Mitä teette juhannuksena? Tulkaa kertomaan!
Itse lähden muutaman ystävän ja mieheni kanssa mökille. Grillataan, uidaan, syödään, juodaan (kohtuudella) ja varmaan valvotaan melkeen koko yö.
Mitäs muilla tiedossa?
Kommentit (37)
WT häät.
En itse valitsisi hääpäiväksi juhannusta, joulua, uuttavuotta tai mitään muutakaan juhlapäivää. Kiva sitten, jos ero tulee, muistella joka juhannus/joulu/uusivuosi niitä häitä, jotka päätyivät eron.
Etkot ystävälle, sitten lähibaariin (kylän ainoa baari), josta sitten taksilla isompaan kaupunkiin juhlimaan.
Yksin kotona. Lepään. Ihanaa, kun ei tarvitse lähteä mihinkään.
Hoidamme lapsenlapsia ja juttelemme lastemme kanssa. Leikimme piilosta, merirosvoa, voimistelua, luemme satukirjoja ja syömme mansikoita ja lohta. Ihan mukavaa tiedossa.
Miehen kanssa ollaan ihan kotona. Käydään ehkä jossain paikallisessa juhannustapahtumassa, pelaillaan pelejä, syödään hyvin jne.
Lähdetään festareille 7 kaverin kanssa. :)
N24
Kotona ollaan kai kuten yleensäkin. Grillataan ja saunotaan.
Ei mökkiä, ei kavereita, joilla olisi mökki. Toisaalta mien on aina viikot pois kotoa, joten nämä viikonloput ovat hänelle kuin mökkeilyä ja meille muille normiarkea.
Pe ja la kotona. Su aamuna lento etelään.
Työpaikkakunnalla tällä kertaa, töiden takiani vuokraamassa pikkuasunnossa. Viime viikonloppuna kävin kotona ja juhannuksen jälkeen on taas enemmän menoa, joten aion viettää jussin omissa oloissani - etenkin kun juuri sain yhden vähän enemmän mehuja vieneen työprojektin loppuun (stressi vei yöunia ja veti niskaakin jumiin). Aion paistaa lettuja, juoda viskikolaa ja rentoutua itsekseni.
Makaan kotona sohvalla, katson telkkaria ja räplään puhelinta, kuten aina muulloinkin vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
WT häät.
En itse valitsisi hääpäiväksi juhannusta, joulua, uuttavuotta tai mitään muutakaan juhlapäivää. Kiva sitten, jos ero tulee, muistella joka juhannus/joulu/uusivuosi niitä häitä, jotka päätyivät eron.
Miksi ihmeessä menet kyseisiin häihin? Tuskin sinua sinne edes haluttaisiin jos asenteesi olisi tiedossa.... Oletpa "ihana" vieras..
Olen töissä. Töitten jälkeen menen lenkille, pelaan ja sitten menen nukkumaan.
Aloitan jo torstaina, tapailukumppani tulee mun luo kylään. Lämmitetään ehkä joko pihasauna tai palju, syödään hyvin (kala/kasvispainotteinen menu) ja harrastetaan rutosti seksiä, kuten aina.
Perjantaina tulee äiti miesystävineen, grillataan ja taas sauna/palju.
Lauantaina kavereitten kanssa mun luona taas, sama setti kuin perjantaina (eri menu).
Pe-la mennee alkoholilla läträämiseksi, pe maltillisemmin ja la ehkä enemmän.
Olen luvannut hankkia juhannusjuomat, ja kutsuvieraat tuovat grillattavat. :) (Paitsi tietysti torstaina minä laitan ruuat.)
Grillausta, kännit ja tappelu.
Perinne.
Pidän perseet olalla kuten yleensäkin viikonloppuisin
Olla möllötetään kotosalla. Saunotaan. Grillataan ja syödään ja juodaan muutenkin hyvin. Perjantaina tulee vieraita. Toivottavasti ei sada koko ajan että saa olla ulkonakin ja terassilla.
Ennen juhannusta koti pitää siivota, sauna kuurata ja pitää olla puhtaat lakanat ja pyyhkeet. Sitten sielu lepää. Niin ja vihdat pitää olla juhannussaunassa.
Toivottavasti satais, että voidaan polttaa kunnolla kokkoa ja oksia. Ja juodaan viinaa.
Lähden vanhemmilleni. Saan huomenna kandinpaperit, niin juhannuksena olis tarkoitus juoda kakkukahvit ja grillailla perheen kesken. Nyt tosin luvataan kaatosadetta ja ukkosta, niin voi olla että grillailut jää ohjelmasta pois ja katsellaan pikkusiskojen kans leffaa.
Ne perinteiset juhannushäät keskellä korpea ja majoitus vesisateessa teltassa.