Deleteekö tälle miehelle?
Tilanne tämä, tinderissä uudelleen mätsi, vaikka oltiin tapailtu aiemmin, sit mies oli halukas näkemään uudelleen, mut sanoi, että on paljon töitä koska heinätyöt, antoi ymmärtää että hänellä edelleen on mun numero tallessa. Mutta sitten ei ole kuulunut mitään.. viis päivää!!!! Että deletoinko vai jäänkö tähän tyhmään tilanteeseen oottelee viestiä. Ärsyttää, että lupaa ja aloittaa uudelleen viestittelyn ja sit häviää kuin tuhka tuuleen. Nöyryyttävää jopa... voisko joku kommentoida ja tsempata.. kiitos!
Kommentit (19)
Provo? Mitään heinätöitä kesäkuussa?
Mutta jos olisikin töissä, niin kai nyt yhden viestin päivässä voi silti vaihtaa, ja sopia vaikka samalla kahvitreffit lähi-ABC:lle tai jotain. Edes kahden viikon päähän.
Eli tällä mielellä väittäisin, että mitään kauheaa ihastusta ei ole ilmassa, hänellä ei nyt ole muutakaan panokaveria, ja ajatteli pitää sinua varalla.
Estänkö puhelimenkin? Tuskin se mun numeroo sieltä poistaa, kaikkien muiden tindernaisten numerolistalta... siis niin nöyryyttävää, että hänellä edelleen tallessa mun numero. Olis jo deletoinu, jos kerran ei meinaa pitää yhteyksiä..
Ap!!!
Laita viestiä että ei kiinnosta tuollainen roikuttaminen, ja sitten estä. Tulee vain paha mieli jos se taas joskus vonkailee naisen puutteessa.
2
Vierailija kirjoitti:
No heinää korjataan parhaimmillaan kolme kertaa kesässä ja kesäkuussa aina 1. sato.
t. ohis
On maaseudulla heinähommaa.. mutta juurikin niin, en vaan ole hänelle se kiinnostava. Delete viuhahtaa. Tästä eteenpäin hänelle aina raksia.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heinää korjataan parhaimmillaan kolme kertaa kesässä ja kesäkuussa aina 1. sato.
t. ohis
Entä pystyiskö kerran päivässä edes jonkun viestin laittaan, että mites menee, heinätöissä vielä ja hellettä piisannu. Nähdäänkö juhannuksena.
Miten paljon tapailitte edelliskerralla? Mihin se tyssäsi, ja kävittekö sängyssä?
Ajattelin vaan, että kai hän jotain silloin sanoi syyksi, jos oli enemmän kuin kahvit.
Ehkä hän löysi silloin jonkun muun, ja se on juuri loppunut.
Kiitos, juurikin niin, kyllä sitä ihminen kerkee viestiä laittaa, jos haluaa nähhä. Voinhan tietty laittaa tinduun itsestäni uusia kuvia, ja antaa äijän olla..että mennä eteenpäin..
Ap
Eiku ensin inserttiä ja sitten backspacee ...
No hän ei sanonut mitään. Ei vaan kumpikaan otettu yhteyttä.. aiemmin tinderis laittanut hänelle raksia, nyt van oli heikko hetki ja haikailin takaisin. Kun tapailtiin annoin ymmärtää että voin tapailla muitakin ja siihen se sit viileni... vähän se kaduttaa, koska olin jo ihan myyty.. mutta epvarmuus sai ton sanomaan.
Deletee laitoin hänelle. Inhottava mieli tuosta välikohtaukesta, mutta empä jääny roikkuu....
ap
Harmi juttu. Jos hän olisi ollut ihan into piukassa sinuun silloin alun perin jo, niin ei sinun olisi tarvinnut olla jo silloin epävarma hänen aikeista, ja nyt uudelleen. Kaksi vaihtoehtoa, joko et ollut hänen mielestä erityinen, tai jos olit, niin miehen sosiaaliset kyvyt jätti niin paljon toivomisen varaa, ettet kolmen lapsenkaan jälkeen olisi tiennyt, että tykkääkö se miusta vai eikö tykkää.
Ollaan sitä nyt hätähousuja muutaman päivän takia. Jollain ihmisillä on muutakin elämää kuin jonkun mahdollisen treffiseuralaisen vikittely ja vokottelu.
Miksi et itse ottanut yhteyttä jos kerran kiinnosti?
Olet rohkea nainen kun et jäänyt roikkumaan. Joku läheisriippuva niin kuin minä olisi alkanut itse pommittaa viesteillä välinpitämätöntä miestä. Sulla on hyvä itsetunto ja terveet vaistot. Sulle osuu kohdalle vielä joku, joka ei pysty oleen kokonaista päivää laittamatta viestiä, saati viittä. Ja sen sijaan että susta tuntuu epämukavalta ja epävarmalta, susta tuntuu itsevarmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitä nyt hätähousuja muutaman päivän takia. Jollain ihmisillä on muutakin elämää kuin jonkun mahdollisen treffiseuralaisen vikittely ja vokottelu.
Jos ei edes alussa viitsi eikä kiinnosta vikitellä eikä vokotella, niin kuinkas lempeä avioliitto tuosta mahtaisi tulla. Kovinkin rakastava aviomies.
Sänkyyn saa kyllä tuppautua,,mutta lirkuttelu on jo liikaa.
Mitä hourailet? Ruksia, deletee, olit kiinnostunut, uhkailit tavata muita, vaikket halunnut? Opitko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei edes alussa viitsi eikä kiinnosta vikitellä eikä vokotella, niin kuinkas lempeä avioliitto tuosta mahtaisi tulla. Kovinkin rakastava aviomies.
Sänkyyn saa kyllä tuppautua,,mutta lirkuttelu on jo liikaa.
Mutta tässä tapauksessa ei oltu avioliitossa, eikä minkäänlaisessa suhteessa.
Oli vain puheita ja alustavia ajatuksia, että "voitaisiin ehkä joskus nähdä ja katsoa olisiko meistä kahdesta toisillemme kumppani". Pelkkä alustava suunnitelma nähdä joskus. Joka saattaa johtaa rakastumiseen sitten aikanaan.
Tuo on jotain prinsessasatujen höpönpöppöä ja hattaraa, että rakastutaan ensisilmäyksellä. Valvotaan sata yötä viestejä pommittaen.
delete