Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan nainen ei huoli kaljuuntuvaa miestä

Vierailija
19.06.2018 |

Kun aina sanotaan että hiukset on tärkeät naisille niin kyllä ne ovat myös miehelle. Ei näytä kukaan vielä lapsentekoikäinen nainen ikähaitarilla 20-35 kiinnostuvan

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tosiaan riippuu siitä minkälainen se sun kaljuuntuva tukka on. Yhtään pidempi malli ei käy, jos kaljuuntuu, kokokalju olis paras vaihtoehto, tai ainakin sen tukan pitää olla ihan sänki.

Vierailija
42/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Minulla kokemus ihan päinvastainen. Ei ole kalju tahtia hidastanut yhtään. Liikutko? Se on kriittinen tekijä. Se. vaikuttaa ihan suoraan, älä ole plösö. Pitää olla hyvässä kunnossa. Ei kaljulla ole mitään tekemistä naisten saannin kanssa.

On jos kalju ei sovi miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksei kaljuuntuva mies ajele hiuksiaan pois ja ryhdy rehellisesti kaljuksi. Miksi ne hiusten jämät pitää säilyttää? Kaljut on sexyjä!

Pahimmat on niitä jotka ajelee ne muut hiukset pois ja jättää siihen päälaelle ne hiukset nykymuodin mukaan. Ole nyt herran jumala rehellinen aikankin itelles, ja ajele vaan suosiolla kaikki pois!

Vierailija
44/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksei kaljuuntuva mies ajele hiuksiaan pois ja ryhdy rehellisesti kaljuksi. Miksi ne hiusten jämät pitää säilyttää? Kaljut on sexyjä!

Tätä kutsutaan luovuttamiseksi. Kaljukin on pitkähiuksisena vakuuttavampi ilmestys kuin munapäänä. Vai oliko sinusta Juice sexympi loppuvuosinaan ilman legendaarisia kutrejaan?

Vierailija
45/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huolin <3

Tosin lapsia en halua.

Voisko naisten haluttomuus sua kohtaan johtua sun heikosta itsetunnosta?

Miksi kaljuus ei voisi olla syy että ikäiseni naiset on haluttomia ? En saa Tinderissäkään huomiota ja siellä ei itsetunnosta saa mitään selvää

Vierailija
46/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mutta jos itsetunto ei kestä sitä kaljuuntumista niin se on ehdoton turn off.

Omalla miehellä alkoi hiukset harveta ohimoilta jo 2kymppisenä mutta ei hän ole koskaan siitä ressiä ottanut. Hän on komea, pitkä, miehekäs ja hyvä itsetunto kaikin puolin niin mitä väliä hiuksilla.

Kaikki kaljuuntuvat ei ole komeita, pitkiä ja miehekkäitä

Vierailija
47/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö iso muna, jos on lyhyt ja kalju?

Vierailija
48/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva mies on paaaaljon puoleensavetävämpi ja miehekkäämpi kuin paksun tukan omistava köriläs. Itse en voisi kuvitella olevani tiheätukkaisen eli kokotukan omistavan miehen kanssa :D

Vierailija
49/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäni suurin rakkaus oli päälaelta kaljuuntuva mies. Kyllä varmasti monelle naiselle kelpaa!

Vierailija
50/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolin ja olen ollut ihastunutkin kaljuuntuvaan mieheen.

N24

Vierailija
51/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin niin kovasti yhtä kaljuuntuvaa miestä. Ei mua haittaa yhtään asia.

Vierailija
52/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 15-vuotiaana paksu- ja pitkätukkainen poikaystävä, joka on nyt 60-kymppisenä melkein kalju. Mutta mun silmissä yhä se nuori poika :D

Vierailija
53/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kalju mies näyttää hyvältä. kranssitukka tai muu päälakikalju/hiukset alkaa puolesta päästä -kalju ei, ja yleensä kyllä papottaa miehen kun miehen. Kaikki pois vaan, ja heti näytät nuoremmalle ja paremmalle.

Vierailija
54/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat kaljut miehet näyttävät Juha-Tapiolle. Myös omani.

Vierailija
55/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa asiasta muuta että se jakaantuminen tuntuisi menevän tasa-arvoisesti.