Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko olla pankissa töissä? hyvät/huonot puolet, mielikuvat?

Vierailija
19.06.2018 |

Kertokaas!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pankeissa yleensä selkäänpuukotusta? Olen ihmetellyt tällaisia tyyppejä. Onko niin, että he tietävät, ettei taidot riitä, mutta silti pitää jotenkin yrittää parantaa omaa asemaansa?

En tiedä millaista on lukea kauppatiedettä, mutta ainakin liiketalous tuntui kuin olisi joutunut takaisin yläasteelle, paitsi että kaikki ne kiinnostavat tyypit oli kadonneet ja tilalle tullut fruittareita/pissiksiä. Tuskinpa ne sen mukavammiksi muuttuvat vaikka puvun/jakun päällensä vetävät.

Vierailija
22/25 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut eikä ollut mun juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivätyö, säännölliset tauot, kilpailukykyinen palkka, muualla kun tiskillä haastavaa, jatkuva koulutus. Nämä keksin ja vaikka ei olisikaan noin, niin taatusti mielenkiintoisempaa kuin myyjän työ.

"Pankkeihin" pääsee ilman koulutusta, nimittäin erillisiin call centereihin, joissa ollaan töissä aamu- ja iltavuoroissa, minuutin tarkkuudella vuorot, ei joustoa eikä juurikaan ylenemismahiksia. Varsinaisia kivijalkapankkeja vähennetään jatkuvasti ja niiden aspahommia keskitetään noihin puhelinkeskuksiin. YT:tä pukkaa ja työajat huononee (lauantaisinkin pitäisi istua iltamyöhään luurin päässä).

En ole itse pankissa töissä, vaan mukavassa asiantuntijatyössä hiukan toisella alalla, mutta on monta tuttua, jotka tekevät hommia tuollaisessa callcenterissä. AMK-tutkinnolla.

Vierailija
24/25 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pankit taitaa siirtää kilpaa tehtäviä halpa maihin kuten Puola, Viro, Latvia jne. Suomeen jää vain asiantuntijatehtäviä ja näiden muihin maihin siirrettyjen töiden selvittely, kun ne ensiksi on sössitty ja kukaan paikallisista ei osaa korjata niitä. Samalla pitäisi koko ajan parantaa tulosta ja lyödä edelliset saavutukset.

Vierailija
25/25 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehdottomasti pitäisi tietää millaisesta paikasta on kyse?

Pankissa on monenlaisia vastuita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä