Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava on niin typerä, että luulee okt:n ainoan kustannuksen olevan lainanlyhennys

Vierailija
19.06.2018 |

No kyllähän se totuus vielä valkenee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä - maailma neuvoo ja lyö vasten leuvoo, sanoi mummuni. Niin se tulee omakotitalo lyömään tätä tuttavaasi.

Vierailija
2/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne muut kulut on n. 180€/kk, joten voihan sitä sanoa että käytännössä muita kuluja ei oikeastaa ole. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lainanlyhennys on kustannus?

Vierailija
4/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne muut kulut on n. 180€/kk, joten voihan sitä sanoa että käytännössä muita kuluja ei oikeastaa ole. :D

En nyt ihan jaksa uskoa tuohon ellei tuo sun okt ole joku mummonmökki johon kannat vedet kaivosta ja lämmität itse hakkaamilla haloilla, ilman kotivakuutusta tietenkin.

Vierailija
5/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan jaksa uskoa tuohon ellei tuo sun okt ole joku mummonmökki johon kannat vedet kaivosta ja lämmität itse hakkaamilla haloilla, ilman kotivakuutusta tietenkin.

meillä 120neliön omakotitalo omalla tontilla..sähkö/puu lämmitys

kustannukset:

- jätemaksut 3kk välein noin 40e, kerran vuodessa joku jätemaksu kans tulee, mikä on noin 60e

-sähkölasku oman kulutuksen mukaan, talviaikaan isommat lasku 2x 240e ,kesällä ja syksyllä on noin 100e 2kk välein.

-vesimaksu 3kk välein 50e

-kiinteistövero kerran vuodessa n.100e

-likakaivon tyhjäys 2 kertaa vuodessa yht. 120e

-kotivakuutus 160( menee op bomuksista)

Vierailija
6/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on 230/kk ja siinä on mukana suora sähkölämmitys. Tuleva vesi toki porakaivosta. Säästää asumiskuluissa aika paljon kun ei rakennuta sitä pakettitaloaan vastakaavoitetulle pellolle.

Vierailija
7/7 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-sähkölasku oman kulutuksen mukaan, talviaikaan isommat lasku 2x 240e ,kesällä ja syksyllä on noin 100e 2kk välein.

Älkää jaksako. 50-neliöisen rivarin sähkölaskut näyttäisi pyörivän 100-200€/kk, joten olisit laittanut vaan ihan rohkeasti sen todellisen sähkölaskunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi