Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppilaan juhannuksena

Vierailija
19.06.2018 |

Velvollisuudentunnosta olen taas menossa anoppilaan juhannukseksi, vaikka tiedän vapaapäiväni menevän hukkaan. Tylsistyn kuoliaaksi kyseisessä paikassa, kun porukka on siellä niin järkyttävän eleetöntä. Mitään ei ikinä tapahdu, joskus joku sanoo muutaman sanan. Muutenkaan kukaan siellä ei ikinä kysy esim. kuulumisiani tai osoita kiinnostusta minua kohtaan. Tunnen valtavaa ulkopuolisuuden tunnetta mieheni perheen seurassa. Miten viihdytän itseäni koko pitkän juhannuksen? Kohtalontovereita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehen mieliksi viettänyt monta juhannusta anoppilassa heidän mökillään mutta viime kesänä sein stopin. Ja siitäkös loukkaannuttiin! Mikähän sota syttyy kun syksyllä ilmoitan että tästä lähtien myös joulut vietämme ihan vain oman perheen kesken.

Vierailija
22/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden anoppilaan aivan mielelläni. Saan istua valmiiseen ruokapöytään, ja lapsille on muitakin vahtivia silmäpareja. Emme ole anopin kanssa ylimpiä ystävyksiä, mutta kaikki apu on nyt tarpeen. T. Uupunut äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velvollisuudentunnosta olen taas menossa anoppilaan juhannukseksi, vaikka tiedän vapaapäiväni menevän hukkaan. Tylsistyn kuoliaaksi kyseisessä paikassa, kun porukka on siellä niin järkyttävän eleetöntä. Mitään ei ikinä tapahdu, joskus joku sanoo muutaman sanan. Muutenkaan kukaan siellä ei ikinä kysy esim. kuulumisiani tai osoita kiinnostusta minua kohtaan. Tunnen valtavaa ulkopuolisuuden tunnetta mieheni perheen seurassa. Miten viihdytän itseäni koko pitkän juhannuksen? Kohtalontovereita?

Tee niin kuin meidän miniä: heittäydy sohvalle pitkäksesi, näprää koko vierailun ajan kännykkääsi ja odota täyttä palvelua! Hoidata myös pienet lapsesi anopilla, kyllä hän ne siinä muiden askareiden ohella hoitelee! Kivasti siinä aika kuluu ja sitten voikin vierailun päätteeksi nousta sohvalta levänneenä ja maha täynnä kiitää kohti uusia seikkailuja!

Meillä on aivan sama. Lähtiessään miniä vielä sanoo, että on niin kivaa olla täällä, kun saa levätä ja on täysi palvelu. Huh!

Vierailija
24/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap tullut ajatelleeksi, että anoppi ja appi ottaisivat mieluummin vain poikansa juhannusvieraaksi, mutta sinuakin on kestettävä? Meillä on näin. Laskemme tunteja, koska pääsemme eroon vieraista.

Vierailija
25/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan viettää juhannuksen ystäviemme kanssa ,en aikuisten lasteni ja heidän kumppaniensa kanssa.Jos ystävät eivät ole tulossa,poistumme mökiltä ja lapset ystävineen valloittavat sen juhannuksen ajaksi.

Vierailija
26/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi hän se viina on keksitty, kyllä sen voimalla kestää illan vaikka itte belsebuubia.[/

ilmankos se anoppi veti sitä viinaa quote]

Vierailija
27/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se mies näkee niitä aivan hyvin ilman sinuakin. Miks ihmeessä menet mukaan?

Vierailija
28/28 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkos ap tullut ajatelleeksi, että anoppi ja appi ottaisivat mieluummin vain poikansa juhannusvieraaksi, mutta sinuakin on kestettävä? Meillä on näin. Laskemme tunteja, koska pääsemme eroon vieraista.

Voi hyvin olla näin. Mielestäni on käsittämätöntä ja surullista kyllä, jos eivät poikansa vaimoa halua käymään. Eivät ehkä halua, että tulen, mutta luulenpa että loukkaantuisivat, jos en tulisi. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän