Luulin ihastuneeni, mutta kun harrastin seksiä ihastuksen kanssa kiinnostus lopahti.. Onko outoa?
Onko muille käynyt näin? Mitä tapahtui, ole hämmentynyt. Mielipiteitä?!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut tarpeeksi iso muna?
Vilunyppy
Tajusit että ette sovi yhteen. Siinähän sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Ala huoli el ap. Coin lohsuttaa Jo's haluur. Miten sit SAA kiinni?
anteeksi mutta en kaipaa nyt mitään hoono soomi lohduttajaa.. Ap
Sovitye. Yhteen. Aka luovuta end tykkaa tollasista luivuttajista. Rakkaus voittaa ja jumala katsoo alas ja jeeaus yms.
Vierailija kirjoitti:
Onko muille käynyt näin? Mitä tapahtui, ole hämmentynyt. Mielipiteitä?!
Ei, menit vanhanaikaiseen ja sekoitit himon "rakkauteen". Vanhin virsi ikinä.
Tästä sen näkee, että koolla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti emme :( vaikka mietin kovasti voisinko saada vielä tunteita häntä kohtaan.. Kuitenkin palkkakin oli hyvä ja säännöllinen työ. Ap
Mulle on käynyt useasti. Toinen on ihan jees ja kiva tyyppi ja ihastusta on ilmassa, voi olla pitkiäkin aikoja oltu tuttuja ja sitten ihastutaan. Ei nämä ole mitään kännijuttuja kapakasta mukaan.
Vaan sitten kun mennään sänkyyn niin se voi olla tosi pettymys. Yksi mies oli ihan hirveän kovakourainen kourija, joku toinen taas peiton alla pimeässä tyyppi. Kyllä se tappaa ihastuksen.
Olut siis rahan perassa vk vittu mika tyyppi. Kunnon huoraaha
Mulla kävi noin.. eka kerta oli ihan paska eikä tehnyt yhtään enää mieli nähdä. No annoin kuitenkin vielä mahdollisuuden ja nyt ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt useasti. Toinen on ihan jees ja kiva tyyppi ja ihastusta on ilmassa, voi olla pitkiäkin aikoja oltu tuttuja ja sitten ihastutaan. Ei nämä ole mitään kännijuttuja kapakasta mukaan.
Vaan sitten kun mennään sänkyyn niin se voi olla tosi pettymys. Yksi mies oli ihan hirveän kovakourainen kourija, joku toinen taas peiton alla pimeässä tyyppi. Kyllä se tappaa ihastuksen.
Ja sitten näistä asioista on hankala lähteä puhumaan korjatakseen tilanteen tulevaisuutta varten koska vaarana on silloin se että se tappaa kiinnostuksen toiselta puolelta. Jokainen menköön sänkyyn niin pian kuin huvittaa, mutta tässä on se syy miksi henkilökohtaisesti haluan suhteen etenevän siihen pisteeseen että näistä asioista voi jo vapaasti puhua ennen sänkyyn menoa. Se on vaan niin helppo jättää ns. tuntematon henkilö huonon seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti emme :( vaikka mietin kovasti voisinko saada vielä tunteita häntä kohtaan.. Kuitenkin palkkakin oli hyvä ja säännöllinen työ. Ap
Pyydäppä ens kerralla esileikkiin tiliote ja orgasmin hetkellä partneri toistelemaan: Palkankorotus, timanttisormus, ylelliset kesähäät.....
mutta entä jos pidän hänet ns. varalla? Jos ne tunteet syttyykin uudelleen? En haluaisi menettää näin mukavan oloista miestä oman typerän tunnesekoilun vuoksi.. pelkään, että joudun lopun ikäni elämään yksin jos en nyt pidä tästä kiinni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydäppä ens kerralla esileikkiin tiliote ja orgasmin hetkellä partneri toistelemaan: Palkankorotus, timanttisormus, ylelliset kesähäät.....
Kuulostaa nyt vähän vittuilulta, halusin vain todeta tuon asian.. kuitenkin hieno mies kyseessä. Sanoinhan, että hän melkein tuntui sielunveljeltä jo aikaisemmin. Ihan kuin olisin joku rahanperässä juoksia. Ap
Ihmetytää joidenkin kommentit "helposta antamisesta". Itse olen näin viisikymppiseksi ehtineenä ollut parisuhteissa melkein koko elämäni, vaikka niiden tähän mennessä kertyneiden kolmen kumppanin kanssa olen hyvin pian tavattuamme sänkyyn ajautunut. Kaikki miehet ovat kuitenkin vuosiksi parisuhteeseen kanssani jääneet, vaikka hekin ovat olleet yhtä "kevytkenkäisiä" ja "antavia" kuin minä.
Mitä sinä teit seksin aikana? Miten itse panostit?
Jata she paska tai raoa se. Vittu mika mulkvisti. Vittu de mundo de mulkvist!!!!!!
Ihana kuulla että ehkä sittenkin olen normaali! Huh! Ap