Nuori jäätelönmyyjätyttö kaapi palloja kasaan käsivarsi viilleltynä
Hätkähdytti kun huomasin viiltojäljet. Olisiko pitänyt koettaa sanoa jotain?
Kommentit (39)
Vaikuttivatko siis mielestäsi "tuoreilta"?
Olisit tehnyt viiltelyilmoituksen VILY:n.
Vierailija kirjoitti:
Arvet punotti vielä.
Jonkun läheisen pitäisi kysyä häneltä onko kaikki hyvin.
Jospa hänellä oli stigmat ranteissa.
Masentuneidenkin pitää valitettavasti käydä töissä tässä maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvet punotti vielä.
Mulla osa arvista punoittavat edelleen vaikka ne ovat tulleet jo vuosia sitten.
Hyvä että oli kuitenkin saanut kesätöitä. Vähän elämään kiinni. Ex-viiltelijänä voin kertoa, että en haluaisi että kukaan minulle töissä sanoisi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ois kyllä minulta jäänyt jäätelöt ostamatta. Eiköhän tuo ole nyt varmaan jo hygienimääräysten vastaista?
No ei ole. Vähästä teillä jää jätskit ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun läheisen pitäisi kysyä häneltä onko kaikki hyvin.
Ja sitten se huutaa läheiselleen, että vittu mikä kyylä! Mulla on kaikki hyvin, ei tartte kokoajan vaahtoo!
Vierailija kirjoitti:
Hyi, ois kyllä minulta jäänyt jäätelöt ostamatta. Eiköhän tuo ole nyt varmaan jo hygienimääräysten vastaista?
Jos arvet enää punoittivat eivätkä olleet avoimia haavoja, en näe, mitä epähygieenistä niissä olisi.
Ja ei, tuollainen paikka ei ole se paikka, jossa arvista on asiallista sanoa/kysyä.
Olisin ostanut heti toisenkin jätskin ja yrittänyt hyvillä jutuillani piristää tytön päivää 👍
Oisko myyjä ollut näitä palkattomia harjoittelijoita ja epätoivoinen että millä ostaa tänään ruokaa tai maksaa ensikuun vuokran.
10 prosenttia suomen työvoimasta on palkattomia ja se rooli yhteiskunnassa pistää vahvemmankin viiltelemään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että oli kuitenkin saanut kesätöitä. Vähän elämään kiinni. Ex-viiltelijänä voin kertoa, että en haluaisi että kukaan minulle töissä sanoisi asiasta.
Voisitko ex-viiltelijänä kertoa mikä järki siinä touhussa on ja kuinka se muka auttaa mitään? En vain ole koskaan tajunnut tuota. Eikös se ole tyttöjen juttu pääasiassa?
M31
No ei. Asia ei kuulu sinulle.