Onko teillä töllo seinällä vai tasolla?
Kommentit (59)
No se on se porakone. Ei uppoa, terä ja naapurien hermot palaa, seinä lohkeaa..
Tasolla. En ymmärrä noita seinävirityksiä. Joutuu porailemaan seiniin reikiä ja piilottamaan johtoja listojen alle.
Tasolla. Oli seinällä, mutta vaihdettiin olohuoneen järjestystä. Nyt on ikkunan edessä, koska kyllästyttiin ruutuun heijastuvaan aurinkoon.
"asennus" ois ollu satasen, asensin itse, helppo homma kun on kunnon poravasara
Saanko arvata, että olet juuri pultannut ensimmäistä kertaa telkkarin seinälle. Kiva kun olet tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tasolla. En ymmärrä noita seinävirityksiä. Joutuu porailemaan seiniin reikiä ja piilottamaan johtoja listojen alle.
Hah! Muutama reikä, 10 minuuttia, . Kaapelikanava tarralla seinään, 1 minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Saanko arvata, että olet juuri pultannut ensimmäistä kertaa telkkarin seinälle. Kiva kun olet tyytyväinen.
Kymmeniä, omat ,sukulaisten ja ihan rahallakin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei seinällä? Se on kaikinpuolin viksumpi.
No kerrohan uudelleen ne "kaikin puolin viksumman" perusteet. Minulle on tasolla sellaisessa kohtaa, että pitäisi kiinnittää kattoon, jollei tasolle haluaisi.
Kuvaputkitelkkari on työläs ripustaa seinälle. Etenkin kun haluan katsoa telkkaria milloin missäkin niin aina eri seinälle pitäisi se ripustaa. Pyörällisellä tasolla siirtyy kätevästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Muutama reikä, 10 minuuttia, . Kaapelikanava tarralla seinään, 1 minuutti.
Joo niin se tehdään. jää seiniin reikiä ja tapettiin kun vedät listat irti siitä seinästä.
Mulla toimii telkkarinä läppäri tai tabletti, ja en varmasti rupea niitä seinään kiinnittämään.
Tasolla on ja tulee olemaan jatkossakin. Ei noin pientä ruutua näkisi seinältä. Laadukkaat sarjat ja elokuvat katsotaan videoprojektorilla.
Tasolla. Pienehkö telkkari ja viitisentoista vuotta vanhakin jo, ja menee harkintaan ostetaanko ylipäätään uutta kun tämä simahtaa, katsotaan tv:tä niin vähän. Seinälle saa kivempiäkin asioita ripustettua kuin telkkarin.
Miksi olisi viksua että minulla olisi seinällä telkkari?
Haastetta on tee se itse seinissä, joista kukaan ei tiedä mitä pintalevyn alla on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi viksua että minulla olisi seinällä telkkari?
Alapeukuttajaa harmittaa kun ei ole televisiota.
En halua isoa telkkaria ja pientä on kätevämpi katsoa kun se on tasolla. En tykkää istua niska kenossa ylöspäin, mitä seinäripustus tarkoittaisi.
Tasolla. Ikkunalasiin on huono porata. Enkä haluaisi katsella yläviistoon.
Keittiössä seinällä, olohuoneessa tasolla, makuhuoneessa seinällä. Esikoisella ja kuopuksella tasolla konsoleiden kanssa, tyttären huoneessa seinällä.
Seinällä.