Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö päivityksistä facessa/instassa kohteliaisuudesta

Vierailija
19.06.2018 |

Klikkailetko velvollisuudentunnosta? Vai siksi että sinunkin päivityksistäsikin tykättäisiin?
Vai mietitkö jokaisen tykkäyksen perusteellisesti; tykkäänkö oikeasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään usein niistä mistä tykkään ihan oikeasti.

Ja sit pari läheistä, joiden julkaisuista tykkään aina.

Vierailija
2/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vaan lähimpien kavereiden kuvista, en tosin aina kaikista jos niitä tulee niin paljon niin ei aina jaksa :D puolituttujen kuvista en tykkää ollenkaan, koska en välitä tarpeeksi. en tiedä miksi pidän heitä edes kavereina siellä kun eipä paljon kiinnosta heidän elämänsä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen jutuista kohteliaisuudesta joo... Välillä toki oikeastikin tykkään jos on hieno kuva tai päivitys missä on sisältöä.

Vierailija
4/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään läheisten kaikista kuvista. Vähemmän tuttujen kuvien kohdalla tykkään joistakin. Kuvia on niin paljon, etten jaksa koko ajan klikkailla.

Some ei ole minulle todellakaan niin syvällinen paikka, että jaksaisin joka kuvan kohdalla syventyä pohtimaan, että tykkäänkö oikeasti. :D Klikkaan tykkäyksen ja siirryn elämässäni eteenpäin.

Vierailija
5/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä, mistä oikeasti tykkään, en mistään muusta syystä. En ymmärrä, miksi pitäisi toimia toisin, edes kohteliaisuudesta.

Vierailija
6/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus ja huomaavaisuus ovat asioita, joita pidän lähtökohtaisesti myönteisinä. Sen sijaan olen jättänyt tarkoituksella Naamakirja, instagramin, linkedinin... Mitä kaikkia nitä nyt onkaan ulkopuolelle osaksi siksi, ettei minun tarvitsisi muuttaa kantaani, mitä tulee huomaavaisuuteen ja kohteliaisuuteen. Tuntuu, että ne olisivat paikkoja joissa pitäisi jaksaa olla tahdikas ja huomaavainen, mutta jotta tuo olisi aitoa tai edes aidonoloista, johon pyrin viestinnässäni yleisesti, niin veisi aikaa ja vaivannäköä enemmän kuin, mihin juuri nyt olen ja/ -tai mihin toistaiseksi olen ollut halukas antautumaan 

Vierailija
7/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aika helposti... ainoastaan niistä en tykkää, jotka jotenkin ärsyttää.