Ottaako kiinnostunut mies yhteyttä?
Eli ollaan käyty 5:t treffit läpi ja viimeksi mies sanoi että "nähdään taas". Ei ole kuitenkaan ottanut yhteyttä. Nähtiin perjantaina eli tässä on nyt noin 3 päivää kohta mennyt. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta kun olen selkeästi ollut aloitteellisempi viestittelyn suhteen jo jonkin aikaa. Aluksi mies kysyi uusia treffejä tosi pian tapaamisten jälkeen. Nyt ei mitään. Ajattelin että vielä kerran kysyn että haluaako tavata ym. ja jos haluaa niin jotenkin seuraavan kerran kyllä odottaisin että aloite tulee mieheltä. Rupeaa tuntumaan että mies käy treffeillä kanssani koska ei kehtaa kieltäytyäkään? Vai miksi ihmeessä suostuu mutta ei itse koskaan pyydä? Nyt ei olla myöskään juuri viestitelty tapaamisten välillä, tuskin hyvä merkki sekään. muuten on mennyt kivasti ja tykkään hänestä todella, mutta epäilen onko hän sittenkään niin kovin kiinnostunut tai tapaileeko samaan aikaan jotain toista vielä kiinnostavampaa ja siksi ei panosta minuun? nettitreffit siis kyseessä. Ei olla harrastettu seksiä, suudeltu ollaan ja se oli ihanaa. Sen jälkeen mies kuitenkin sanoi että voitais ottaa rauhallisemmin ja olin samaa mieltä. Tähän mennessä kaikki tapailemani miehet ovat yrittäneet heti saada minut sänkyyn. Siinäkin mielessä erilainen tapaus tämä mies...
Mitä mieltä te vauvapalstailijat tästä tilanteesta olette? Osaako joku tulkita tämän miehen käytöstä jotenkin? Mitä mun pitäisi tehdä? Pidän tästä miehestä paljon jo lyhyen tuntemisen perusteella... Kiitos!
Kommentit (22)
Pieni pili ja pelkää,että joutuu käyttää sitä
Mullakin on ollut näitä, että miehen seurassa on helppo olla, kivaa jne., mutta ei mun puolelta riittävästi kemiaa. Toinen on ehkä ihastunut kovastikin. Minkäs sille mahtaa.