Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaako kiinnostunut mies yhteyttä?

Vierailija
18.06.2018 |

Eli ollaan käyty 5:t treffit läpi ja viimeksi mies sanoi että "nähdään taas". Ei ole kuitenkaan ottanut yhteyttä. Nähtiin perjantaina eli tässä on nyt noin 3 päivää kohta mennyt. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa, mutta kun olen selkeästi ollut aloitteellisempi viestittelyn suhteen jo jonkin aikaa. Aluksi mies kysyi uusia treffejä tosi pian tapaamisten jälkeen. Nyt ei mitään. Ajattelin että vielä kerran kysyn että haluaako tavata ym. ja jos haluaa niin jotenkin seuraavan kerran kyllä odottaisin että aloite tulee mieheltä. Rupeaa tuntumaan että mies käy treffeillä kanssani koska ei kehtaa kieltäytyäkään? Vai miksi ihmeessä suostuu mutta ei itse koskaan pyydä? Nyt ei olla myöskään juuri viestitelty tapaamisten välillä, tuskin hyvä merkki sekään. muuten on mennyt kivasti ja tykkään hänestä todella, mutta epäilen onko hän sittenkään niin kovin kiinnostunut tai tapaileeko samaan aikaan jotain toista vielä kiinnostavampaa ja siksi ei panosta minuun? nettitreffit siis kyseessä. Ei olla harrastettu seksiä, suudeltu ollaan ja se oli ihanaa. Sen jälkeen mies kuitenkin sanoi että voitais ottaa rauhallisemmin ja olin samaa mieltä. Tähän mennessä kaikki tapailemani miehet ovat yrittäneet heti saada minut sänkyyn. Siinäkin mielessä erilainen tapaus tämä mies...

Mitä mieltä te vauvapalstailijat tästä tilanteesta olette? Osaako joku tulkita tämän miehen käytöstä jotenkin? Mitä mun pitäisi tehdä? Pidän tästä miehestä paljon jo lyhyen tuntemisen perusteella... Kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jos ei irtoo kolmannella kerralla niin se on saranoja tai soronoo. Tiedän kuitenkin, että nämä naiset antavat joillekkin miehille ekalla kerrallla.

Vierailija
2/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo siltä kuulosta että mies kovin kiinnostunut olisi...

Jos kerta kovasti tykkäät niin ehdota vielä uusia treffejä ja toimi niitten jälkeen, kuten suunnittelit (anna miehen ottaa yhteyttä). 

Voihan se olla että mies on enemmän fyysisten aktiviteettien perässä, viidet treffit jo eikä siltikään seksiä..? En tiedä kestäisinkö itsekään noin kauaa ilman (ja olen siis nainen) o_0 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos et pysty puhumaan miehen kanssa tästäkään asiasta, niin suotta kiusaat itseäsi. Etsi mies joka tykkää sinusta oikeasti ja josta sinä tykkäät aidosti. Mies ei ilmeisesti ole sinun suhteesi kovin varma ja siksi pitää pitkät mietintätauot.

Ja kyllä, oikeasti kiinnostunut mies pitää yhteyttä. Ainakin minun eteensä no ei ole koskaan tullut miestä, joka jäisi odottelemaan.

Vierailija
4/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siirtää tuskaasi eli siksi ajattelit, että vielä kerran viestittelet ja sitten katsot, ottaako mies yhteyttä. Sinuna antaisin asian olla ja katsoisin jo nyt, viestitteleekö mies itse. Otat lähes kaikki keinot käyttöön hillitäksesi itsesi, ettet ota yhteyttä, vaikka kuinka tekisi mieli.

Vierailija
5/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies olisi oikeasti kiinnostunut ottaisi hän yhteyttä. Av palstan miehet eivät, sillä heidän mielestään tasa-arvon vuoksi naisen pitää järjestää ja maksaa kaikki valmiiksi.

Vierailija
6/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jos ei irtoo kolmannella kerralla niin se on saranoja tai soronoo. Tiedän kuitenkin, että nämä naiset antavat joillekkin miehille ekalla kerrallla.

...me mitään anneta, me otetaan.

Ja juu, parhaillaan menossa tapailusuhde ja ekoilla treffeillä oli jo seksiä. Ne tosin olikin heti yönylitreffit mun luona, ei varmaan jäänyt kummallekaan epäselväksi mitä oli odotettavissa. Mä olisin ainakin ollut mieli mykkyrällä jos kundi olisi halunnut "vain pussailla" :D 

Vierailija
7/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehellä on jokin seksiongelma ja alkoi jarrutella kun pussailu tuli kuvioon, tai häntä ei kiinnosta, ja siksi ei ota yhteyttä eikä halua edetä fyysisesti. Koska hän on aiemmin ollut aloitteellinen, ei voi olla ujoudestakaan kyse.

En ottaisi itse enää yhteyttä, kuten joku sanoi, turha siirtää sitä tuskaa ja kiintya vielä enemmän itse.

Vierailija
8/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista erit. numerot 4 ja 7. Mä mietin kanssa, että voisiko miehellä olla jokin ongelma seksuaalisesti, ja toisaalta en yhtään keksi mitä se voisi olla. Hyvä suutelija hän ainakin on...Mun mielestä miehen käytös muuttui just sen suutelun jälkeen ja ei ole sitten enää ottanut niin hyvin yhteyttä. Voihan olla että en vaan viehätä häntä seksuaalisesti ja siksi näin. Kuitenkin tuntuu ettei sekään voi olla ihan totta. Varma en kuitenkaan voi olla.

Kiintynyt olen jo jonkin verran kyllä, miehestä en tiedä. Hirveen ristiriitaset fiilikset on, koska hän on kuitenkin ollut mua kohtaan tosi mukava! Kun esim viimeks erottiin hän sanoi että voisi saattaa mut bussilla pari pysäkkii jos hänellä ois kuukausikortti (arvokortilla ei tietenkään mitään järkeä saattaa)... mietin että onko meille tullut joku hirvee kynnys nyt sen suuteluepisodin jälkeen, kun kumpikin sanoi että otetaan rauhallisemmin... siis kyllä mä itse haluaisin edetä jo askeleen syvemmälle. Mutta just tää yhteydenotto ja ottamattomuus tuntuu jo hieman oudolta.

Vierailija
9/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8 siis ap

Vierailija
10/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain seksiongelmaa?

Vierailija
11/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että miehellä on joku aiempi suhde vielä epäselvillä vesillä..

Unohda. Ei tule toimimaan.

Vierailija
12/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys voi olla myös syyllisyyttä. Hän huomaa että sinä pidät hänestä enemmän kuin hän sinusta, ja tuntee siitä huonoa omaatuntoa etenkin suutelun jälkeen.

Nyt yrittää sitten "kiltisti" ghostata sinut kun olisi muka julmaa sanoa suoraan -oikeastihan tuo on vielä julmempaa, mutta mies säilyttää oman imagonsa kilttinä miehenä joka ei (muka) pahoita mieltäsi...

Vierailija
13/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengityksesi haisee ja sinä olet huono suutelija?

Vierailija
14/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus samanlainen! Ikinä ei ottanut yhteyttä itse, mutta nähtiin kyllä kun vain ehdotin. Itseä ärsytti olla aina se aloitteellinen osapuoli ja kun sanoin tästä miehelle erään kerran viestissä, hän suuttui eikä vastannut koko viestiin mitään. Päätin sitten olla ottamatta enää yhteyttä ja siihen se tapailu myös jäi, eli mieheltä ei sitä oma-aloitteista viestiä koskaan tullut. Kuuden viikon päästä hän seurusteli toisen naisen kanssa.

Unohda. Ei ole kiinnostunut! Etsi joku, joka haluaa nähdä ja pitää yhteyttä.

15/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin teen selväksi treffeillä, että kiinnostaa tavata uudestaan. Jos ei nainen ota yhteyttä itse niin antaa sitten olla, ei ole enää kiinnostunut.

Tosin ap:n kohdalla on jo 5 treffit kyseessä, joten toimisin varmaan silloin jo toisin, ei kokemusta.

Vierailija
16/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista erit. numerot 4 ja 7. Mä mietin kanssa, että voisiko miehellä olla jokin ongelma seksuaalisesti, ja toisaalta en yhtään keksi mitä se voisi olla. Hyvä suutelija hän ainakin on...Mun mielestä miehen käytös muuttui just sen suutelun jälkeen ja ei ole sitten enää ottanut niin hyvin yhteyttä. Voihan olla että en vaan viehätä häntä seksuaalisesti ja siksi näin. Kuitenkin tuntuu ettei sekään voi olla ihan totta. Varma en kuitenkaan voi olla.

Kiintynyt olen jo jonkin verran kyllä, miehestä en tiedä. Hirveen ristiriitaset fiilikset on, koska hän on kuitenkin ollut mua kohtaan tosi mukava! Kun esim viimeks erottiin hän sanoi että voisi saattaa mut bussilla pari pysäkkii jos hänellä ois kuukausikortti (arvokortilla ei tietenkään mitään järkeä saattaa)... mietin että onko meille tullut joku hirvee kynnys nyt sen suuteluepisodin jälkeen, kun kumpikin sanoi että otetaan rauhallisemmin... siis kyllä mä itse haluaisin edetä jo askeleen syvemmälle. Mutta just tää yhteydenotto ja ottamattomuus tuntuu jo hieman oudolta.

Miinustajat voisivat sitten analysoida miehen käytöstä paremmin kun itse en näköjään yhtään osaa :/ apua mä tässä kaipaan.

Joku sanoi jotain että ois jotain vanhaa suhdetta hänellä kaivelemassa ja sitä olen myös miettinyt. Olen ollut huomaavinani että mies reagoisi erit. punahiuksisiin naisiin. En tiedä mistä tää tunne tuli ja missä tilanteessa, mutta sellainen vainu. Ehkä hänen ex oli punatukkainen? Täysin psekulaatiota totta kai. Musta tuntuu että en vaan ole hänen makuunsa ulkonäköni puolesta sitten kuitenkaan :( kai se on vaan pakko antaa olla, harmittaa vaan ihan hemmetisti koska pidin miehestä paljon!

t. ap

Vierailija
17/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaisin ap sinuna nyt, että mitä tapahtuu jos et ota yhteyttä muutamaan päivään. Kyllä kiinnostunut mies herää sanotaanko viikon sisällä, jos katoat maisemista. Ja jos ei herää, niin ei sitä sitten kiinnostanut tarpeeksi.

Vierailija
18/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinustaja vastaa: ihan turha miettiä ja analysoida miestä. Älä ota enää yhteyttä, vaan anna hänen ottaa yhteyttä. Jos ei ota, se siitä. Ei ollut tarpeeksi kiinnostunut, olipa syy mikä tahansa.

Minullakin on ollut näitä, joiden kanssa on tosi kivaa, mitta kun ei, niin ei, vaikka kuinka harmittaisi. :(

Vierailija
19/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 17 ja 18. Jep taidan nyt odottaa. Voi jopa olla että mies olettaa aikaisemman perusteella että otan totta kai ensin yhteyttä ja hänen ei tarvitse laittaa tikkua ristiin. Katson nyt miten käy- jos hän ei ota yhteyttä niin teen tuon johtopäätöksen että ei kiinnosta tarpeeksi, ja jos jää vaivaamaan niin kysyn kyllä vielä suoraan että olenko oikeassa. En ehkä kuitenkaan halua ottaa sitä riskiä että häntä kiinnostaa ja ei vaan jostain syystä saa otettua yhteyttä ja suhde kaatuis siihen. Mutta joku viikon limitti tähän vaiheeseen ois varmaan hyvä, tosin toi juhannus mun mielestä sotkee aika paljon.

ap

Vierailija
20/22 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en haluaisi tätä kirjoittaa, mutta huonolta vaikuttaa. Mulla loppui pari viikkoa sitten tapailu samankaltaisessa tilanteessa, treffikertoja oli saman verran kuin teillä. Mies oli aivan ihana, täysin erilainen kuin aiemmat, joita tapailin. Ensitreffeillä oli selvää, että meidän välillä on kemiaa. Ihan kuin olisin tuntenut miehen aina, niin hyvin ajatukset sopivat yhteen ja tultiin juttuun. Treffit kestivät aina useamman tunnin, ja mies puhui siitä, kuinka luonnolliselta tuntuu olla mun seurassani. Kiinnitin kyllä huomiota siihen, että olin itse se, joka otti enemmän yhteyttä ja oli aktiivisempi viestittelemään. En välittänyt, koska halusin uskoa miehen puheita ja tavatessa kaikki sujui todella hyvin. Ihan yhtäkkiä mies ilmoitti, että tapailu loppuu, koska hänen mielestään meillä ei ole kemiaa. Olimme siis viikkoa aiemmin nähneet ja silloin mies oli vielä puhunut, kuinka kiva on nähdä ja kuinka meidän välillä on jokin syvempi yhteys, seurassani on hyvä olla ja plaa plaa. Voi olla, että sinun tapauksessasi mies ei vain jostain syystä saa aikaiseksi ottaa yhteyttä, mutta tuon oman kokemukseni perusteella varautuisin siihen, että mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut, niin harmittavalta kuin se tuntuukin.

Ennen tätä miestä tapailin erästä toista miestä, joka oli hyvin kiinnostunut ja myös näytti kiinnostuksen. Viestiä tuli joka viikko. Mies kyseli kuulumisia ja ehdotti itse aktiivisesti tapaamisia. Se juttu kaatui lopulta siihen, että ajatusmaailmamme olivat liian erilaiset. Mutta todellakaan ei jäänyt epäselväksi, oliko mies kiinnostunut vai ei. Sen verran paljon niitä viestejä tuli, ja mies ilmaisia selvästi, että haluaa tavata mahdollisimman usein.