XXL:n "myyjä"
Olin ostamassa polkupyörän ohjaustankoa ja löysinkin sellaisen käteeni. Minulla oli kuitenkin kysyttävää. Myyjän avausrepliikki oli "Mikä tuo on?". Mies oli, eikä ihan kloppikaan, ollut liikkeessä jo vuosia.
Teen nyt gallupia. Moniko ei tiedä mikä on polkupyörän ohjaustanko? Onkohan mies oikealla alalla?
Kommentit (9)
Nyt alkoi kiinnostamaan mitä kysyttävää jollakin voi olla ohjaustangosta? :D
Siis pelkkä putkenpätkä ilman kumikahvoja tai muita polkupyöränosaksi paljastavia osia?
Jos vielä esittelee osaa jossain muualla kuin pyöräosastolla, niin ei ihme, jos muut ei heti keksi mihin laitteeseen joku putkenpätkä kuuluu.
Urheiluliikkeissäkin on eri osastoja. Yksi myyjä tietää fillareista, toinen futiksesta. Vaan luulisi nyt jokaisen ohjaustangon tunnistavan. Eri asia sitten, osaako kaikki johonkin spesifistiseen kysymykseen vastata. Ainakin pitäisi osata ohjata oikean myyjän luokse, jos ei muuhun kykene.
Myyjä hämmentyi kun tulit kohti kiukkuisen näköisenä astalo kohotettuna ja metoota huutaen.
Nykyään ei enää voi luottaa että mies tietäisi tuollaiset ja kaikki moottorijutut yms. luonnostaan.
Aika seksistä olettaa, että mies tietää tuollaiset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Aika seksistä olettaa, että mies tietää tuollaiset asiat.
Minulta kerran yksi nainen kyseli jotakin vian syytä autossaan ja kun vastasin että en minä voi tietää niin nainen tuhahti, että eikö miesten kuulu tietää tuollaiset 😁😁
Se vaan v.ittuili sulle ;)