MikÀ on pelottavin kauhuleffa?
Kommentit (3543)
Vierailija kirjoitti:
Kotivideo esikoisen syntymisestÀ
Liian arkista. Oliko edes alien?
-winner-
Entity - tuntematon voima
on oikeasti pelottava ja erittÀin hyvin tehty kauhukuva. VielÀkin puistattaa vaikka katsoin sen viime vuosituhannella.
Joskus mÀ kerroin löytÀneeni Species 1&2 collectionin. TÀnÀÀnpÀs mÀ löysin Species 3 leffan kirppikseltÀ. Melkein kaikki Speciesit on mulla. VielÀ kun löytÀisin Species: The Awakening leffan.
Channel Zeron ensimmÀisen tuotantokaudenkin löysin. Todella halvalla löysin paljon elokuvia tÀnÀÀn kirppiksiltÀ. Ne kaikki ovat luettavissa MitÀ Sinulle tÀnÀÀn kuuluu? -ketjussa. NÀmÀ kauhut maksoi 50 senttiÀ kappale. ReikÀkammoiselle tekee erittÀin pahaa googlettaa Channel Zero -sarja.
Starship Troopers 3 on myös kauhuntyylinen toimintaelokuva. Joskus oon nÀhnyt tÀmÀn ja ne aikaisemmat, mutta sumeat ovat muistikuvat. VÀhiten muistan tÀmÀn kolmosen. Ei paha, kun 2e maksoi.
NykyÀÀn ei oikeastaan mikÀÀn pelota, elokuvat tehdÀÀn niin, ettÀ sÀikÀytellÀÀn.
Uusin TiedÀn mitÀ teit viime kesÀnÀ -leffa nÀhty. Olihan se traileria parempi elokuva, mutta mua Àrsytti loppuratkaisu erittÀin paljon. Aika samanlaista meininkiÀ, kuin aikaisemmatkin jatko-osat. Laiskaa kÀsikirjoittamista ollut, kun huomasin epÀkohtia, ketkÀ valikoitunut uhreiksi. KliseistÀ perinteistÀ kauhua, jossa oli hauskuuttakin. Jatkoa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Uusin TiedÀn mitÀ teit viime kesÀnÀ -leffa nÀhty. Olihan se traileria parempi elokuva, mutta mua Àrsytti loppuratkaisu erittÀin paljon. Aika samanlaista meininkiÀ, kuin aikaisemmatkin jatko-osat. Laiskaa kÀsikirjoittamista ollut, kun huomasin epÀkohtia, ketkÀ valikoitunut uhreiksi. KliseistÀ perinteistÀ kauhua, jossa oli hauskuuttakin. Jatkoa odotellessa.
Kuulostaa ihan mun elokuvalta :D 1 ja 2 on minun "lohtuleffoja". Nostalgisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, ettÀ vÀhÀn rankemmalla kÀdellÀ ollaan toteutettu teurastuskohtauksia tÀssÀ uusimmassa. Ainakin nÀytetÀÀn lÀheltÀ miten koukku lÀvistÀÀ lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, ettÀ vÀhÀn rankemmalla kÀdellÀ ollaan toteutettu teurastuskohtauksia tÀssÀ uusimmassa. Ainakin nÀytetÀÀn lÀheltÀ miten koukku lÀvistÀÀ lihaa.
Ahaa. No toivottavasti ei hirveetÀ splÀtteriÀ oo tehty. Ei se nyt varsinaisesti haittaa, mutta ei se mulle annakaan mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkÀstÀÀn Vauvan Persujen katsojamÀÀrillÀ. Poliittista kÀhmintÀÀ, epÀpÀteviÀ poliiseja, junttivÀkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?
-winner-
MistÀhÀn muuten Pedro Pascal hype oikein on syntynyt? Ihan symppis tyyppi vaikuttaa olevan, mutta ei tuo nÀyttelijÀn lahjoilla erityisesti loista. Omasta mielestÀni ainakaan.
MÀ taas en yhtÀÀn ymmÀrrÀ Tom Hardy -hypeÀ. HÀnkin on joka toisessa leffassa tai sarjassa, vaikka naama on kuin sitruunan syöneellÀ.
-winner-
Vaikuttaa löytÀneen saman polun kuin Jason Statham. Mieeesten miesss joka roolissa nykyÀÀn.
Sean Beanista puheen ollen... Liftari (2007) karmi selkÀpiitÀ ihan sen Beanin psykopaattihahmon takia. Sopi kyllÀ osaan turhankin hyvin.
HEI TAANNOIN JouluyönĂ€ ESITETTY ELOKUVA Tyynellemerelle ajelehtimaan joutuneesta pojasta ja elĂ€imistĂ€. OLEN NĂHNYT KERRAN -TOISTE EI TARVI.
Vierailija kirjoitti:
HEI TAANNOIN JouluyönĂ€ ESITETTY ELOKUVA Tyynellemerelle ajelehtimaan joutuneesta pojasta ja elĂ€imistĂ€. OLEN NĂHNYT KERRAN -TOISTE EI TARVI.
Piin elÀmÀ on mainitsemasi leffan nimi. Ei ole edes kauhua, eikÀ yritÀ olla pelottavakaan. Aika kaunis elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eddington on varmaan Suomessa murskamenestys pelkÀstÀÀn Vauvan Persujen katsojamÀÀrillÀ. Poliittista kÀhmintÀÀ, epÀpÀteviÀ poliiseja, junttivÀkivaltaa, koronapaniikkia ja Pedro Pascal. What's not to like?
-winner-
MistÀhÀn muuten Pedro Pascal hype oikein on syntynyt? Ihan symppis tyyppi vaikuttaa olevan, mutta ei tuo nÀyttelijÀn lahjoilla erityisesti loista. Omasta mielestÀni ainakaan.
MÀ taas en yhtÀÀn ymmÀrrÀ Tom Hardy -hypeÀ. HÀnkin on joka toisessa leffassa tai sarjassa, vaikka naama on kuin sitruunan syöneellÀ.
-winner-
Vaikuttaa löytÀneen saman polun kuin Jason Statham. Mieeesten miesss joka roolissa nykyÀÀn.
ja Statham menee sujuvasti siihen 5 euron kaljupÀÀ action sankari melkein suoraan videolle -muottiin, jossa Bruce Willis aiemmin oli. Vin Diesel ja Dwayne Johnson ovat 10 euron sankarit ;D Nic Cage tekee kaikki muut leffat :D
Typecasting, mitÀ se on?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Sean Beanista puheen ollen... Liftari (2007) karmi selkÀpiitÀ ihan sen Beanin psykopaattihahmon takia. Sopi kyllÀ osaan turhankin hyvin.
1986 ja Rutger Hauer pesee hÀnet kyllÀ ihan vasemman kÀden pikkusormella.
-winner-
Ehdottomasti poltegrest...tulee aina lymÀt vÀreet kohtauksesta kun saarnaaja pappi tulee sadepilvi mukanaan ovelle
Pelottavaa ei ole tehosteita vaan sellainen joka laittaa kylmÀt vÀreet noskavilloihim.
Valitettavasti Hollywood luottaa enemmÀn nÀihin keinoihin eikÀ juoneen
Ei nyt pelottavia mutta mieleenjÀÀneitÀ ÀkkiseltÀÀn on Martyrs, Tetsuo, Hellraiser