Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteet joissa vain toinen lottoaa?

Vierailija
18.06.2018 |

Oletteko koskaan miettineet, että jos jossain suhteessa toinen ei halua käyttää yhtään rahaa lottoamiseen, niin miten käy jos se toinen sattuisi voittamaan ison summan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisikö vain toinen lomareissuille jne.?

Vierailija
2/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän kuitenkin. Meillä molemmat lottoaa ja meillä on kirjallinen sopimus. Loton maksu ja voitot on 50-50. Reilua ja ihan verotuksellisesta syystä. Porukkasopimus.

Mut jos vain toinen  niin silloin myös voittorahat olisi vain ja ainoastaan sen lottoajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan , että nainen jättää aina puolisonsa. mies kustantaa elämisen vaimolleen.

Vierailija
4/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lottoaa, mutta on ihan selvä, että isoista voitoista puolet kuuluu minulle. Mies saa pitää muutaman kympin voitot, vaikka minä annan miehelle pinistäkin voitoista puolet, jos jostain raaputusarvasta sellaisen saan. Meillä juodaan paljon vissyä, joten moni lottokuponki on maksettu osittain tai kokonaan pullonpalautusrahoista eli yhteisistä rahoista.

Vierailija
5/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veikkaan , että nainen jättää aina puolisonsa. mies kustantaa elämisen vaimolleen.

Millainen mies valitsee puolisoksi ehdoin tahdoin kouluttumattoman ja työtä välttelevän? Nykynaiset käyvät töissä ja saavat palkkaa, jolla maksavat oman osuutensa talouden kuluista.

Vierailija
6/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset on rahat ja koko perhe tietenkin hyötyisi.

Vierailija
7/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on lottoajan, mutta tietysti niitä käytetään molempien/kaikkien hyväksi.

Vierailija
8/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lottoa, mutta jos olisin parisuhteessa ja toinen lottoaisi, niin varmaan osallistuisin pelaamiseen, jottei varmasti tule epäreilua tilannetta. Voittajan saattaisi olla kurjaa nauttia voitostaan yksin, mutta myös tuntuisi varmaan ärsyttävältä jakaa voittoaan ihmiselle, jolle ei lottoamiseen osallistuminen kelvannut. Toisena osapuolena tuntuisi väärältä hyötyä jonkun voitosta, kun ei ole itse ottanut sitä samaa rahojen menettämisen riskiä. Periaatekysymys. En haluaisi voittaa ilmaiseksi, kun toinen on maksanut siitä, enkä haluaisi että toista ärsyttäisi, etten voisi osallistua hänen kanssaan voitoista nauttimiseen.

Vierailija
9/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat menevät voittajalle.

Vierailija
10/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Meillä mies vaan lottoaa ja hänellä on veikkaustilikin. Minua ei kiinnosta yhtään lottoaminen., pitäisiköhän..

Vierailija
11/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lottoaa niin siinä käy näin:

Mies huutaa vaimolleen, että vaimo vaimo, ala pakata, voitin lotossa. Vaimo: Ihanaa, mihin me lähdemme? Mies: Emme me mihinkään lähde vaan sinä muutat h*****iin täältä.

:D

Vierailija
12/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lottoaa kumpikin ja sen lisäksi on vielä kirjallinen soppari voitonjaosta 50-50.

Vierailija
13/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta vaikka mies lottoaakin. Tiedän sen auttavan minuakin jos tarvitsisin. Emme ole naimisissakaan, joten en saisi edes erossa puolta. Minusta sen, joka lottoaa perheessä tulisi ymmärtää, että käytännössä rahat tulee jakaa. Jos olet rahojen itsellä pitämisen puolella, niin pitäisikö sen toisen sitten muka jotenkin vaatia, että lototaan yhdessä, jos haluaa osansa? Enpä usko.

Vierailija
14/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta vaikka mies lottoaakin. Tiedän sen auttavan minuakin jos tarvitsisin. Emme ole naimisissakaan, joten en saisi edes erossa puolta. Minusta sen, joka lottoaa perheessä tulisi ymmärtää, että käytännössä rahat tulee jakaa. Jos olet rahojen itsellä pitämisen puolella, niin pitäisikö sen toisen sitten muka jotenkin vaatia, että lototaan yhdessä, jos haluaa osansa? Enpä usko.

En varsinaisesti ole rahojen itselläpitämisen puolella, sehän se pointti onkin, että jos en lottoa myös itse, niin mullahan on siinä ilmainen mahdollisuus voittaa (koska tiedän että voitosta yleensä jaetaan puolisollekin) vaikka en itse alennu omia rahojani tuhlaamaan. Se on epäreilua. Vähän sama logiikka on siinä että et ollenkaan siivoa kotona, koska toinen siivoaa joka tapauksessa (koska ei haluaa elää siisteydessä) ja itse hyödyt siitä ilmaiseksi.

Sulle sillä ei ehkä ole noin pienten summien kohdalla väliä, mutta mulle se on periaate, joka pätee pientenkin summien kohdalla. Ei musta ole mitään järkeä siinä että vain toinen maksaa omastaan kun lottoaa, samalla kun toinen pitää lottoamista turhana rahanhukkana, mutta kuitenkin sitten jos voitto tulee, niin saa siitä. Olisihan se kiva jos voisi ottaa vain sen lotossa voittamisen pienen mahdollisuuden mutta niin ettei joudu kuitenkaan tuhlaamaan senttiäkään, mutta en voisi tehdä niin toista hyväksikäyttäen.

Vierailija
15/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat on vain ja ainoastaan sen joka lottosi.

N41

Vierailija
16/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu voitosta. Muutaman kymppitonnin voitolla vaihtaisin oman autoni. Eurojackpot päävoitolla varmaan pitäisi kirjoittaa se porukkasoppari ennen voiton lunastusta. Ei mulla ole mitään syytä pihdata voittoa mieheltä, meillä on ihan hyvä ja toisen huomioiva rahatilanne jo nyt.

Vierailija
17/17 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen, lottoan joskus, kun muistan. Itsestään selvästi rahat menisivät yhteiseen käyttöön. Jos paljon tulisi, niin mies saisi hoitaa sijoittamisen. Jos joku super-hyperjättipotti tulisi, niin ostaisin meille privaattilentokoneen.