Hetki ennen orgasmia tuntuu kivuliaalta
Jos yritän hoidella itseni hieromalla klitorista, jossain vaiheessa se muuttuu todella kosketusherkäksi. Juuri kun tuntuu että olen saamaisillani, niin pakko pitää taukoa. Tätä kun jatkaa noin tunnin, niin sitten jo kyllästyy, enkä ikinä tule. Jos joskus onnistun saamaan orkun, niin se kyllä tuntuu hyvältä, mutta tuo yliherkkyys pilaa koko homman. Onko muilla näin?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kosketuksen paikkaa vähän sivummalle mutta älä keskeytä.
Itse olen älyttömän herkkä heti orkun jälkeen, mutta jos pienestä kivusta huolimatta jaksan jatkaa, tulen niin monta kertaa peräkkäin kuin haluan.
Sietokyky kasvaa treenatessa!
Tuotakin siirtämistä olen kokeillut, mutta sekin laannuttaa koko homman. Liukkariakin kuluu, ettei ainakaan siitäkään johdu että olisi liian kuivaa. Nyt kun ei äidiksi tulon myötä ole ollut paljoa aikaa tällaiseen, niin jotenkin olen muuttunut vielä herkemmäksi. Ehkä siinä on jotain perää, että sietokyky kasvaa treenatessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen älyttömän herkkä heti orkun jälkeen, mutta jos pienestä kivusta huolimatta jaksan jatkaa, tulen niin monta kertaa peräkkäin kuin haluan.
Tuotakin siirtämistä olen kokeillut, mutta sekin laannuttaa koko homman. Liukkariakin kuluu, ettei ainakaan siitäkään johdu että olisi liian kuivaa. Nyt kun ei äidiksi tulon myötä ole ollut paljoa aikaa tällaiseen, niin jotenkin olen muuttunut vielä herkemmäksi. Ehkä siinä on jotain perää, että sietokyky kasvaa treenatessa.
Ap
Kannattaa yrittää löytää muutkin kohdat stimulointiin kuin vain klitoris ja sen kärki. Emätindildoilua välillä, pitää kiihotusta yllä siten eikä rämppää kokoajan sitä klittaa.
Sietokyky kasvaa joo, suihkulla tai vibralla surraajat eivät tunnekaan mitään normaaliseksissä enää!
Ilmiannettu koska väärällä palstalla.Ap osaa kirjoittaa muttei ymmärrä lukemaansa. Seksipalsta on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu koska väärällä palstalla.Ap osaa kirjoittaa muttei ymmärrä lukemaansa. Seksipalsta on muualla.
Ai niin, unohdin, ettei Aihe vapaa olekaan oikeasti aihe vapaa. Sori, toivottavasti et järkyttynyt pahasti.
Ap
Naisten kivusta en tiedä, mutta mulla on aina. Oon nelikymppinen mies ja aina on ollut voimakkaat orkut. Joskus kun mällit irtoo niin sattuu alavatsaan. Polttaa niin että tuntuu koko eturauhasen tulevan ulos. Kauhee kouristus ja tulee yks iso kiintee mälli, kovalla paineella. Saa ulista kivusta ja nautinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKannattaa yrittää löytää muutkin kohdat stimulointiin kuin vain klitoris ja sen kärki. Emätindildoilua välillä, pitää kiihotusta yllä siten eikä rämppää kokoajan sitä klittaa.
Sietokyky kasvaa joo, suihkulla tai vibralla surraajat eivät tunnekaan mitään normaaliseksissä enää!
Ei suihku kovin raju ole, jos ei ole isolla paineella...
Sivussakin on todellakin hermoja.
Käytätkö liukkaria? Se vähentää kitkaa joten ei ärsytä ihoa ja kiputunne voi olla pienempi.