Luulin ihastuneeni, mutta kun harrastin seksiä ihastuksen kanssa kiinnostus lopahti.. Onko outoa?
Onko muille käynyt näin? Mitä tapahtui, ole hämmentynyt. Mielipiteitä?!
Kommentit (48)
Anteeks tunteeb purkaua. Ajattelun vaan et suka Ku join meni fiilia ei oo siis on maalii tollanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teit seksin aikana? Miten itse panostit?
Minä panostin kyllä kunnolla, olin kuitenkin nauttinut hyvin viiniä niin olin todella rohkeakin! Ap
Niin miten sinä panostit? Mitä teit siellä sängyssä?
Varsinkin jos mies oottaa heti jotain akrobaattisia temppuja, vaikka itse makaa kuin lahna, niin kyllä varmasti lakkaa kiinnostamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teit seksin aikana? Miten itse panostit?
Minä panostin kyllä kunnolla, olin kuitenkin nauttinut hyvin viiniä niin olin todella rohkeakin! Ap
Niin miten sinä panostit? Mitä teit siellä sängyssä?
Mielestäni minun ei tarvitse tässä julkisesti avata kuinka ratsastin villisti ja muutenkin yritin ottaa kaiken ilon irti seksistä ihastuksen kanssa.. kysyin mielipidettä siihen onko normaalia, että kiinnostus lopahtaa seksin saannin jälkeen..???!!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin jos mies oottaa heti jotain akrobaattisia temppuja, vaikka itse makaa kuin lahna, niin kyllä varmasti lakkaa kiinnostamasta.
Mun kokemuksen mukaan minä miehenä olen se joka joutuu tekemään asioita ja nainen on se passiivinen puoli. Nuolen pillua, ehdotan 69 ja muita asentoja.
Seksi harvoin toimii täydellisesti kenenkään kanssa ensimmäisellä kerralla/kerroilla. Joskus on kyllä käynyt niinkin, että seksi on ollut aivan taivaallista heti alussa, mutta siitä huolimatta suhde ei ole toiminut. Ja joidenkin kanssa se ei ikinä ala toimia, vaikka olisi kuinka ihana tyyppi. Yleensä silloin ei ole kemiaa.
Ap voi antaa miehelle vielä mahdollisuuden, mutta asiasta on syytä keskustella. Jos mies ei tiedä mitä teki väärin, niin ei hän osaa tehdä eri tavalla. Varalla pitäminen nyt vaan on totaalisen törkeää, eli jos ap päättää vielä antaa mahdollisuuden, niin pitää olla tosissaan asian kanssa. Muutoin vaan uutta matoa koukkuun.