Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista on matkustaa Onni-bussilla?

Vierailija
19.06.2018 |

Ajattelin mennä Helsingistä Ouluun. Onko kokemuksia Onni-bussi matkoista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt kerran (Helsinki-Jyväskylä) enkä käytä toista kertaa.

Ei se paljon pysähtele, mut jalkatilaa ei ole yhtään. Tuo matka oli reilut 3 tuntia ja tuntui paljon pahemmalta kuin lentää economissa New Yorkiin!

Nykyään matkustan koiran kanssa ja Onnibussiinhan ei saa lemmikkiä ottaa mukaan. Ei tarvi siis sitä yhtiötä enää käyttää.

Enkä voi kenellekään suositella.

Vierailija
22/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kolmet torkut takapenkillä, ja yhtäkkiä olin Oulussa. Aika helppo reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibushan ei edes ole mitenkään olennaisesti kilpailijoita halvempi. Kilpailijoiden busseissa voi sentään istua kunnollisesti.

Vierailija
24/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin tulin Jyväskylästä Tampereelle Onnibussilla ja jo valmiiksi ahtaalla paikalla edessäistuja veti vielä penkin selkänojan alas. Oon 172 cm pitkä ja se oli elämäni ahdistavin matka. Miksi niissä ees on toi ominaisuus?

Vierailija
25/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannoin tulin Jyväskylästä Tampereelle Onnibussilla ja jo valmiiksi ahtaalla paikalla edessäistuja veti vielä penkin selkänojan alas. Oon 172 cm pitkä ja se oli elämäni ahdistavin matka. Miksi niissä ees on toi ominaisuus?

Penkin alla on jaloille tilaa ja kun työntää jalkansa sinne niin polvet menee myös alemmas ja selkänojaa mahtuu laskemaan, tietysti jos ei ole mukana viittä kassillista turhaa tavaraa sisällä jota tunkee joka paikan täyteen.

Vierailija
26/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan istunut linja-autossa? Onnibussilla matkustaminen tuntuu aivan samalta eli siltä miltä linja-autossa istuminen tuntuu.

Vierailija
27/27 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan istunut linja-autossa? Onnibussilla matkustaminen tuntuu aivan samalta eli siltä miltä linja-autossa istuminen tuntuu.

Paitsi, että onni on ahtaampi.