Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3598)

Vierailija
881/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkÀsin The Haunting of Hillhouse-sarjasta. Löytyy NetflixistÀ. Sarjan toinen kausi (The haunting of Bly Manor) ei valitettavasti yltÀnyt lÀheskÀÀn samaan.

Parhaat nÀkemÀni kauhuelokuvat ovat olleet yleensÀ ei-englannin kielisiÀ. Joskus reilu 10 vuotta sitten vuokrasin argentiinalaisen elokuvan, joka on tehty yhdellÀ kameraotolla. Yritin googlettaa, mutta en löytÀnyt. Tunnistaako kukaan?

NetflixĂŹin on tulossa Midnight Mass (minisarja).

Se on Hauting of Hillhouse:n luojalta.

Se tulee netflixiin 24.9.2021.

Se listallani on :)

Se argentinalainen leffa on todennÀköisesti The Silent House/La Casa Muda. Löytyy ehkÀ vielÀ kirppareilta Atlantic Film Horror collection #4 3dvd-paketista jossa kaksi muuta ovat Giallo ja Doghouse. SiitÀ on tehty myös melkein identtinen jenkki-remake, jonka ainoa kiinnostava elementti lienee nykyinen Marvel-leffojen tÀhti Elisabeth Olsen pÀÀroolissa.

Kun tÀtÀ ketjua lueskelee, niin heikkohermoisten Me Naiset-katsojien kannattanee tsekata espanjalainen leffa Tesis, joka sitten taas löytyy Atlantic Film Spanish Horror collection 3dvd-boxista, jossa kaksi muuta leffaa ovat myös aivan katsottavat Aparecidos sekÀ No Do. Kannattaa katsoa kylmiltÀÀn, eikÀ katsoa edes traileria, niin saattaa jÀÀdÀ mieleen pariksi pÀivÀÀ.

Olen se jolle kommentoit, niin itseltÀni löytyy dvd:nÀ tuo alkuperÀinen Silent house. En edes tullut ajatelleeksi, ettÀ tuo voisi olla tÀmÀn viestiketjun aloittajan kadoksissa oleva elokuva. Itse en kauheasti pitÀnyt tuosta elokuvasta. Kai toisella kerralla se voisi olla parempi elokuva, kun ei ole enÀÀ odotuksia siitÀ minkÀlainen elokuva kyseessÀ on.

Jeps, mulla on nuo mainitsemani boxit, sieltÀ kurkkasin. Toivottavasti ap sitten lukee ketjua vielÀ, niin saa apua asiaan. Makuja kun on kauhuleffoissakin monia, mikÀ toimii yhdelle, ei toimi toiselle ja paljolti ne suosikit löytyvÀt jokaiselle sieltÀ mitÀ on nuoruudessa tullut katsoneeksi. Nykynuori on jo nÀhnyt ne samat trikit ryöstöviljeltyinÀ monissa muissa leffoissa, niin joku 60-80 -luvun klassikko on sitten "huono" ja ainoa leffasta nÀhty versio on sitten 2000-luvun remake, josta ei tajua, miksi se on sitten jotenkin "klassikko" ja mitÀ hienoa siinÀ aikoinaan kukaan on nÀhnyt, kun hÀn sen alkuperÀisen katsoo ja se on nykykatsojalle "hidas" ja "huonot tehosteet" ja silleen.

Vierailija
882/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa tehdÀ kauhuleffoja?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eduskunnan tÀysistunto ja suora lÀhetys.

Vierailija
884/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Candyman, se alkuperÀinen.

TÀnÀvuonna tullut jatko-osa.

Vierailija
885/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkÀsin The Haunting of Hillhouse-sarjasta. Löytyy NetflixistÀ. Sarjan toinen kausi (The haunting of Bly Manor) ei valitettavasti yltÀnyt lÀheskÀÀn samaan.

Parhaat nÀkemÀni kauhuelokuvat ovat olleet yleensÀ ei-englannin kielisiÀ. Joskus reilu 10 vuotta sitten vuokrasin argentiinalaisen elokuvan, joka on tehty yhdellÀ kameraotolla. Yritin googlettaa, mutta en löytÀnyt. Tunnistaako kukaan?

Se argentinalainen leffa on todennÀköisesti The Silent House/La Casa Muda. Löytyy ehkÀ vielÀ kirppareilta Atlantic Film Horror collection #4 3dvd-paketista jossa kaksi muuta ovat Giallo ja Doghouse. SiitÀ on tehty myös melkein identtinen jenkki-remake, jonka ainoa kiinnostava elementti lienee nykyinen Marvel-leffojen tÀhti Elisabeth Olsen pÀÀroolissa.

Kun tÀtÀ ketjua lueskelee, niin heikkohermoisten Me Naiset-katsojien kannattanee tsekata espanjalainen leffa Tesis, joka sitten taas löytyy Atlantic Film Spanish Horror collection 3dvd-boxista, jossa kaksi muuta leffaa ovat myös aivan katsottavat Aparecidos sekÀ No Do. Kannattaa katsoa kylmiltÀÀn, eikÀ katsoa edes traileria, niin saattaa jÀÀdÀ mieleen pariksi pÀivÀÀ.

Olen se jolle kommentoit, niin itseltÀni löytyy dvd:nÀ tuo alkuperÀinen Silent house. En edes tullut ajatelleeksi, ettÀ tuo voisi olla tÀmÀn viestiketjun aloittajan kadoksissa oleva elokuva. Itse en kauheasti pitÀnyt tuosta elokuvasta. Kai toisella kerralla se voisi olla parempi elokuva, kun ei ole enÀÀ odotuksia siitÀ minkÀlainen elokuva kyseessÀ on.

Jeps, mulla on nuo mainitsemani boxit, sieltÀ kurkkasin. Toivottavasti ap sitten lukee ketjua vielÀ, niin saa apua asiaan. Makuja kun on kauhuleffoissakin monia, mikÀ toimii yhdelle, ei toimi toiselle ja paljolti ne suosikit löytyvÀt jokaiselle sieltÀ mitÀ on nuoruudessa tullut katsoneeksi. Nykynuori on jo nÀhnyt ne samat trikit ryöstöviljeltyinÀ monissa muissa leffoissa, niin joku 60-80 -luvun klassikko on sitten "huono" ja ainoa leffasta nÀhty versio on sitten 2000-luvun remake, josta ei tajua, miksi se on sitten jotenkin "klassikko" ja mitÀ hienoa siinÀ aikoinaan kukaan on nÀhnyt, kun hÀn sen alkuperÀisen katsoo ja se on nykykatsojalle "hidas" ja "huonot tehosteet" ja silleen.

Toinen on se, ettÀ ihmiset kiinnittÀvÀt eri asioihin huomiota elokuvissa ja sen perusteella voi myös tulla eriÀviÀ mielipiteitÀ. Itse olen 28v ja itse pidÀn 80-luvun kauhu elokuvista myös. MÀ olen visuaalisoija ja pidÀn tunnelmallisista elokuvista.

Vierailija
886/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitÀ:

"Luokka:Suomalaiset kauhuelokuvat – Wikipedia" https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomalaiset_kauhuelokuvat

Vierailija
887/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-KyrsyĂ€ – Tuftland

-Rare exports

Vierailija
888/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on se, ettÀ ihmiset kiinnittÀvÀt eri asioihin huomiota elokuvissa ja sen perusteella voi myös tulla eriÀviÀ mielipiteitÀ. Itse olen 28v ja itse pidÀn 80-luvun kauhu elokuvista myös. MÀ olen visuaalisoija ja pidÀn tunnelmallisista elokuvista.

Ok, mulla ikÀÀ liki puolet enemmÀn ja nÀkökulma sitten sitÀ, ettÀ on ne alkuperÀisetkin aikoinaan tullut katsottua, joskus videolain takia hyvinkin hankalia ja silloisten lakien harmaa alue -reittejÀ kÀsin kopion kopion kopion kopiona katsottuja, ettÀ niistÀ tykkÀÀmisessÀkin on sitÀ innokkaan harrastamisen lisÀÀ, kun nykypolvella on kaikki parilla klikkauksella katsottavissa ja useimmat eivÀt sitten kuitenkaan osaa arvostaa tai tunne kuin 2010 jÀlkeen tehtyjÀ elokuvia, jotka löytyvÀt NetflixistÀ, joka ei siis suinkaan ole "kaikki leffat mitÀ on tehty ikinÀ." Varmasti tÀssÀkin ketjussa aika paljon sen valikoiman ulkopuolista materiaalia.

Vierailija
889/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IsÀni on turbomies! Arskan koomikkotaidot on niin pelottavat!

Arskan leffat on niin out. Toimintaleffat on kaikki sitÀ totista rymistelyÀ ja sitten ne vielÀ huonommat komediat ovat ihan pölhöjÀ. Uunojakin katsoo mieluummin, vaikkei niitÀkÀÀn katso, vaikka hiv-neulalla uhattais.

Vierailija
890/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1408, Hohto ja sit semmoinen jossa isovanhemmat oli laittamassa lapsia uuniin. En enÀÀ muista sen nimeÀ koska halusin unohtaa ja se oli niin kauhea.

Suurimpaa osaa en halua enkÀ uskalla katsoa, kuten Orpokotia.

Oliko se Visit leffa, missÀ lapset laitettiin uuniin? Ainakin tuon nimisessÀ elokuvassa lapset menevÀt mummolaan kylÀÀn (mutta hups, ei ne olekaan oikeat isovanhemmat).

Orpokoti on tosi hyvÀ. Koskettava tarina loppupeleissÀ.

Vierailija
891/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Candyman

SiinÀ leffassa kun meni peilin eteen ja toisti 8 kertaa Candymanin, niin se ilmestyi ja sitten alkoi sattua ja tapahtua.

TosielĂ€mĂ€ssĂ€ ja entisessĂ€ kotikaupungissa asuessani mun ei tarvinut kuin ajatella entisen kaverin nimeĂ€, niin kohta se soitti ovikelloa ja sen jĂ€lkeen oli koko pĂ€ivĂ€ pilalla. â˜ș

Vierailija
892/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpokoti!!!

Ottolapsi on parempi.

Vierailija
893/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

paranormal activity setit, vielÀkin rapulassa kummittelee vaikka 10v sitten nÀhny.

se aitous niissÀ toimi, creep netflixistÀ kans ihan toimiva.

Vierailija
894/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luokkakokoukset, pahee kauhu joka jatko-osalta.

2 ekaa nÀhny kolmannesta varmaan suljettu kutsuis.

Vierailija
895/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Serbian film

Vierailija
896/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

NÀmÀ ei sitten ole yhtÀÀn pelottavia, mutta spÀmmÀÀn listaan kuitenkin, ettÀ joku saa taas alapeukuttaa sydÀmensÀ kyllyydestÀ:

Ahtaan paikan kammoisten ja Ryan Reynoldsin fanien kannattaa katsoa Buried.

ÖtökkĂ€kauhuisten ja The Fly (1986) ystĂ€vien kannattaa tsekata Bite.

Zombie-leffojen ystÀville etelÀkorealainen Train to Busan. (Jatko-osa Peninsula ei sitten ole yhtÀÀn niin hyvÀ - samaa tasoa ja juonta kuin Zack Snyderin Army of the Dead.)

Outojen, vanhoilta vaikuttavien mustavalkoleffojen ja pervon seksin ystÀville The Lighthouse.

Haileffojen ystÀville Deep Blue Sea 3. Surkean kakkosleffan jÀlkeen taas aidosti viihdyttÀvÀ ja kuolinkohtauksissaan hupaisakin viritys.

Oliko tÀmÀ se jossa jokin puree nuorta naista lomareissulla joessa ja muuttuu hirviöksi?HyvÀ leffa.

Vierailija
897/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

itse saanu kauhukokemuksia jotka uniin tullu se k-kaupan yli aktiivinen muija, ei nÀitÀ listaan voi laittaa henk.kohtasia

Vierailija
898/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse saanu kauhukokemuksia jotka uniin tullu se k-kaupan yli aktiivinen muija, ei nÀitÀ listaan voi laittaa henk.kohtasia

sama tulee mieleen joku kauhu jokeri from hell

Vierailija
899/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Painajainen elm streetillÀ 1

Vierailija
900/3598 |
21.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuleffa kirjoitti:

Speden "Naisen logiikka"

Onko tosissaan kivaa pilata paskaa suodattamalla toisten aloituksia?

Keksisit sinÀ jotain parempaa tekemistÀ, kuin pÀÀstellÀ aivo-pieruja.

Sinullapa sen sijaan oli tosi laadukas kommentti. Oletko edes nÀhnyt speten naisen lokiikkaa?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yhdeksÀn yhdeksÀn