Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin aika lähelle itärajaa ja täällä melkein kaikki käy venäjällä tankkaamassa. Miksi ihmeessä?

Vierailija
19.06.2018 |

Vertauksena lähin abc, ei jonoa ja saa asioida ihan omalla kielellä. Silti monet jonottaa useita tunteja rajan sillä ja tällä puolella. . En tajua

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan hinnan takia

Vierailija
2/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun bensalitra maksaa rajan takana puolet siitä mitä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta, hinta ja hinta.

Vierailija
4/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa juu mutta yhteen reissuun saattaa mennä 4-5 tuntia omasta vapaa-ajasta. Ei ole sen arvoista istua autossa ja odottaa vaan..ap

Vierailija
5/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyvät huorissa syntyneellä säästöllä.

Vierailija
6/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja kinni niin eiköhän se tankkaaminen lopu siihen.

Vierailija
7/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyvää seksiä ilmaiseksi ammattilaiselta syntyneellä säästöllä.

Vierailija
8/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa bensa, halpaa viinaa, tupakkaa ja naisia. Mitäpä sitä mies muuta elämäsään tarvitsee.

Vierailija
9/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja naiset ovat tosi ystävällisiä siellä. Mielellään tukee heitä pikku rahalahjalla. Ja anteliaita ovat naiset. Ihan erilaisia kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
10/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia naisia, heitä on jotenkin helppo lähestyä.

Vierailija
11/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa käymisestä kirjottelijoille tiedoksi... naisetkin käy tankkaamassa Venäjällä. Minä käyn. Halvan bensan lisäksi ostan edullista ruokaa, joka on paljon parempaakin kuin Suomessa. Tapaan ystäviä. Venäjä vaan on niin lähellä, että sinne on yhtä helppoa mennä kuin naapuripaikkakunnalle Suomen puolellakin.

Vierailija
12/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertauksena lähin abc, ei jonoa ja saa asioida ihan omalla kielellä. Silti monet jonottaa useita tunteja rajan sillä ja tällä puolella. . En tajua

Oletko Ap käynyt ikinä sillä puolella, sillä puolella pärjää suomella aivan loistavasti ja parempaa palvelua kuin tällä puolella.

Vierailija
13/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten taas venäläiset saapuvat viikonloppuisin Kostamuksesta 200 km kauppaamme ostamaan "ylellisiä" tuotteita katummastuteittain. Venäjää kuulee silloin enempi kuin suomea. Mm.työkaluja, kahvia ja Pamppersseja pakataan perheiden autoihin lasteittain.

Vierailija
14/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa käymisestä kirjottelijoille tiedoksi... naisetkin käy tankkaamassa Venäjällä. Minä käyn. Halvan bensan lisäksi ostan edullista ruokaa, joka on paljon parempaakin kuin Suomessa. Tapaan ystäviä. Venäjä vaan on niin lähellä, että sinne on yhtä helppoa mennä kuin naapuripaikkakunnalle Suomen puolellakin.

Puhutko venäjää vai miten pärjää siellä? Eihän ne puhu edes englantia mitä olen kuullut saati sitten esim. suomea tai ruotsia että aika hukassa siellä voisi olla. Jos vaikka poliisi tulee ja molottaa vaan venäjää etkä tiedä mistään mitään ja sinut pidätetään ja viedään putkaan useaksi viikoksi. Varastetaan rahat ja arvotavarat omaan taskuun.  Kannattaa miettiä meneekö venäjälle vai ei.

Vierailija
15/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko venäjää vai miten pärjää siellä? Eihän ne puhu edes englantia mitä olen kuullut saati sitten esim. suomea tai ruotsia että aika hukassa siellä voisi olla. Jos vaikka poliisi tulee ja molottaa vaan venäjää etkä tiedä mistään mitään ja sinut pidätetään ja viedään putkaan useaksi viikoksi. Varastetaan rahat ja arvotavarat omaan taskuun.  Kannattaa miettiä meneekö venäjälle vai ei.

Oletko joku 70-80 vuotias, kannattaisiko vihdoinkin löysätä sitä hattua.

Vierailija
16/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempaa juu mutta yhteen reissuun saattaa mennä 4-5 tuntia omasta vapaa-ajasta. Ei ole sen arvoista istua autossa ja odottaa vaan..ap

Hinta on 30% Suomen hinnoista. Ja jos työmatkat ovat pitkät, säästää melkoisesti kuukaudessa. Eikä siellä suinkaan jonoteta aina 4-5h, vaan käynti onnistuu jopa 15 min.

Vierailija
17/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa maksaa 0,51 e/litra Venäjällä. Olisko siinä syytä.

Vierailija
18/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjää oikein hyvin suomen kielellä ja huoltoasemat ovat rajan pinnassa, vain muutama sata metriä rajavyöhykkeeltä.

Ei siellä mitään varasteta, koska rajavyöhykkeellä on tullin virkailijoita. Tietysti kaikkea voi sattua, jos menee hämäriin paikkoihin, ihan kuin missä tahansa maassa.

Olen käynyt Venäjällä tankkaamassa lähes 5v viikottain ja olen nainen. Siellä saa todella hyvää palvelua ja venäläiset ovat erittäin kohteliaita naisille. Siellä vielä palvellaan asiakkaita ja tankataan valmiiksi ja pestään autosta etulasi. Näin ei voisi kuvitella Suomessa.

Vierailija
19/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjää oikein hyvin suomen kielellä ja huoltoasemat ovat rajan pinnassa, vain muutama sata metriä rajavyöhykkeeltä.

Ei siellä mitään varasteta, koska rajavyöhykkeellä on tullin virkailijoita. Tietysti kaikkea voi sattua, jos menee hämäriin paikkoihin, ihan kuin missä tahansa maassa.

Olen käynyt Venäjällä tankkaamassa lähes 5v viikottain ja olen nainen. Siellä saa todella hyvää palvelua ja venäläiset ovat erittäin kohteliaita naisille. Siellä vielä palvellaan asiakkaita ja tankataan valmiiksi ja pestään autosta etulasi. Näin ei voisi kuvitella Suomessa.

Eiköhän noissa ole ihan omat hinnat suomalaisille tankkaajille, tietysti suomalaiseen hintatasoon verrattuna halpaa mutta venäläiseen hintatasoon verrattuna tolkuttoman kalliita, vähän sama kuin suomessa maksisi bensat jossain vaikka 1,70-1,80, kuinka moni tankkaisi?

Vierailija
20/32 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noissa ole ihan omat hinnat suomalaisille tankkaajille, tietysti suomalaiseen hintatasoon verrattuna halpaa mutta venäläiseen hintatasoon verrattuna tolkuttoman kalliita, vähän sama kuin suomessa maksisi bensat jossain vaikka 1,70-1,80, kuinka moni tankkaisi?

No ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi