"Sitten hankitaan lapsia, kun 35 kg on lähtenyt"
Mä itken täällä ja oon niin vihainen. Mies ei suostu hankkimaan lapsia ennen kun olen tiputtanut 35 kg. Olen 170/90. Tahtoisin niin lapsia. Mies sanoi, että olen liian lihava, eikä tahdo, että lapsen terveys vaarantuu painoni takia. Hoikillako on tässä sitten oikeus saada lapsia vain !?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Pihaan tosta hyvä pudottaa painoa, ihan sun ja tulevan vauvan terveyttä ajatellen. Eipä tarvi sit käydä sokerirasituksessakaan.
*olisihan. :D
55 kiloa olisi alipainon puolella, ei sen terveellisempää
Totta kai ylipaino olis hyvä pudottaa pois, mutta ekana olis kyllä paras heivata tommonen mies he*vettiin.
Olen samaa mieltä miehesi kanssa, en sano tätä pahalla. Ihan vaan sikiön kehitystä ajatellen.
Mutta ei mun mielestä tarvisi noin paljon laihduttaa pituuttasi ajatellen. Jos pääsisit 75 kiloon niin olisi oikein hyvä.
Niin ja tosiaan ukko voisi painua pihalle tuollaisten kommenttien jälkeen, unohdin sanoa. -35 kg on liikaa.
t. nro 6
"Hoikillako on tässä sitten oikeus saada lapsia vain !?"
Ei kenelläkään ole oikeutta lapseen. Lapsi on ihminen
Mies on ihan oikeassa. Raskaus on riski sinun ja vauvan terveydelle.
Joo, onhan se totta että ylipainoa ei saisi olla mutta 55 kg on turhan vähän. Sulle 70 kg olisi hyvä tavoite.
Ei tuollaisen miehen kanssa kannata ruveta lapsia tekemään. Mutta ei sinulle olisi haitaksi, jos saisit 20kg pois. Teet sen lapsen sitten sen uuden miehen kanssa ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Kyllä olisi hyvä pudottaa vähän painoa ihan jo sekin takia että synnytys on turvallisempi ja pidät huolen että raskauden aikana ei tule kuin "pakolliset" kilot.
Oli provo tai ei, niin aloituksen kaltaiset naiset eivät jätä miestään. Ap-hahmon tulevaisuus on tässä:
Ei jätä miestään, vaan parkuu miehen ilkeyttä ja lapsettomuutta, yrittää hampaat irvessä laihduttaa, tosin huonoin tuloksin, kun ratkeaa aina mielipahoissaan lohtusyömään. Ap-hahmon kaltaisille ihmisille neuvojen jakaminen on turhaa.
Idiootti mies sulla! 20kg kun pudotat niin olet sopiva 👍
Miettisin sinuna, että todellako tämä on se mies jonka kanssa haluat lapsen.
Onhan ylipaino ihan oikea terveysriski sekä sinulle että vauvalle. Ja voi myös hankaloittaa raskaaksi tulemista.
Mutta jos et itse ole motivoitunut laihduttamaan, niin ei siitä mitään tule.
Painoitko 55kg kun tapasitte vai mistä mies on tuon lukeman keksinyt? 70 kg olisi varmaan realistisempi tavoite.
Vierailija kirjoitti:
55 kiloa olisi alipainon puolella, ei sen terveellisempää
ei ole. Vai onko feministit keksineet naisille uudet painoindeksirajat?
Sitten voit hankkia lapsia kun olet pudottanut ensin idi ootti ukkosi pois kuvioista.
Laihdu itsesi takia -15kg.
20 kg painoa pois on riittävästi. Ja se, että yrittää sitten pitämään raskausajan painon kohtuullisena. Kuulostaa lähinnä tekosyylle miksei mies halua hankkia lapsia kanssasi. Jos hän rakastaisi sinua hän tukisi sinua elämänmuutoksessa eikä vaatisi kohtuuttomuuksia. Todennäköisesti katselee koko ajan salaa jotain hänen ihanteidensa mukaista naista. En jäisi tuollaiseen suhteeseen. Millaisen roolimallin lapsetkin saavat, kun äiti ei kelpaa isälle kun on liian lihava isän mielestä?
Voit tiputtaa 90 kiloa todella helposti... u know, ovesta vaan pihalle.
Pihaan tosta hyvä pudottaa painoa, ihan sun ja tulevan vauvan terveyttä ajatellen. Eipä tarvi sit käydä sokerirasituksessakaan.