Mites tää nyt kun miehen EKSÄ asuu meillä "väliaikaisesti"
Joos siis eli kävi niin että miehen EKSÄ heitettiin omasta kämpästään ULOS kuulemma jonkin epäselvyyden vuoksi joka EI johdu siitä. No, soitti miehelleni ja mies oli aluksi että ei mutta OTTI ASUMAAN tähän meidän yhteiseen asuntoon johon mieheni muutti kaksi vuotta sitten.
Nyt tuo nainen asuu meillä ja kuulostaa sairaalta mutta KATSOO TELKKARIA mieheni kanssa iltaisin, heidän yhteinen lapsi on täällä ja KÄYVÄT KASUPASSA JA KÄVELYLLÄ YHDESSÄ.
Kaiken huipuksi kävivät EKSÄN vanhemmilla ja mieheni äidin luona.
MIES vakuuttaa ettei mitään ole ja EKSÄ myhäilee,
Miten te suhtautuisitte tähän? Tämä nyt kuulostaa provolta mutta ei ole tätä on jatkunut kolme viikkoa tulen hulluksi, kuulemma KÄMPÄN SAANTI voi viedä useamman kuuklauden koska LUOTTOJA ei ole!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossu auttaa asunnottomia perheitä. Jos ei muuten ala mammalta löytyä motivaatiota muuttaa pois, voit kutsua sossut itse kahvittelemaan.
Paljonko itselläsi olisi motivaatioa, jos saisti asua ilmaiseksi toisten nurkissa? :D
Totta. Tosin hieman menisi maku siinä vaiheessa, jos saisin sossut kahville esim joka toinen viikko.
Tästä tulikin mieleeni, että ap voisi kutsua kavereita kylään. Esim joku Rivo-Riitta tyyppinen henkilö jalkapallonkatseluseuraksi. Voi sitä ulinaa, kun lapsi oppisi sanoja kuten "herkkupeppu". Tai sitten esittää tyhmää ja järjestää mammalle treffit jonkun riittävän epätoivoisen sinkkututtavan kanssa.
Lapselliseksi kannattakin aina heittäytyä :D
Joo ei 😂 eiköhä kaupungiltaki löydy vuokra asuntoja luotto tiedottomille sossu eläteille. Ja jos on valmiiksi "koditon" ja lapsiaki vielä nii sitähän pääsee listojen kärkeen 😁.
Kerta ei töissäkään ole niin paikkakunnalakaan ei varmaan väliä 😉.
Eiks ne muksutki sit pyöri siellä?
Vai tuliko eksä ilman lapsia sinne asumaan?
Siellähän on soma pieni perheleikki käynnissä.
Kuka/ ketkä asunnon omistaa? / Kenen tai keiden nimet vuokrasopimuksessa?
Mä oisin potkinu jo kaikki ulos.
Tai kutsu säkin sinne sun joku eksä asumaan ja ala tekemään sen kanssa kaupassa käynti reissuja ja kävelyjä käsi kädessä 😁
Provo tai ei (veikkaan provoa), minä kyllä auttaisin exääni vastaavassa tilanteessa. Me olemme edelleen hyvät ystävät, ja ystäviä autan aina. Tosin mulla ei ole mitään kumppania nurkissa maleksimassa, niin sen puoleen ei olisi mitään ongelmia. Onhan tuo aika kinky juttu, jos olisi oikeasti totta ;D
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin potkinu jo kaikki ulos.
Tai kutsu säkin sinne sun joku eksä asumaan ja ala tekemään sen kanssa kaupassa käynti reissuja ja kävelyjä käsi kädessä 😁
Sanoiko ap että kulkevat käsi kädessä? Jos sohvalle majoittuu joku niin totta hitossa se auttaa kaupassa käymisessä yms muissa, etenkin lasten kanssa jos vielä on sen vieraan omia.
Totta. Tosin hieman menisi maku siinä vaiheessa, jos saisin sossut kahville esim joka toinen viikko.
Tästä tulikin mieleeni, että ap voisi kutsua kavereita kylään. Esim joku Rivo-Riitta tyyppinen henkilö jalkapallonkatseluseuraksi. Voi sitä ulinaa, kun lapsi oppisi sanoja kuten "herkkupeppu". Tai sitten esittää tyhmää ja järjestää mammalle treffit jonkun riittävän epätoivoisen sinkkututtavan kanssa.