Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: saako pettämisestä kertoa muille?

Vierailija
19.06.2018 |

Eli lyhyt kysymys. Kun ero johtuu siitä, että toinen puolisoista on pitänyt liiton ulkopuolista suhdetta, saako petetyksi tuleva kertoa ulkopuolisesta suhteesta muille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni saa, mutta ei kaukaisemmille tarvitse

Vierailija
2/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen petetyn elämää, hän kertoo kelle tarpeelliseksi näkee. Vaikka kaupan kassalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä pitää saada puhua. Harkinnassa on sitten että kenelle.

Vierailija
4/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kertoo kaiken itseesi liittyvän joa haluat. Kerro nyt meille mitä, missä, milloin.

Vierailija
5/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi ei saisi?

Vierailija
6/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kirjoittanut alle sopimuksen, missä suostut olemaan kertomatta, niin sitten et voi kertoa.

Tai voit kertoa siltikin, mutta joudut vaikeuksiin.

Jos et ole allekirjoittanut mitään sellaista, voit huutaa pettämistä ääneen niin kauan että ääni muuttuu käheäksi.

Vierailija
7/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin siinä vaikeimpien tunteiden keskellä miettiä mitä, miten ja kenelle kertoo. Jos haluaa yrittää jatkaa suhdetta, voisi pitää asian todella pienellä piirillä.

Vierailija
8/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mä kertoisin kaikille, ihan kaikille, koska haluaisin että totuus tulee ilmi ja nämä petturit ehkä ymmärtäisivät hävetä.

Vierailija
9/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi? Kuka estää?

Vierailija
10/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puolisoni piti avioliiton aikaista suhdetta 5kk ennen kuin jäi kiinni. Epäilyksiä ja suoria kysymyksiä tosin esitin jo aiemmin, mutta vastaus oli aina kieltävä. Kiinnijäätyään jatkanut edelleen tähän saakka valehtelemista ja on syyttänyt minua valinnastaan. Ei kiellä uutta suhdetta, mutta ei voi myöskään suoraan myöntää eikä pyytää anteeksi. Sen kertoi eron hetkellä, milloin tapailu on alkanut, mutta oli vissiin jotenkin heikko hetki.

Nyt ex-puolisoni kaverit kysyvät minulta eroon liittyen, kun ex ei itse kuulemma vastaa mitään. Tarinoita uudesta naisesta liikkunut pidempään ja kun hänen kaverit kysyvät, ex on hiljaa. Minä olen sitten vastannut, kun kysyvät. Toki olen jo aiemmin omille kavereilleni ja perheelleni kertonut. Exän mielestä olen lapsellinen, kun kerron ulkopuolisille. Kyse työpaikkaromanssista ja sieltä kautta asia tuli itsellenikin tietoon. Iso organisaatio, joten moni tietää, vaikkei kukaan kertoisi mitään.

Oltiin melkein 20v yhdessä ja lapset alle 10-vuotiaita. Nyt erosta vajaa puoli vuotta ja tuntuu, että ex on minua katkerampi. Uusi suhde on jatkunut eron jälkeen,mutta julkista siitä eivät ole tehneet eli eivät näyttäydy kuin töissä yhdessä. Minä en ole yrittänyt sabotoida suhdetta mitenkään, en ole ottanut tähän toiseen naiseen mitään kontaktia enkä aiokaan ottaa. Lapset ex halusi puoleksi, mutta käytännössä ovat enempi minulla, kun ex haluaa olla vk-loppuöisin uuden naisen kanssa. Minulle sopii, sillä olen mielelläni omien lasten kanssa.

Minua itseäni lähinnä naurattaa, kun asia pitäisi pitää salassa. Niin kuin minulla olisi syytä suojella ex-puolisoani ja hänen mainettaan. Olisi edes ollut rehellinen ja pahoillaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän