Miten selvitä yksipuolisesta rakastumisesta?!?
Olen taas todella pahasti allapäin ja sain siis taas pakit. En oikein jaksa enää. Tunnen itseni täysin arvottomaksi. Auttaako tällaiseen mikäån?
T. Melkein kaksi vuotta ihastunut
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi on varattu ja kieltäytyi siksi treffeistä, anna olla. Joudutko olemaan hänen kanssaan tekemisissä? Jos et, yli pääseminen on helpompaa. Pidä itsesi aktiivisena. Treenaa kroppaa, kehitä itsellesi jotain muuta ajateltavaa, tapaa kavereita jne. Älä jää vatvomaan miestä vaan pakota itsesi johonkin muuhun toimintaan. Jossain vaiheessa huomaat, ettei mies pyöri enää ajatuksissasi ja jos ajattelet häntä, et tunne enää niin suurta tuskaa.
Hän oli/on ihan oikeasti elämäni rakkaus. En voi tuntea tällä tavoin enää koskaan ketään muuta kohtaan. Se ainoa junani meni jo... Voin mä yrittää unohtaa ja olen yrittänytkin monet kerrat, mutta hän vain on niiiiin unelma kaikilla tavoin. <3
T. Ap
Ootko sä AP kovinkin nuori? (:
Kyllä se siitä aina menee. Mulla on mennyt kahdesti, ekalla kertaa kesti 8 vuotta ja toisella 6. Voi tuntua ikuisuudelta nuoren ihmisen elämässä mutta jonain päivänä se on kuitenkin ohi, uusi alku ja uudet pettymykset edessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia treffejä sä ehdotit? Oliks ne ollut jotku treffit johon sisältyy seksiä?
En puhunut mitään seksistä. Yleisellä tasolla olisin halunnut tavata. Haluaisin tutustua häneen.
T. Ap
Mutta hän ei halua tutustua sinuun joten luovuta ja mene eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi on varattu ja kieltäytyi siksi treffeistä, anna olla. Joudutko olemaan hänen kanssaan tekemisissä? Jos et, yli pääseminen on helpompaa. Pidä itsesi aktiivisena. Treenaa kroppaa, kehitä itsellesi jotain muuta ajateltavaa, tapaa kavereita jne. Älä jää vatvomaan miestä vaan pakota itsesi johonkin muuhun toimintaan. Jossain vaiheessa huomaat, ettei mies pyöri enää ajatuksissasi ja jos ajattelet häntä, et tunne enää niin suurta tuskaa.
Hän oli/on ihan oikeasti elämäni rakkaus. En voi tuntea tällä tavoin enää koskaan ketään muuta kohtaan. Se ainoa junani meni jo... Voin mä yrittää unohtaa ja olen yrittänytkin monet kerrat, mutta hän vain on niiiiin unelma kaikilla tavoin. <3
T. Ap
Taidat olla aika nuori ja kokematon. Nimittäin vanhempana ja kokeneempana ymmärtää, että itselle sopivia kumppaneita voi olla useita. Jos ihastuksesi ei ole kiinnostunut sinusta, miten hän voi olla sinulle täydellinen? Yksi aika merkittävä juttu kun puuttuu. Unohda hyvä ihminen ja mene elämässäsi eteenpäin. Ei kannata haaskata aikaansa. Meressä on muitakin kaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Haista huilu. Ei hän ole elämäsi rakkaus koska sä olet rakastunut omaan kuvitelmaasi hänestä tuntematta lainkaan sit todellista ihmistä jonka päälle nyt sovitat elämäsi rakkaus-leimaa. Tajuatko ettei hän välttämättä todellisuudessa ole lainkaan sellainen ihminen jollaiseksi häntä kuvittelet.
Tyhmä ihminen ei tajua että ei on ei. Älä kiusaa sitä ihmistä enää vaan suuntaan tunteesi johonkin muuhun juttuun.
Vierailija kirjoitti:
No jo on pateettista.
Onnellisessa parisuhteessa elävän on helppo huudella. :'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Hän on unelma, koska et ole treffaillut tai elänyt hänen kanssaan. Hän on edelleen se puhtaanvalkea prinssi, joka täyttää kaikki unelmasi, koska hän ei ole huutanut sinulle krapulapäissään sohvalta pieruverkkareissa, kun haluaisit, että hän osallistuu kotitöihin. Hän on elämäsi rakkaus, koska et ole vielä kääntynyt kyynel silmässä omalle puolelle vuodetta, kun hän on jälleen kerran tyhjentänyt kassinsa sinuun, yrittämättäkään saada sinua nauttimaan.
Unelmasi elää, koska se perustuu sinun luomaasi haavekuvaan, jota todellisuus ei ole vielä paljastanut utopiaksi.
Mitä nopeammin oivallat tämän, sitä nopeammin pääset eteenpäin.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia treffejä sä ehdotit? Oliks ne ollut jotku treffit johon sisältyy seksiä?
En puhunut mitään seksistä. Yleisellä tasolla olisin halunnut tavata. Haluaisin tutustua häneen.
T. Ap
Kieltämättä aloin miettiä, mikä mussa on vikana ja tuntuu aika toivottomalta joka tapauksessa. Kunpa ei tarvitsisi elää enää kovinkaan kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Kieltämättä aloin miettiä, mikä mussa on vikana ja tuntuu aika toivottomalta joka tapauksessa. Kunpa ei tarvitsisi elää enää kovinkaan kauan.
Tällainen puhe kertoo ap nyt että sulla on joku ongelma, joka ei ole se, että tämä tyyppi ei halua sua. Oot ottanut liian syvästi todesta kulttuurimme typeriä romanttisia trooppeja. Elämästäsi puuttuu jotakin tai oma identiteettisi tai tunnetaitosi ovat kehittymättömät, ja uskot sen johtuvan romanttisen rakkauden puutteesta koska telkkari ja leffat on kertoneet sinulle niin lapsesta asti ja moni muu ympärilläsi elää samojen harhojen vallassa.
Tämän voi korjata monella tapaa, ja suosittelen ryhtymään itsellesi sopivien ratkaisujen etsintään. Jos on kovin romanttiset käsitykset rakkaudesta, on iso riski ettei osaakaan rakentaa todellista toimivaa suhdetta. Odotukset on niin pielessä, että niistä on pelkkää haittaa. Rakkauden löytäminen ja ylläpito on vaikeita lajeja, niissä aniharva vahingossa onnistuu.
Herää pahvi. Älä pilaa elämääsi tällä.
Entä sä, olet sä nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän nainen vai mies?
Onko sillä sinänsä merkitystä? :O
Mä en ole koskaan tuntenut mitään niin ihanaa kuin ne hetket hänen kanssaan. Kukaan muu ei ole yhtä puoleensavetävä ja fyysisesti haluttava kuin hän on. Kukaan muu ei ole niin mystisen viehättävä. Olen kuin noiduttu sen rakkauteni pauloissa.
T. Ap
Jos hän on varattu, teki ihan oikein.
Sinun motiivi on epäilyttävä...
Vierailija kirjoitti:
Jos hän on varattu, teki ihan oikein.
Sinun motiivi on epäilyttävä...
Miten niin motiivini on epäilyttävä? Olen rakastunut häneen. Haluaisin hänestä elämänkumppanini.
outoja nää puolituntemattomiin rakastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mene eteenpäin ja lataa tinder.
Tämä on varma keino pettyä aina uudestaan ja uudestaan.
Hän oli/on ihan oikeasti elämäni rakkaus. En voi tuntea tällä tavoin enää koskaan ketään muuta kohtaan. Se ainoa junani meni jo... Voin mä yrittää unohtaa ja olen yrittänytkin monet kerrat, mutta hän vain on niiiiin unelma kaikilla tavoin.
T. Ap