Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan nainen ei huoli kaljuuntuvaa miestä

Vierailija
19.06.2018 |

Kun aina sanotaan että hiukset on tärkeät naisille niin kyllä ne ovat myös miehelle. Ei näytä kukaan vielä lapsentekoikäinen nainen ikähaitarilla 20-35 kiinnostuvan

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät oikeasti muuta halua kuin tekosyyn jatkaa ryyppäämistä kämpillä. Olen lyhyt ja kalju, nainen ei huoli = elämäntilanteeni on naisten syy. Sokea reetakin näkee että joka puolella on lyhyitä ja kaljuja miehiä parisuhteessa, mutta eivät halua kuulla mitään tästä tosiasiasta. Tai vaihtoehtoisesti ovat autisteja ja tekee liian kipeää myöntää että siinä se oikea syy on. Ehkä eivät autisminsa takia kykene näkemään niitä syitä mitkä johtavat siihen ettei nainen kiinnostu. Yhtä vähän kuin värisokeat ymmärtää mikä ero väreillä on.

Vierailija
22/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan naiset kiinnostu, jos näet heidät vain synnytyskoneina. 

Mikä paskapersevastaus tämä nyt oli? Ja hirveä aalto yläpeukkuja vielä. Ap haluaisi nuoren naisen, koska haluaa lapsia. Ei hän silti näe naisia vain synnytyskoneina. Kalju on ap:n mielestä ongelma lasten tekoon pystyvien naisten kanssa. Ap:lla on siis hankala ongelma, koska hän haluaa lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele pääsi kokonaan kaljuksi ja lopeta vauvapalstailu, niin siitä se lähtee!

Vierailija
24/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten pidä paikkaansa. Minulla kokemus ihan päinvastainen. Ei ole kalju tahtia hidastanut yhtään. Liikutko? Se on kriittinen tekijä. Se. vaikuttaa ihan suoraan, älä ole plösö. Pitää olla hyvässä kunnossa. Ei kaljulla ole mitään tekemistä naisten saannin kanssa.

Vierailija
25/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksei kaljuuntuva mies ajele hiuksiaan pois ja ryhdy rehellisesti kaljuksi. Miksi ne hiusten jämät pitää säilyttää? Kaljut on sexyjä!

Vierailija
26/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, kaljuhan on hyvännäköinen! Tietenkin miehen täytyy pitää huolta itsestään ja kasvattaa itsevarmuutta. Jos ulkoinen habituksesi kertoo että häpeilet kaljuuttasi ja pyytelet sitä anteeksi niin eipä se

naisen mielenkiintoa herätä. Kanna kaljusi ylpeänä, pidä huoli hygieniastasi ja pukeudu siististi niin varmasti

naisten mielenkiintokin herää.

Vierailija
27/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mutta jos itsetunto ei kestä sitä kaljuuntumista niin se on ehdoton turn off.

Omalla miehellä alkoi hiukset harveta ohimoilta jo 2kymppisenä mutta ei hän ole koskaan siitä ressiä ottanut. Hän on komea, pitkä, miehekäs ja hyvä itsetunto kaikin puolin niin mitä väliä hiuksilla.

Vierailija
28/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies, joka kaljuuntuu päälaelta. Ja ihana mies onkin.

Vierailija
29/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksei kaljuuntuva mies ajele hiuksiaan pois ja ryhdy rehellisesti kaljuksi. Miksi ne hiusten jämät pitää säilyttää? Kaljut on sexyjä!

Joillekin sopii ne hiuskohdat lyhyinä, siis siileinä tai lähes siileinä - kauheinta on, jos on päältä kalju ja ne hiuskohdat ovat liian pitkiä tai että yrittää peittää kaljua pidemmillä hiuksilla...

Vierailija
30/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolii!

Täällä on just nyt ketju, jossa naiset kertovat mitä mieheltä kaipaavat.

Lue.

Kukaan tuskin siellä kaipailee kaljua miestä itselleen

Vierailija
31/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, itsesääli ei ole seksikästä.

Vierailija
32/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo nainen huolii. Hänelle on yks hailee, millainen ryyppyseuralainen on. Se on nääs se juominen se pääasia.

Vierailija
33/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä reilua olisi sanoa, 'ettei kukaan mies voi rakastaa naista joka ei täytä missivaatimuksia mitoiltaan ', eli sanalla sanoen: aika höhlää puhetta...

Kyllä täällä Suomessakin silti on paljon keskenään ihan  onnellisia ja toisiinsa tyytyväisiä pareja, joista kumpikaan ei täytyä mitään ulkonäöllisiä pinnallisia 'ihannepuoliso' -vaatimuksia.

On vähän eri juttu olla ruma kun että ei täytä ulkonäöllisiä ihanteita

Vierailija
34/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan naiset kiinnostu, jos näet heidät vain synnytyskoneina. 

Tarkoitin lähinnä tuolla että toivoisin suurinpiirtein saman ikäistä naista kumppaniksi kun olen itse parikymppinen

Vierailija
35/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä: jos haluat rakentavaa keskustelua, ei kannata aloittaa sitä "kukaan nainen ei huoli kaljuuntuvaa miestä". On olemassa naisia, jotka seurustelevat kaljuuntuvien miesten kanssa, joten on helppo osoittaa, että olet väärässä, ja samalla kyseenalaistat toisten parisuhteiden olemassaolon. Se on hyvä lähtökohta provolle ja huono keskustelulle.

Jos mies kaljuuntuu parisuhteessa se tuskin pilaa kaikkea. Mutta sinkkuna etsiessä naista se haittaa

Vierailija
36/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolii, nykyinen miesystäväni kaljuuntuu päälaelta. Hänellä oli tämä alku jo kun tapasimme, mutta se ei haittaa lainkaan, hän on superseksikäs mielestäni.

Vierailija
37/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät oikeasti muuta halua kuin tekosyyn jatkaa ryyppäämistä kämpillä. Olen lyhyt ja kalju, nainen ei huoli = elämäntilanteeni on naisten syy. Sokea reetakin näkee että joka puolella on lyhyitä ja kaljuja miehiä parisuhteessa, mutta eivät halua kuulla mitään tästä tosiasiasta. Tai vaihtoehtoisesti ovat autisteja ja tekee liian kipeää myöntää että siinä se oikea syy on. Ehkä eivät autisminsa takia kykene näkemään niitä syitä mitkä johtavat siihen ettei nainen kiinnostu. Yhtä vähän kuin värisokeat ymmärtää mikä ero väreillä on.

Tai ehkä naisille tekee kipeää myöntää kaljuuntuminen tai muu ulkonäöllinen seikka syyksi miksi muuten mahdollisesti mukava mies ei sytytä ? Montako ap:n ikäistä kaljua tai/ja lyhyttä miestä tiedät seurustelevan ?

Vierailija
38/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin 16-vuotiaana samanikäiseen alopeciaa sairastavaan poikaan. Ei paljoo hiuksettomuus haitannut.

Vierailija
39/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen, olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jolla muuten on tumma paksunnäkönen tukka, mutta päälaella näyttää olevan hius harvempaa, näkyy kaljua. 

Mutta, minä ihastuin hänessä ihan muihin juttuihin, ja tuo pieni kalju kohta ei häiritse. Jokaisessa meissä on "virheitä" ja sitten niitä parempia kohtia.

Se kokonaisuus ja varsinkin luonne on hyvin tärkeää. Silmät on sielun peili, sen olen huomannut. Niitä katson ensin. Tämä mies johon olen ihastunut, hän on kuin enkeli. Pienestä kaljusta kohdasta huolimatta.

Toivoisin että myös minä kelpaisin miehelle kaikkine virheineni, en ole täydellinen. Mutta uskoisin että myös minussa on myös jotain hyvääkin...mihin mies voisi ihastua ja rakastua...

Vierailija
40/55 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolin <3

Tosin lapsia en halua.

Voisko naisten haluttomuus sua kohtaan johtua sun heikosta itsetunnosta?