sanansa ja katselle naisten ahdistelua perussuomalaisissa - hiljaisuus hyväksyntä Hakkaraiselle.

Vierailija
19.06.2018 |

One se sankarien puolue.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno puolue kertakaikkiaan, on rais kaa jaa, pedaria, naistenhakkaajaa, naisten ahdistelijaa ja ties mitä runkkaria.

Onkohan siellä yhtäkään normaalia ihmistä, vielä ei ole tullut vastaan. 

Ja kaiken huippuna Halla-aholla, joka on ankarasti tuominnut muslimien moniavioisuuden, on itsellään jo vuosia ollut kaksi perhettä, jopa lapsia molempien naisten kanssa.

Siinä hepussa on paljon muutakin, joka ei mene yhteen puheidensa kanssa. Esim sivarius.

Vierailija
22/22 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussaaminen nyt ei ole kovin vakavaa ahdistelua, uudet kansalaisemme syyllistyvät huomattavasti vakavampiin tekoihin. Vaikka Hattaraisen teko, änkyräfeministin pussaaminen väkisin, oli harkitsematon, nolo ja typerä, niin tällaisia kiistoja ja niistä kantelua olemme tottuneet näkemään vain ala-asteella. Lapsellista molemmin puolin, sekä Veera että Teuvo voisivat jo aikuistua.

Mä oon miettinyt, mahtavatko nämä viestit, joissa Hakkaraisen tekemä niskalenkki kategorisesti unohdetaan, olla Halla-ahon jengin masinoimia. Ehkä. Ymmärtäjiä seksuaaliselle ahdistelulle ja väkivallalle ainakin tuntuu löytyvän, kun se mitätöidään "pussaamiseksi". 

Ainakaan minä en ole lukenut tästä jutusta kuin lööpit ja olen ymmärtänyt että kyse on siitä kun Teuvo Hakkarainen pussasi Veera Ruohoa luvatta. En tiedä tarkemmin millaisella otteella kun en ollut paikalla, mutta sukupuolista häirintää on tässä tapauksessa nimenomaan tuo väkisin pussaaminen ja siitä asiassa käsittääkseni käräjöitiin ja Hakkarainen sai ansaitun rangaistuksensa. Toinen juttu on sitten kuuluvatko tällaiset ala-astetasoiset kinat tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän