Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähete kurkkutautilääkärille; mitä vastaanotolla tehdään?

Vierailija
18.06.2018 |

Tähystetäänkö? Jos tähystetään, saako jotain esilääkitystä? En kestä ajatustakaan että tungetaan jotain kurkkuun!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan peilillä kurkkuun ja nenäonteloon. Ei satu. Nopeasti ohi. Kymmeniä kertoja olen käynyt kurkkuspesialistilla.  Älä suotta pelkää.

Vierailija
2/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katsottiin tarkemmin kurkkua ja mulle kyllä suihkautettiin puudutusainetta, jotta ei tulisi niin herkästi kaottua. Tutkimuksen jälkeen oli puhe vähän aikaa puuroa puudutteen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolihuuhtelulla aloitetaan.

Vierailija
4/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katsottiin kurkkuun ja kyseltiin muutamia kysymyksiä. Ei katsottu sillä erityisvälineellä kurkun sisälle, koska en ole ammatilta äänenkäyttäjä. Ääniongelmat jatkuvat, pakko mennä yksityiselle, koska harrastan laulua.

Vierailija
5/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan peilillä kurkkuun ja nenäonteloon. Ei satu. Nopeasti ohi. Kymmeniä kertoja olen käynyt kurkkuspesialistilla.  Älä suotta pelkää.

Tämä tehtiin jo terveyskeskuksessa. Toivottavasti pääsisi näin helpolla. ap

Vierailija
6/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnetään tuorekurkku kurkkuun. Tällä tavoin katsotaan miten syvä kurkku sinulla on.

Vierailija
7/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meilläpäin myös. Ja se sama huuhteluletku sitten vielä työnnetään kurkuun. 

Toivottavasti ei enää koskaan tarvitse mennä kurkkuspesialistille.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
8/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla katsottiin tarkemmin kurkkua ja mulle kyllä suihkautettiin puudutusainetta, jotta ei tulisi niin herkästi kaottua. Tutkimuksen jälkeen oli puhe vähän aikaa puuroa puudutteen vuoksi.

Katsottiinko jollain laitteella? Osaatko sanoa kauanko putki oli kurkussa?

Vierailija
9/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin meilläpäin myös. Ja se sama huuhteluletku sitten vielä työnnetään kurkuun. 

Toivottavasti ei enää koskaan tarvitse mennä kurkkuspesialistille.

Tsemppiä ap:lle!

Hassuja olette, mutta todellakin mieluummin peräsuolihuuhtelun ottaisin! ap

Vierailija
10/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se oli jonkin sortin kamera. Sellainen aika ohut putki. Muutama minuutti siinä meni. Epämiellyttävintä siinä oli oikeastaan se, että kurkun ollessa puuduksissa, niin tuntui ettei saisi normaalisti hengitettyä. Voi olla, että sain normaalisti henkeä, mutta se tuntui oudolta, kun en tuntenut ilmavirtausta tms, sellainen lievä hengenahdistuksen tunne. Kipeää ei tehnyt ollenkaan, enkä kakonut puudutteen ansiosta.

Vierailija
11/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se oli jonkin sortin kamera. Sellainen aika ohut putki. Muutama minuutti siinä meni. Epämiellyttävintä siinä oli oikeastaan se, että kurkun ollessa puuduksissa, niin tuntui ettei saisi normaalisti hengitettyä. Voi olla, että sain normaalisti henkeä, mutta se tuntui oudolta, kun en tuntenut ilmavirtausta tms, sellainen lievä hengenahdistuksen tunne. Kipeää ei tehnyt ollenkaan, enkä kakonut puudutteen ansiosta.

Tämä onkin juuri mitä pelkäänkin, tunne ettei saa henkeä... Mutta jos on kyse muutamasta minuutista niin ehkä sen kestää. Kiitos vastauksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan