Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä psyykkisesti tuskaisen pahasta olosta?

Vierailija
19.06.2018 |

Sain eilen taas pakit rakastamaltani ihmiseltä. Näillä näkymin en tule näkemään hän moneen kuukauteen tai mahdollisesti enää koskaan. Miten pääsen eteenpäin? En jaksaisi enää elää. Olen tosi väsynyt, inhoan itseni ja on fyysisesti pahoinvoiva ja erittäin alakuloinen olo. Kadun koko elämääni. Olen pilannut kaiken.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkeinpä arvasin, että tulen saamaan pakit, mutta yritin silti, kun en muutakaan voi.

Vierailija
2/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee itsestään ohi, ei voi muuta kuin kestää ja olla vaan, kärsiä niin kauan kuin kärsimystä on. Nyt tuntuu tuolta että koko elämä on pilalla, mutta jo parin-muutaman viikon päästä on ihan vähän helpompaa, ja mitä todennäköisimmin olet vuoden päästä jo aika tolpillasi ja entiselläsi, ilman sitä rakastettua ihmistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee itsestään ohi, ei voi muuta kuin kestää ja olla vaan, kärsiä niin kauan kuin kärsimystä on. Nyt tuntuu tuolta että koko elämä on pilalla, mutta jo parin-muutaman viikon päästä on ihan vähän helpompaa, ja mitä todennäköisimmin olet vuoden päästä jo aika tolpillasi ja entiselläsi, ilman sitä rakastettua ihmistä. 

Olin melkein päässyt yli edellisestä pahan olon ja ikävän aallosta. Olin vain pienen matkan päässä siitä, että voisin jatkaa eteenpäin ja ehkä tuntea kiinnostusta jotain muuta kohtaan. Tiesin, että 99%:n varmuudella saan taas pakit ja siitä seuraa paha mieli. Kysyin silti kuitenkin. :( Sillä vihaan varmaankin itseäni ja haluan kiusata itseäni. Nyt on taas sellainen olo, että en jaksaisi enää oikein elää. Ihan hirveä olo ja vain todella kova ikävä häntä.

T. Ap

Vierailija
4/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan numeropeliä ap.

Uutta matoa koukkuun kun vanha ei toimi.

Kun yrittää tarpeeksi monta kertaa, niin lopulta jonkun kanssa onnistaa.

Vierailija
5/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan numeropeliä ap.

Uutta matoa koukkuun kun vanha ei toimi.

Kun yrittää tarpeeksi monta kertaa, niin lopulta jonkun kanssa onnistaa.

Miten itsetunto kestää ne kaikki iskut? Uskonpuute vaivaa minua pahasti.

Vierailija
6/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on paha olo pitää ajatella vaikka mummoa tms rakasta ihmistä,kauniita kesäpäiviä,omaa lemmikkiä tms hyviä ja rakkaita asioita,joskus jaksaa eteenpäin vain ajattelemal jotain hyvää ja että myös tulevaisuudes tulee eteen uusia rakkauksia ja hyviä asioita

Vierailija
7/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap niin hyvä vedättäjä. Porukat vastailee sulle tohkeissaan ja sä naureskelet 😂

Vierailija
8/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli  terapeuttihullu  ei tajunnut että  EI  tarkoittaa Ei  ja draamailee täällä huomiota hakien seuraavat 6kk. Great. NOT.

Lopeta se huomion hakeminen ja säälin kerjäys. Se ei auta sua eteenpäin.

Vierailija
9/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä sama tilanne ja siitä on nyt puoli vuotta kun minut jätettiin, pikkuhiljaa niin hyvä tulee kyllä se siitä aivan varmasti !

Vierailija
10/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli  terapeuttihullu  ei tajunnut että  EI  tarkoittaa Ei  ja draamailee täällä huomiota hakien seuraavat 6kk. Great. NOT.

Lopeta se huomion hakeminen ja säälin kerjäys. Se ei auta sua eteenpäin.

Kunhan trollailen täällä ajan kuluksi. Oikeesti mulla on rakastava vaimo ja lapsia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme