Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimalli kakkonen tulee, oletko valmis?

Vierailija
18.06.2018 |

Onko se nyt oikeasti niin paha jos joutuu hakemaan neljää, siis vaivaista neljää, työpaikkaa kuukauden aikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Riittääkö että laittaa hakemukset vai pitääkö niihin saada joku vastauskin sen kk sisällä? T. masentunut työtön jonka hakemuksiin ei edelleenkään vastata, ei sähköisiin tai puheluihin. Tai no, puheluun kyllä vastataan mutta kun luvataan ottaa uudestaan yhteyttä, ei tätä ikinä tapahtu. Miksi ne velvollisuudet ja rangaistukset tyrkätään pelkästään jo ahdistuneille ja umpikujassa oleville työttömille? Haistakaa vittu.

Vierailija
2/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän tuota hakemuksen lähetystä voitaisiin valvoa? 

Ei yhtään mitenkään. Kunhan hallitus puuhastelee "juttuja" palkkojensa eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä malli voidaan myös työntää kakkoseen.

Vierailija
4/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha hakea paikkoja, olen muutenkin työttömänä hakenut paikkoja useamman kuussa.... mutta nyt tässä käy niin että firmat ei enää ilmoittele paikoista kun niihin tulee satoja hakemuksia. Kuka valvoo haetko vain oman alan paikkoja ja miten?! Ahdistaa, työsopimus loppuu puolen vuoden päästä 😢

Vierailija
5/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaas... Neljään paikkaan pitää hakea? Ei paha. Neljään paikkaan johon on realistiset mahdollisuudet päästä pitää hakea? Uh... Ei taida toimia ihan kaikille. Ja onkos tässäkin vielä niskassa se ukaasi että ellet työllisty, sulta katkastaan tuet?

Vierailija
6/6 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis. Haen työpaikkoja joka päivä. Olen 55-vuotias työtön nainen. Kysymys ei ole hakemuksien määrästä, vaan hallituksen kyykyttämisestä ja luulosta, että KAIKKI työttömät ovat samaa massaa, jotka makaavat sohvillaan, ryystäen kaljaa, Kelan suurilla tuilla loisien. Muutama elämäntapatyötön, median lemmikki, ei saa leimata loppuja meistä, jotka todellakin haluavat tes:in mukaisia palkkatöitä, haluten olla veronmaksajina osa yhteiskuntaamme. Eivätkä mitään 9€/päivä orjana olemista, Te-toimiston mahtikäskyllä pakoitettuina,karenssin uhalla ilmaistöissä, firmoille tulosta tekevinä orjina, hyväksikäytettävinä. Itse haluan töitä, jolla pystyn maksamaan asuntolainani, yhtiövastikkeeni sekä laskuni. Ruokaakin olisi saatava. Naisena olisi edes joskus kiva saada joku voidepurkki ja ripsiväri yms. Tekisin mieluummin töitä, josta saisin palkkaa sen verran, että en joutuisi joka kuukausi kääntymään Kelan puoleen selviytyäkseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan