Mikä on teidän unelma-ammatti?
Ja mielellään jokseenkin realistisia ammatteja että ei mitään "sänkyjen koemakaaja" tyylisiä kiitos.. :D
Itselläni on eläinlääkäri, mutta minusta ei olisi kirurgisiin toimenpiteisiin enkä pystyisi lopettamaan eläimiä. En muutenkaan todnäk jaksaisi opiskella niin paljon kuin mitä eläinlääkärin työ vaatii.. mutta ehdottomasti ajatuksena olisi aivan ihana ammatti.
Kommentit (35)
Hyväpalkkainen suklaantestaaja. Sivutyönä voisin olla koirahoitolassa silittelemässä koiria.
Revontulitarkkailija.
Tehtävänä on valvoa yöllä Lapin lumakeskuksessa. Sitten kun revontulija tulee, mennään herättämään halukkaat turistit.
Toissa syksynä tähän tuli noin 5000 hakemusta, kaukaisin Australiasta.
Toinen kiva homma olisi Santahaminan siltavahti. Tehtävävänä avata kääntösilta mikäli vene haluaa edetä väylää pitkin.
Niin kauan kuin muistan olen halunnut kirjailijaksi. Jonkin verran olen saanut kilpailuissa menestystä ja kirjoittanut muutaman viihdepokkarin.
Nyt keski-ikäisenä olen kuitenkin antanut periksi. Osaaminen ei riitä ja keskittymiskyky on hävinnyt ajat sitten. Monet muutkin asiat ovat jääneet saavuttamatta; tämä ei ole sen kummempi.
Toimistosihteeri. Minulla oli alle kouluikäisenä toimisto kotimme vaatehuoneessa, vuosina 1959-1961. Tstosihteerin työtä olen tehnyt viimeiset 43 vuotta, huhtikuussa eläkkeelle.
Mulla ei ole muita kuin epärealistisia unelma-ammatteja eli joko motogp-kuski tai sitten hävittäjälentäjä.
Sairaanhoitaja. Valmistun ensi vuonna :)
Kun miettii, niin olen aina päässyt siihen ammattiin, johon olen halunnut ts. unelmoinut. Tätyy seuraavaksi unelmoida jotakin suurta eikä vaan näitä tavallisia ammetteja.
Kansanedustuksesta eläköitynyt koirankouluttaja.
Eikä edes ole vitsi.
Astronomi tai verhoilija. Kumpaakin harrastan vapaa-ajalla.
Mä haluisin olla malli ja toivon et musta tulis malli mut oon 155cm pitkä ja oon 13v
Luokanopettaja ja pian valmistumassa siihen!
Muusikko, musiikin tekijä, laulaja. Jotenkin olis hienoa, kun osaisi tehdä musiikkia, joka nousisi hiteiksi ympäri maailmaa. Voittais Euroviisut ja kaikki.
Kirjailija. Olen julkaissut vain omaan alaani liittyvää tieteellistä kirjallisuutta, mutta jonain päivänä vielä kirjoitan romaanin... Juonikin on jo mietitty. Minusta tulee esikoiskirjailija 60+ iässä :)