Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auts, keksin aika kylmäävän vastarepliikin feissareille...

Vierailija
18.06.2018 |

Ei taida kehdata käyttää, kuin röyhkeimpiin tapauksiin.

"Olen kiinnostunut, mutten halua maksaa teidän palkkojanne...Tuen toista kautta."

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui.

Ei mutta, olen kyllä samaa mieltä siitä, että ärsyttäviä ovat.

Vierailija
2/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vaan vastaat että "ei kiitos tällä kertaa, ohjaan tukeni asialle toista kautta"? Ei ole mitään tarvetta ruveta kuittailemaan asiasta sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sanonut, että voin antaa 50e kertalahjoituksen, jos feissarityty lähtee mun kanssa treffeille. Ei ne nälkään kuolevat lapset nähtävästi niin tärkeitä sitten olleetkaan

Vierailija
4/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako ihmisoikeudet? Ei, mulla on jo.

Vierailija
5/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei voi vaan sanoa ”ei kiitos” ja jatkaa matkaa.

Vierailija
6/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa kylmäävä. :D 

Vierailija
7/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kun kiroaa, hän varmaan sanoo, että hyvät hyssykät.

Vierailija
8/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen etusormilla ristinmerkin ja sanon: "Väisty, paha!" Useimmat osaavat ottaa tämän huumorilla.

Vierailija
9/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea. Mun kylmäävät repliikit on, että jos se kysyy että alkaisitko lahjoittamaan, niin kerron, että lahjoitan jo. Puhe loppuu lyhyeen.

Jos se tarjoaa jonkun yrityksen palveluita, niin kysyn, että voisin ostaakkin (kilpailijan) palveluita

Jos lehtimyyjä soittaa, niin kyselen kiusallani kilpailevien lehtien tarjouksia ja lupaan tilata ;)

Ja sitä rataa ..

Sinkkumies

Vierailija
10/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auts! AP, senkin badass! Ihan meni kylmät väreet pitkin selkärankaa, kun noin jäätävän jutun keksit. Huh. En varmaan nuku yöllä.

Vierailija
11/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, unohdinko mainita, että mäen tarvi mitään slogania ;)

Sinkkumies

Vierailija
12/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako ihmisoikeudet? Ei, mulla on jo.

Ja muista ei niin väliä! 

Näinhän se menee...

Vierailija
13/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan vastaat että "ei kiitos tällä kertaa, ohjaan tukeni asialle toista kautta"? Ei ole mitään tarvetta ruveta kuittailemaan asiasta sen enempää.

Miksei häiriköille saisi kuittailla?

Vierailija
14/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vilautan tätä taulukkoa, niin yleensä hiljenee heti (kannattaa tallentaa suosikiksi puhelimeen): https://www.iltalehti.fi/verot-2016/2016110122548715_db.shtml

Ennen tosiaan on riittänyt napakka ei kiitos, mutta nykyään nuo ovat etenkin Kampissa tosi aggressiivisia ja saattavat seurata pitkän matkan perässä vänkäämässä.

Vierailija
15/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea. Mun kylmäävät repliikit on, että jos se kysyy että alkaisitko lahjoittamaan, niin kerron, että lahjoitan jo. Puhe loppuu lyhyeen.

Jos se tarjoaa jonkun yrityksen palveluita, niin kysyn, että voisin ostaakkin (kilpailijan) palveluita

Jos lehtimyyjä soittaa, niin kyselen kiusallani kilpailevien lehtien tarjouksia ja lupaan tilata ;)

Ja sitä rataa ..

Sinkkumies

Itse kokeilin kerran tuota taktiikkaa Punaiselle ristille, että olen jo lahjoittaja. Feissari alkoi kysellä, että paljonko lahjoitan, kuinka usein ja voisinko korottaa lahjoitustani. Huh! Yleensä en ota enää edes katsekontaktia ja heilutan päätä "ein" merkiksi, jos joku yrittää lähestyä. Erään kerran joku mies alkoi lässyttää kuin pikkulapselle: "Ai eikö? Voiii...eiiii.... joo eiiii...." -.-

Vierailija
16/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei voi vaan sanoa ”ei kiitos” ja jatkaa matkaa.

Koska noita saatan an häiriköitä on riesaksi asti ja hermot ovat menneet jo ajat sitten!

Olen ajat sitten lakannut olemasta kohtelias heille ja annan tulla oikein huolella jos yrittävät jotain.

Vierailija
17/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että mulla on suoramarkkinointikielto mikä koskee myös teitä. Jos usein kävisin jossain kampissa tai vastaaavassa, missä näitä on paljon, askartelisin kaulaan EI MAINOKSIA -kyltin.

Vierailija
18/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarit on pääosin nuoria, jotka eivät vielä muita töitä saa. En ymmärrä miksi heille pitää olla epäkohtelias. Minulle ei ole suuri vaiva sanoa "Ei kiitos" tai "Kiitos mutta en ole kiinnostunut".

Sama juttu puhelinmyyjien kanssa. Niillekin voi sanoa kohteliaasti "En ole kiinnostunut, mukavaa päivänjatkoa" ja luuri kiinni.

Töykeys on yleensä tarpeetonta.

Vierailija
19/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että liikun joka päivä Helsingin keskustassa ja kohtaan päivittäin useita feissareita. En silti koe tarvetta olla töykeä.

T. Kommentoija numero 18

Vierailija
20/40 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeyttä tarvii jos on muutenkin vaikea sanoi ei🤔