Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on teidän unelma-ammatti?

Vierailija
18.06.2018 |

Ja mielellään jokseenkin realistisia ammatteja että ei mitään "sänkyjen koemakaaja" tyylisiä kiitos.. :D

Itselläni on eläinlääkäri, mutta minusta ei olisi kirurgisiin toimenpiteisiin enkä pystyisi lopettamaan eläimiä. En muutenkaan todnäk jaksaisi opiskella niin paljon kuin mitä eläinlääkärin työ vaatii.. mutta ehdottomasti ajatuksena olisi aivan ihana ammatti.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija. Olen julkaissut vain omaan alaani liittyvää tieteellistä kirjallisuutta, mutta jonain päivänä vielä kirjoitan romaanin... Juonikin on jo mietitty. Minusta tulee esikoiskirjailija 60+ iässä :)

Vierailija
22/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen suklaantestaaja. Sivutyönä voisin olla koirahoitolassa silittelemässä koiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tai eläinlääkäri.

Vierailija
24/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revontulitarkkailija.

Tehtävänä on valvoa yöllä Lapin lumakeskuksessa. Sitten kun revontulija tulee, mennään herättämään halukkaat turistit.

Toissa syksynä tähän tuli noin 5000 hakemusta, kaukaisin Australiasta.

Toinen kiva homma olisi Santahaminan siltavahti. Tehtävävänä avata kääntösilta mikäli vene haluaa edetä väylää pitkin.

Vierailija
25/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan olen halunnut kirjailijaksi. Jonkin verran olen saanut kilpailuissa menestystä ja kirjoittanut muutaman viihdepokkarin.

Nyt keski-ikäisenä olen kuitenkin antanut periksi. Osaaminen ei riitä ja keskittymiskyky on hävinnyt ajat sitten. Monet muutkin asiat ovat jääneet saavuttamatta; tämä ei ole sen kummempi.

Vierailija
26/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistosihteeri. Minulla oli alle kouluikäisenä toimisto kotimme vaatehuoneessa, vuosina 1959-1961. Tstosihteerin työtä olen tehnyt viimeiset 43 vuotta, huhtikuussa eläkkeelle.

Vierailija
27/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muita kuin epärealistisia unelma-ammatteja eli joko motogp-kuski tai sitten hävittäjälentäjä.

Vierailija
28/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Valmistun ensi vuonna :)

Vierailija
29/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii, niin olen aina päässyt siihen ammattiin, johon olen halunnut ts. unelmoinut. Tätyy seuraavaksi unelmoida jotakin suurta eikä vaan näitä tavallisia ammetteja.

Vierailija
30/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustuksesta eläköitynyt koirankouluttaja.

Eikä edes ole vitsi.

Vierailija
31/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/35 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronomi tai verhoilija. Kumpaakin harrastan vapaa-ajalla.

Vierailija
33/35 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin olla malli ja toivon et musta tulis malli mut oon 155cm pitkä ja oon 13v

Vierailija
34/35 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja ja pian valmistumassa siihen! 

Vierailija
35/35 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko, musiikin tekijä, laulaja. Jotenkin olis hienoa, kun osaisi tehdä musiikkia, joka nousisi hiteiksi ympäri maailmaa. Voittais Euroviisut ja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi