Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3544)

Vierailija
3221/3544 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa ei ole tehosteita vaan sellainen joka laittaa kylmÀt vÀreet noskavilloihim.

Valitettavasti Hollywood luottaa enemmĂ€n nĂ€ihin keinoihin eikĂ€ juoneen 

Editoin sulta ylimÀÀrÀisiÀ rivinvaihtoja pois. Tuli kylmÀt vÀreet niistÀ ;D

Kauhukirjasarjaan perustuva Clown in the Cornfield tuli katsottua. Screamin, Thanksgivingin -tyylinen ja yllÀttÀvÀn humoristinenkin, vaikka kaiken murhailun perustelu on taas uskomatonta bullshittiÀ ;D Bonuksena huomio, miten hyvin myöskin kasvojensa perusteella tyyppiin sidottu Kevin Durand sopisi esittÀmÀÀn Elon Muskia elÀmÀnkertaleffassa.

-winner-

Vierailija
3222/3544 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sean Beanista puheen ollen... Liftari (2007) karmi selkÀpiitÀ ihan sen Beanin psykopaattihahmon takia. Sopi kyllÀ osaan turhankin hyvin.

1986 ja Rutger Hauer pesee hÀnet kyllÀ ihan vasemman kÀden pikkusormella.

-winner-

Se on vielÀ katsomatta. Joku kaunis pÀivÀ tÀytyy sekin katsoa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sean Beanista puheen ollen... Liftari (2007) karmi selkÀpiitÀ ihan sen Beanin psykopaattihahmon takia. Sopi kyllÀ osaan turhankin hyvin.

-winner-

Meneekö taas osastoon "en voi katsoa elokuvia, jotka on tehty viime vuosituhannella"? Vai "mikÀÀn elokuva ei pelota tai jÀrkytÀ minua, kun olen nÀhnyt vain surkeamman samannimisen onnelliseksi lopuksi kÀÀnnetyn jenkki-remaken, en alkuperÀistÀ"?

Jopa jatko-osa Hitcher 2: I'll be waiting on parempi leffa kuin mitÀ Hitcher 2007. Sean Beanin roolisuoritusta dissaamatta yhtÀÀn, niin Rutger Hauer on tosiaan ihan toisella tasolla.

-winner-

Vierailija
3224/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotkut kirppispöytien pitĂ€jĂ€t ovat tietoisia meidĂ€n keskusteluista, sillĂ€ yhdellĂ€ pöydĂ€llĂ€ oli Rutger Hauerin Liftari. En ottanut, kun vuokra-dvd ja yli viisi euroa. 

Toisella kirppiksellÀ oli Species: The Awakening. SillÀ on hintaa 20e ja levyssÀ on pitkÀ naarmu. JÀipÀ sekin ostamatta.

MÀ ostaisin mielellÀni dvd:t noista, kunhan vaan hinta/laatu suhde on sopiva.

Vierailija
3225/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kirppispöytien pitĂ€jĂ€t ovat tietoisia meidĂ€n keskusteluista, sillĂ€ yhdellĂ€ pöydĂ€llĂ€ oli Rutger Hauerin Liftari. En ottanut, kun vuokra-dvd ja yli viisi euroa. 

Toisella kirppiksellÀ oli Species: The Awakening. SillÀ on hintaa 20e ja levyssÀ on pitkÀ naarmu. JÀipÀ sekin ostamatta.

MÀ ostaisin mielellÀni dvd:t noista, kunhan vaan hinta/laatu suhde on sopiva.

Liftari 1986 jos ei löydy bluray/4K-julkaisu (juuri tullut ulos remasteroitu, tosin kallis), niin siitÀ kantsii etsiÀ se suomalainen 2-levyn dvd-versio.

Mun pitÀis varmaan laittaa 15-20 metriÀ nimikkeitÀ hyllystÀ poistoon, mutta myydÀ könttÀnÀ eikÀ yksitellen. Ei tÀssÀ enÀÀ nuorene ja katsomista tulee koko ajan enemmÀn kuin mitÀ ehtii katsoa elinaikana.

-winner-

Vierailija
3226/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hereditary

Vierailija
3227/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Get out!

Vierailija
3228/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pekka ja pÀtkÄ neuvostoliitossa

Vierailija
3229/3544 |
24.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Meneekö taas osastoon "en voi katsoa elokuvia, jotka on tehty viime vuosituhannella"? Vai "mikÀÀn elokuva ei pelota tai jÀrkytÀ minua, kun olen nÀhnyt vain surkeamman samannimisen onnelliseksi lopuksi kÀÀnnetyn jenkki-remaken, en alkuperÀistÀ"?

Jopa jatko-osa Hitcher 2: I'll be waiting on parempi leffa kuin mitÀ Hitcher 2007. Sean Beanin roolisuoritusta dissaamatta yhtÀÀn, niin Rutger Hauer on tosiaan ihan toisella tasolla.

-w

Ai anteeksi, en tiennyt, ettÀ leffapoliisi valvoo ja kertoo mistÀ saa tykÀtÀ ja mistÀ ei.

Menee osastoon 'sattuu vain olemaan vielÀ katsomatta ja tulee katsotuksi sitten kun sattuu eteen'. Ei mulle ole vuosituhansilla vÀliÀ, kunhan on kiinnostava.

Vierailija
3230/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Jopa jatko-osa Hitcher 2: I'll be waiting on parempi leffa kuin mitÀ Hitcher 2007. Sean Beanin roolisuoritusta dissaamatta yhtÀÀn, niin Rutger

Ai anteeksi, en tiennyt, ettÀ leffapoliisi valvoo ja kertoo mistÀ saa tykÀtÀ ja mistÀ ei.

Menee osastoon 'sattuu vain olemaan vielÀ katsomatta ja tulee katsotuksi sitten kun sattuu eteen'. Ei mulle ole vuosituhansilla vÀliÀ, kunhan on kiinnostava.

No katso vaan se alkuperÀinen ja tuu sitten kertomaan mitÀ tykkÀsit, uskoisin, ettÀ tykkÀÀt. Ei oo ollut kuin vasta 39 vuotta levityksessÀ.

Onhan varmaan ihmisiÀ, jotka ovat katsoneet ainoastaan Gus Van Santin version Psychosta ja jÀttÀneet alkuperÀisen katsomatta "koska se on vanha ja mustavalkoinen"

-winner-

Vierailija
3231/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Jopa jatko-osa Hitcher 2: I'll be waiting on parempi leffa kuin mitÀ Hitcher 2007. Sean Beani

No katso vaan se alkuperÀinen ja tuu sitten kertomaan mitÀ tykkÀsit, uskoisin, ettÀ tykkÀÀt. Ei oo ollut kuin vasta 39 vuotta levityksessÀ.

Onhan varmaan ihmisiÀ, jotka ovat katsoneet ainoastaan Gus Van Santin version Psychosta ja jÀttÀneet alkuperÀisen katsomatta "koska se on vanha ja mustavalkoinen"

-winner-

MitĂ€ se haittaa? Kukin saa valita mitĂ€ pÀÀttÀÀ katsoa 

Vierailija
3232/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Jopa jatko-osa Hitcher 2: I'll be waiting

MitĂ€ se haittaa? Kukin saa valita mitĂ€ pÀÀttÀÀ katsoa 

Ok. Jatka sitten Pekka ja PÀtkÀ- tai Blondin kosto-leffojen parissa, ei haittaa minua.

-winner-

Vierailija
3233/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Meneekö taas osastoon "en voi katsoa elokuvia, jotka on tehty viime vuosituhannella"? Vai "mikÀÀn elokuva ei pelota tai jÀrkytÀ minua, kun olen nÀhnyt vain surkeamman samannimisen onnelliseksi lopuksi kÀÀnnetyn jenkki-remaken, en alkuperÀistÀ"?<

Ok. Jatka sitten Pekka ja PÀtkÀ- tai Blondin kosto-leffojen parissa, ei haittaa minua.

-winner-

Kommentoinnista pÀÀtellen suahan tÀmÀ juuri erityisesti haittaa. Jatkan katsomalla ihan mitÀ mieli tekee, en tarvi siihen sulta tai muiltakaan lupaa. Kiitos siitÀ yhdestÀ suosituksesta. Sen jÀlkeinen kommentointi olikin sitten ala-arvoista.

Vierailija
3234/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Orpo esiintyy. Tai pÀivinrÀsÀnen

Vierailija
3235/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Helppoa se on sanoa, ettÀ "Katso!"

Mulla ainakin on niin, ettÀ mÀ katson elokuvat, jotka vain putkahtavat eteeni. MÀ en netin kautta ostele mitÀÀn tai lataile. MÀ kuulun tÀhÀn dvd-kuntaan.

Eri

TÀnÀÀnkin löysin kauhuja:

Veren vangit (1994)

Dracula 2: Ascension (2003)

Tuo Dracula 2 vaikuttaa hauskalta trailerin ja takakannen perusteella.

Loput löytöni voi kÀydÀ lukemassa MitÀ Sinulle tÀnÀÀn kuuluu? -ketjusta.

Vierailija
3236/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Meneekö taas osastoon "en voi katsoa elokuvia, jotka on tehty viime vuosituhannella"? Vai "mikÀÀn elokuva ei pelota tai jÀrkytÀ minua, kun olen nÀhnyt vain surkeamman samannimisen onnelliseksi lopu

Kommentoinnista pÀÀtellen suahan tÀmÀ juuri erityisesti haittaa. Jatkan katsomalla ihan mitÀ mieli tekee, en tarvi siihen sulta tai muiltakaan lupaa. Kiitos siitÀ yhdestÀ suosituksesta. Sen jÀlkeinen kommentointi olikin sitten ala-arvoista.

Ei sun tarvii muuta kuin katsoa alkuperÀinen Liftari. Jutellaan sitten lisÀÀ. MÀ yritÀn vaan neuvoa ihmisiÀ katsomaan se paras versio kustakin leffasta.

-winner-

Vierailija
3237/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tietty tÀÀllÀkin on ihmisiÀ, joille ei mun suositukset kelpaa. Mutta nÀmÀ ovat makuasioita. Kuten vaikka, ettÀ Dangerous Animals oli mun mielestÀ parempi ja pelottavampi kauhuelokuva kuin yli-hypetetty Sinners.

-winner-

Vierailija
3238/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Ei sun tarvii muuta kuin katsoa alkuperÀinen Liftari. Jutellaan sitten lisÀÀ. MÀ yritÀn vaan neuvoa ihmisiÀ katsomaan se paras versio kustakin leffasta.

-winner-"

Suositukset on tervetulleita silloin, kun niitÀ annetaan asiallisesti eikÀ vÀheksymÀllÀ ja ilkeilemÀllÀ kun joku tykkÀÀkin jostain toisesta.

Vierailija
3239/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pekko Aikamies ja poika muuttaa maalle.

Vierailija
3240/3544 |
25.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muumit Rivieralla

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kolme kuusi