Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni oli meillä viettämässä leffailtaa, huomasin että mieheni hieroi hänen jalkoja leffan aikana

Vierailija
18.06.2018 |

Ystäväni makoili sohvalla jalat mieheni sylissä, minä istuin sivussa nojatuolissa. Näin sivusilmällä että mies hieroi hänen jalkateriä, mutta heti kun liikahdin vähänkään kuin noustakseni niin hän lopetti. Ajattelenko liikaa tästä vai pitäisikö olla huolissaan? ☹️

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Ei ole normaalia edes pitää jalkoja kaverin miehen sylissä, saati hierotuttaa niitä.

Vierailija
2/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika heikko itsetunto jos tuo häiritsee? Me ollaan miehesi kanssa vaan kavereita. 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että porvoossa vietetään sunnuntaisin leffailtaa.

Vierailija
4/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä koen jalkojen hieromisen aika eroottisena, ellei ole kysymys kipeistä jaloista - ja silloinkin, esim. jalkapohjat on tosi herkät :\

Vierailija
5/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. En katselisi.

Vierailija
6/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tämä ketju ole ollut palstalla aiemminkin, onko tämä joku vakiprovo?

Vierailija
7/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikun sikaa jättämään

Vierailija
8/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun joskus mun bestiksen miehen kainalossa. 

Erona on tietysti se, että ei sitä tarvitse mitenkään peitellä. Bestis istuu toisessa kainalossa. 

Ei ole seksuaalisia tunteita tätä miestä kohtaan. Enkä usko, että hänelläkään on minua kohtaa, olen vähän kuin lähisukulainen. 

Vierailija
9/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä outoa käytöstä. Miten ne kehtaavat? Olitko tosiaan samassa tilassa?

Mä olisin alkanut raivoomaan kyllä jo siinä tilanteessa, enkä kyselisi vauvapalstalta neuvoa.

Vierailija
10/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan multa ja kaveriltani viime illanistujaisissa. Molempien kumppanit olivat paikalla. Ehkä sun kannattaisi relata?

Vierailija
11/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama kuin tuo grillaus-ja leffailta.

Keksikää vähän parempia. Ei näitä jaksa.

Vierailija
12/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Ei ole normaalia edes pitää jalkoja kaverin miehen sylissä, saati hierotuttaa niitä.

Ihmissuhteita on niin erilaisia, ettei noin voi yleistää. 

Eivät kaikki ole lietolaisia, keskiluokkaisia tiukan parisuhteen kannattajia. 

Muistan opiskeluaikoihan kommuunissa kun syliteltiin ihan miten vain ristiin. Tulihan siinä joskus hieman draamaa, mutta harvemmin. 

(lietolaiset älkööt loukkaantuko, tuli vain mieleen sellaisen poroporvarismin ydinalueena)

Vierailija
13/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitit sitten uuden ketjun nyt toisesta näkökulmasta? Aiemmin olit se, kenen jalkoja hierottiin, ja pidit sitä eroottisena :D Voi että teidän kanssanne :D

Vierailija
14/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaisin sianjättötoimenpiteen.

Vierailija
15/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä istun joskus mun bestiksen miehen kainalossa. 

Erona on tietysti se, että ei sitä tarvitse mitenkään peitellä. Bestis istuu toisessa kainalossa. 

Ei ole seksuaalisia tunteita tätä miestä kohtaan. Enkä usko, että hänelläkään on minua kohtaa, olen vähän kuin lähisukulainen. 

Voi että tätä naisen viatonta ajatusmaailmaa, miehellä puolestaan tatti kovana toivoo että tekisit joskus kahden kesken aloitteen. 😂

Vierailija
16/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän muija 😎

Vierailija
17/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä hierooko mies myös sinun jalkojasi. Minusta tuo on kyllä vähän outoa, mutta monet suhteet ovat erilaisia kuin omani :)

Vierailija
18/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on salasuhde. 

Vierailija
19/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmissuhteita on niin erilaisia, ettei noin voi yleistää. 

Eivät kaikki ole lietolaisia, keskiluokkaisia tiukan parisuhteen kannattajia. 

Muistan opiskeluaikoihan kommuunissa kun syliteltiin ihan miten vain ristiin. Tulihan siinä joskus hieman draamaa, mutta harvemmin. 

(lietolaiset älkööt loukkaantuko, tuli vain mieleen sellaisen poroporvarismin ydinalueena)

Ei liedossa ole poroja

Vierailija
20/32 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo kiihottavaa ihan kaverin vieressä antaa tämän miehen hieroa jalkoja ja yrittää tehdä se kaverin huomaamatta. Voin vain kuvitella miten sydäntä tyrkyttää ja voi että sitä nautintoa kun pääsee sitten kahden kesken oikein kunnolla hommiin tuollaisen kiusoittelun jälkeen. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi