Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä töllo seinällä vai tasolla?

Vierailija
19.06.2018 |

Miksi ei seinällä? Se on kaikinpuolin viksumpi.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman naisvihaa. Naisten kuulossa on joku vajavaisuus. Ne eivät todellakaan huomaa vaikka äänentoistosta puolet puuttuu. Olen useammankin kerran vieraillut kodeissa, joissa mies on virittänyt hienon kotiteatterin, mutta kun siellä katsotaan, niin nainen ei osaa eikä yritä laittaa äänentoistoa päälle, jos näytöstä pienikin pihinä kuuluu.

Vierailija
42/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kuuntelen esim. puheohjelmaa matkaradiosta kuin 100w stereoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinällä. Avaan telkkarin ehkä kerran kuukaudessa vain todetakseni ettei sieltä mitään tule. Pölyt pyyhin silti viikoittain. Onneksi tuo turhake ei vie lattiatilaa.

Ne muut laitteet vievät tilaa siitä huolimatta onko tv seinällä vai ei.

Vierailija
44/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman naisvihaa. Naisten kuulossa on joku vajavaisuus. Ne eivät todellakaan huomaa vaikka äänentoistosta puolet puuttuu. Olen useammankin kerran vieraillut kodeissa, joissa mies on virittänyt hienon kotiteatterin, mutta kun siellä katsotaan, niin nainen ei osaa eikä yritä laittaa äänentoistoa päälle, jos näytöstä pienikin pihinä kuuluu.

Koska asia on sarjaa ihan sama ja mitä välii. Haluan kuulla mitä sanotaan ja se riittää minulle.

Vierailija
45/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisen Wilma-kaluston tasolla on, juuri sopiva korkeus sohvalta katsoen.

Vierailija
46/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa piilossa. On niin ruma sisustuselementti. Harvoin tulee katsottua, joten kaapin ovet ovat yleensä kiinni. 

Vierailija
47/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asia on sarjaa ihan sama ja mitä välii. Haluan kuulla mitä sanotaan ja se riittää minulle.

Paljosta ilmaiseta nautinnosta jäät ilman. Mutta ymmärrän, että et koskaan voi tajuta sitä.

Vierailija
48/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisio tuntuu olevan kuin seiska-lehti. Kaikki sitä halveksivat ja kukaan ei katso. Jostain syystä niitä vaan valtavasti myydään ;-)

Vierailija
49/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä seinällä, olohuoneessa tasolla, makuhuoneessa seinällä. Esikoisella ja kuopuksella tasolla konsoleiden kanssa, tyttären huoneessa seinällä.

Huh mikä määrä telkkareita! Miten teillä on aikaa katsoa noita?

No eihän niitä ole pakko koko ajan katsoa. Aamulla avaan keittiön telkkarin ja aamupalan taustalla tulee yleensä jotkin uutisetkin. Ylipäätään keittiön tv on auki kun keittiössä puuhataan. Olohuoneessa itseasiassa aika harvoin kukaan katsoo telkkaria nykyisin. Nuoriso katsoo lähinnä netflixiä tai pelailee konsolipelejä omilla telkkareillaan kavereidensa kanssa tai yksin. Makuuhuoneen telkkarista katsotaan miehen kanssa ennen nukkumaan menoa yhdessä elokuvia sun muuta. Aika vähän itseasiassa katsotaan varsinaisesti tv-ohjelmia.

Vierailija
50/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas vierailen enemmän sellaisissa kodeissa, joissa ei ole kotiteatteria. Esim. meidän "kotiteatteri" on 13 tuuman läppäri ja bluetooth-kaiutin.

Vierailija
51/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasolla enkä koskaan haluaisikaan sitä seinälle. Ellei ympärille rakenneta kaappia (tyyliin darts-taulun kaappi), jonka voi sulkea ettei tarvitse leikkiä Big Brotheria.

Vierailija
52/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas vierailen enemmän sellaisissa kodeissa, joissa ei ole kotiteatteria. Esim. meidän "kotiteatteri" on 13 tuuman läppäri ja bluetooth-kaiutin.

Näinhän se usein teinillä. Mutta jos pääset töihin ja saat oikean kodin niin ehkä se siitä elämä lähtee sullakin ;-)

Vierailija
53/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei tosiaan koskaan ole kotiteatteria! Mistähän se johtuu? Kummatko ovat tyhmiä?

Vierailija
54/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se usein teinillä. Mutta jos pääset töihin ja saat oikean kodin niin ehkä se siitä elämä lähtee sullakin ;-)

Oon kohta 40, eikä mitään halua hankkia tv-alttaria kotiin. Miksi pitäisi?

Vierailija
55/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan kaikki haluavat mahdollisimman ison ja isomman kun muilla.

Sossu ei niitä kuitenkaan valkoihoisille kustanna, eli ainoaksi vaihtoehdoksi jää arvon kieltäminen ja katkera räkätys ;-)

Vierailija
56/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on töllo?

Pöllön ja tollon risteytys?

Meillä se puuhastelee keittiössä kai...sillä välin ku isi on oikeissa töissä.

Vierailija
57/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta 40, eikä mitään halua hankkia tv-alttaria kotiin. Miksi pitäisi?

Ehkä sinun on luovutettava. Ensimmäisen työpaikan hankkiminen 40-vuotiaana on ehkä mahdotonta.

Vierailija
58/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaputkitelkkari on työläs ripustaa seinälle. Etenkin kun haluan katsoa telkkaria milloin missäkin niin aina eri seinälle pitäisi se ripustaa. Pyörällisellä tasolla siirtyy kätevästi.

Ihana! :D

Vierailija
59/59 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljosta ilmaiseta nautinnosta jäät ilman. Mutta ymmärrän, että et koskaan voi tajuta sitä.[/quote

Mistä nautinnosta? Tosiaan riittää, että saa puheesta selvän. Samoin musiikin kuunteluun riittää ihan kännykkä. Miehet on vaan niin vempainten perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi